Ystävänpäivädraama!
Mode poisti ilman järkevää syytä asiani, joten kokeillaanpa vielä.
Olen tässä ystävänpäivää viettämässä naiseni kanssa, mutta hän suuttui minulle, kun en ollut hänen mielestään innoissani hänen hankkimista uusista pitsialusvaatteista, ja nyt hän sitten murjottaa, että mikä se oikea syy on hänen käytökselleen?
Hyvää ystävänpäivää kaikille!
Kommentit (23)
Sinun pitää esittää että et ole ikinä nähnyt mitään noin kaunista ja kuumaa. Ole innokas kuin koiranpentu, muuten mökötys jatkuu.
Suuttui kun satsasi turhaan.
Hyvää ystävänpäivää! xD
Noin tyhmän miehen on sitten valinnut.
Musta tuntuu ettei munkaan mies kauheana perusta vaatteista, sitä taitaa enempi kiinnostaa mitä siellä alla on 😅
Vietätkö jo nyt aamusta? Voi veljet!
Toivottavasti se yksi tykkää mun suklaarasiasta illalla, eikä suutu.
Ap on vaan mäntti.
Kyllähän kivat alusvaatteet näyttää nätiltä naisella kuin naisella 😊
Millaisen pikkutytön kanssa oikein seurustelet ?
Siis oota kun mä koitan ymmärtää? Naisesi hommasi itselleen uudet sloggit ja sun olisi pitänyt olla innoissaan kun hän sai hyvän syyn törsätä itseensä? Eikö ystävänpäivä olekaan sitä, että muitetaan toista jotenkin?
Enks mä vaan tajuu?
Vierailija kirjoitti:
Siis oota kun mä koitan ymmärtää? Naisesi hommasi itselleen uudet sloggit ja sun olisi pitänyt olla innoissaan kun hän sai hyvän syyn törsätä itseensä? Eikö ystävänpäivä olekaan sitä, että muitetaan toista jotenkin?
Enks mä vaan tajuu?
Pitsialusvaatteet = sloggit
Ei sitä sinun aloitustasi kukaan mode poistanut, vaan tarpeeksi moni vain pahoitti mielestä hölmöstä provosta ja klikkaili intopinkeänä ilmiantonappulaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä pitsialusvaatteet?
Norsunkärsästringit?
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä sinun aloitustasi kukaan mode poistanut, vaan tarpeeksi moni vain pahoitti mielestä hölmöstä provosta ja klikkaili intopinkeänä ilmiantonappulaa.
Aika törkeää.Vaikka olisi tyhmä aloitus, antaa mennä. Keskiarvo näille aloituksille jotka roikkuu täällä kk toiseen on 1 .Ne 10 häivytetään.
Nainen varmaan toivoi sinulta Kunnon Seksiä. Sitä että olisit innostunut seksikkäistä alusvaatteista niin paljon, ettet olisi pystynyt hillitsemään itseäsi lainkaan. Olisit murahtanut hänelle, kuinka syötävän seksikäs hän onkaan ja olisitte yhdessä antautunut himojenne valtaan. Laimea reaktiosi oli hänelle pettymys ja suoranainen tyrmäys. Ihmekö tuo, että häntä v**uttaa.
Vierailija kirjoitti:
Enks mä vaan tajuu?
Kyseessä oli pitsialusvaatteet, eivät mitkään arkiset sloggit. Sitä paitsi, eikös miehet aina painota tällä palstalla sitä, kuinka visuaalisia miehet ovat? Silloinhan teidän luulisi innostuvan eroottisista alusvaatteista hyvännäköisen tyttöystävänne päällä.
Niin? Miten reagoit niihin?
Kertoo paljon ap:stä, ettei hän edes tarkastele, miten reagoi alusvaatteisiin.