Onko jossakin selkeää infoa kullekin sopivista rokotteista?
Nyt hehkutetaan, että koronarokotteita vierastaneet voivat ottaa tuon uuden, vanhempaan tekniikkaan perustuvan rokotteen. Hyvä, jos näin on.
Itselläni koronarokotteista kieltäytymisen syy on kuitenkin ollut pelkästään terveysongelmat, joita sain sikainfluenssarokotteesta. Haluaisin nyt jostakin lukea yleistajuisen, mutta uskottavan selvityksen, mikä rokote olisi turvallisin minun tauti- ja lääketilanteessani. Enhän minä nyt muuten lähde enää arpomaan, satunko sairastumaan rokotteesta vai en.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle teillä on ottaa niitä rokotteita?
No ei minulla kyllä ole, mutta jos tuohon nyt vielä painostetaan ja tulee rokotepassi laajemmin käyttöön vaikka työpaikoillekin. Mietin vain.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei minulla kyllä ole, mutta jos tuohon nyt vielä painostetaan ja tulee rokotepassi laajemmin käyttöön vaikka työpaikoillekin. Mietin vain.
ApEi kannata alistua vaikka painostetaan, koska se on laitonta muutenkin jos joku tulee sanomaan sulle ettet voi työskennellä ilman näitä. Mielummin riitautat asian tai vaihdat työpaikkaa.
Voihan rokotteesta tietenkin olla hyötyäkin.
Eikö kukaan siis osaa sanoa, mistä saan tiedon sopivimmasta rokotteesta, jos satun haluamaan rokotuksen?
Ap
Kiinnostava aihe, mutta miksi viestejä poistuu?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan siis osaa sanoa, mistä saan tiedon sopivimmasta rokotteesta, jos satun haluamaan rokotuksen?
Ap
Rokotteet ovat kaikki oikeanlaisia, mutta koska kaikki ihmiset ovat erilaisia niin rokotteet toimivat jokaisella vähän eri tavalla. Vähän sama jos kysyisi minkä kokoinen kenkä on sopivin. Kaikki kengät ovat oikean kokoisia jollekin.
Uskon, että asiasta kannattaa soittaa esimerkiksi omaan terveyskeskukseesi. Jos he eivät osaa sanoa, he osaavat luultavasti ainakin kertoa, miltä taholta kannattaisi kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApRokotteet ovat kaikki oikeanlaisia, mutta koska kaikki ihmiset ovat erilaisia niin rokotteet toimivat jokaisella vähän eri tavalla. Vähän sama jos kysyisi minkä kokoinen kenkä on sopivin. Kaikki kengät ovat oikean kokoisia jollekin.
Joo, tuon ymmärsin jo ilman apuasikin, kiitos vain. Ajattelin lähinnä, että jossakin on kerrottu, mikä rokote sopii todennäköisemmin ja mikä taas epätodennäköisemmin ihmisille, joilla on rokotteiden suhteen ehkä isompia riskejä kuin toisilla. Siis mitä rokotetta on syytä välttää, jos on tauti x ja lääkitys y.
Ap
Mistäköhän uudesta on kyse, uusinta uutta vanhaa teknologiaa on vasta tulossa, josko lie myyntilupa jo olemassa.