Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat nämä ihmiset, jotka jaksavat kiinnostua bloggaajien ym. elämästä?

Vierailija
14.02.2022 |

Täällä on pitkiä keskusteluja, joissa ruoditaan jonkun bloggaajan tai somettajan elämää. Ulilaudan AV:lla taitaa suurin osa keskusteluista keskittyä bloggaajiin. Keitä nämä kiinnostavat ja miksi? Mistä motivaatio ruotia somepostauksia ja blogikirjoituksia? Mikä tekee bloggaajista ja somettajista kiinnostavia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/4 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä yhtään ns. hömppä-bloggareita/somettajia, mutta jos joku bloggaa aiheesta tai harrastuksesta joka kiinnostaa itseänikin, niin silloin olen kiinnostunut hänen tuottamastaan asiasisällöstä. Jos ajan kanssa huomaa, että omat mieltymykset osuvat hyvin kohdalleen, niin on mielenkiintoista kuulla esimerkiksi suosituksia, ja tarkoitan aitoja suosituksia, ei maksettuja mainoksia tyyliin vaeltamista harrastavan bloggarin "mulla on vaeltaessa kuulokkeissa Storytel, nyt säkin saat kuukauden ilmaiseksi"... noissa tapauksissa lähtee hyvin nopeasti pois mun listoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. En voi käsittää, kellä sellainen kiinnostaa. Varmaan samoja henkilöitä, jotka seuraavat kiimassa kuningashuoneiden elämää ja julkkisten edesottamuksia (lue: kuka kävi kaupassa ja mihin aikaan).

Vierailija
4/4 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä yhtään ns. hömppä-bloggareita/somettajia, mutta jos joku bloggaa aiheesta tai harrastuksesta joka kiinnostaa itseänikin, niin silloin olen kiinnostunut hänen tuottamastaan asiasisällöstä. Jos ajan kanssa huomaa, että omat mieltymykset osuvat hyvin kohdalleen, niin on mielenkiintoista kuulla esimerkiksi suosituksia, ja tarkoitan aitoja suosituksia, ei maksettuja mainoksia tyyliin vaeltamista harrastavan bloggarin "mulla on vaeltaessa kuulokkeissa Storytel, nyt säkin saat kuukauden ilmaiseksi"... noissa tapauksissa lähtee hyvin nopeasti pois mun listoilta.

Joo, en mä sitä ihmettele, että joku kiinnostuu jostain asiasisällöstä. Se sen sijaan on mulle mysteeri, mikä tekee näistä lifestyle-somettajista ja -bloggaajista niin kiinnostavia, että niistä riittää sanottavaa ketjutolkulla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan