Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kanssa erimielisyyttä

Vierailija
25.09.2006 |

Tämä meidän juttu tuntuu nyt tällä hetkellä ihan kauhealta. Mies on lähes kaikesta nykyään eri mieltä ja ei kuuntele puheitani ollenkaan. Erityisesti lasten kasvatuksessa on tullut riitoja. Olen tällä hetkellä raskaana ja meillä on 2 tyttöä. Toisella lapsistamme on ollut borrelioosi-ihottuma, joten olen tullut todella varovaiseksi etten veisi lapsiamme mihinkään pitkään ruohikkoon, pensaisiin enkä antaisi kauheasti koskea puiden alaoksien lehtiin, missä voi olla paljon punkkeja. Mieheni taas ei välitä oikein mitään ja viekin lapsiamme paikkoihin missä punkkeja erityisesti on. Ja nyt kun olen raskaana yritän erityisesti välttää punkkeja, mutta kyllähän niitä kotiinkin kulkeutuu, jos punkkipaikoissa erityisen paljon ollaan. Pienet punkithan ovat esim. puolen millin mittaisia, joten eipä taida kovin helposti erottaa esim. korvakäytävästä vaikka punkkisyynin joka ilta tekisikin. Siis raskaana olevalla esim. borrelioosihan on vaarallinen. Mitä mieltä olette? Onko se liikaa vaadittu että raskausajan ainakin olisi erityisen varovainen. Tilanne on menossa siihen, että olemme eron partaalla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun hiukan löysätä sitä pipoa? Ymmärrän että haluat suojella lapsia punkeilta, mutta mun mielestä se, että lapset eivät saisi leikkiä ruohikolla tai juosta heinikossa menee jo yli ymmärryksen. Ei kai kukaan voi lapsiaan vakuumissa pitää vaikka se estäisikin monet taudit ja vaivat.

Vierailija
2/3 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna lasten leikkiä pusikoissakin. ihan kaikkia riskejä elämässä ei voi välttää. fiksua on tietysti välttää turhia riskejä, mutta oikeesti se punkkiriski ei nyt niin iso ole.

voisitko ajatella niin että punkkipelko on saanut sinussa liian ison otteen ja muuttunut kärpänen härkäseksi. varsinkin raskaushöyryissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pyrkivät taipeiliin ja muihin sellaisiin paikkoihin missä on pehmeää ihoa ja verisuonet pinnassa. Ne löytää helposti punkkisyynissä.

Minusta miehesi on oikeassa, älä pilää lastesi lapsuutta ja luontosuhdetta omalla neuroosillasi!