Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko jotenkin outo kun koen ystävänpäiväonnittelut kiusallisina?

Vierailija
14.02.2022 |

En oikein ymmärrä niiden tarkoitusta. Vaikka hyvää varmaan ihmiset tarkoittavat.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on kiusallista? Sanot vaan kiitos ja sillä sipuli. 

Vierailija
22/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ystävänpäivänä ketään onnitella, tollo olet ap!

Ainoastaan toivotellaan hyvää ystävänpäivää.

Mikä helvetin onnittelun aihe ja asia se ystävänpäivä muka on!

Toivotellaan samoin kuin hyvää joulua tai hyvää joulu, niin tänään sanotaan että hyvää ystävänpäivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä. En tuosta nyt ongelmaa kehittäisi. 

Vierailija
24/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne on, jotkut naistenpäiväonnittelut on vielä vaivaannuttavampia.

Ajatuksenahan ystävänpäivä on ihan ookoo ja esimerkiksi voi olla muistutus että kannattaa niihin ystäviin taas ottaa/pitää yhteyttä.

Mutta ystävänpäivä ja naistenpäivä siinä muodossa että mies pakotetaan hommaamaan pikkurouvalle koruja, kukkia, suklaata, whatever "romanttista" ja sitten mökötetään ja mäkätetään jos ei mies muista/viitsi, onhan se nyt ihan helvetin lapsellista ja noloa. Varsinkin kun sillä naistenpäivällä on ihan asiallinenkin merkitys. 

Vierailija
25/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne on, jotkut naistenpäiväonnittelut on vielä vaivaannuttavampia.

Tai joku "hyvää äitienpäivää" -toivotus henkilöltä, joka ei edes tiedä, olenko minä äiti vai en. Etenkin silloin, kun en vielä itse ollut äiti, ja välit omaan äitiini olivat poikki, tuntui nuo teennäiset äitienpäivätoivotukset suorastaan pahalta.

Vierailija
26/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Valentines Day ole alun perin rakastavaisten päivä? Suomeen se on käännetty ystävänpäiväksi. 

Itse en pidä paheksuttavana kyseistä päivää sinällään, vietetään sitä sitten rakkauden tai ihan perus ystävyyden merkeissä. Mutta sitä luonnonvarojen tuhlausta, mitä tällaisten juhlapäivien nimissä harjoitetaan, sitä paheksun.

Vierailija
27/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Valentines Day ole alun perin rakastavaisten päivä? Suomeen se on käännetty ystävänpäiväksi. 

Itse en pidä paheksuttavana kyseistä päivää sinällään, vietetään sitä sitten rakkauden tai ihan perus ystävyyden merkeissä. Mutta sitä luonnonvarojen tuhlausta, mitä tällaisten juhlapäivien nimissä harjoitetaan, sitä paheksun.

Salaisen ihastuksen päivä, jolloin on lupa lähettää rakkauden tunnustus ihastukselleen. Lahjaksi suositellaan aleksandriittikorua naiselle.

Vierailija
28/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä ihmiset kehittää ongelmia, jos tämäkin on kiusallista. Toisesta korvasta vaan sisään ja toisesta ulos ilman ahdistuksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi