IL: "Tuhannet huomasivat häiriöitä kuukautisissa koronarokotteen jälkeen – tuoreet tutkimukset vahvistamassa"
Valtamedia on alkanut viimein uutisoimaan kuukautishäiriöistä. Tämäkin oli foliohattuilua vielä jonkin aikaa sitten. Naisia vähäteltiin ja heille naureskeltiin. Nyt alkaa olla sen verran paljon ilmoituksia, että on ollut pakko uutisoida. 15 prosenttia kaikista ilmoitetuista haitoista on ollut kuukautishäiriöitä. Se on aika paljon.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/f7b14362-0364-4f47-aad6-39277…
Kommentit (771)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompa paha vaiva jos menkat tulee yllättäen tai välillä jää välistä?
Minulle menkkojen sekoaminen aiheuttaisi käytännössä niin suurta haittaa työssäni, että joutuisin lopettamaan sen. Ei se vapaallakaan hääviä olisi, mutta työni luonteesta johtuen se olisi mahdoton yhtälö.
Että ihan joutuisit lopettamaan työt 😂 Joopajoo. Mikähän se semmoinen ammatti on. Pidä vaikka tamponia laukussa. Kuinka vaikeaa voi olla. Oletko kauankin tehnyt tätä työtä joka vaatii kellontarkat kuukautiset? Onko ne sulla alkanu yleensä aamupäivällä vai kenties yöllä?
Yksi tuttu lääkäri kertoi että sillä kuulemma seisoo nykyään paljon jämäkämmän kuin aiemmin ja siemensyöksyt ovat selvästi aiempaan pitkäkestoisempia. Tavaraa tulee puolikupillista vahvoina roiskauksina. Tämä on siis rokotteen ottamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu lääkäri kertoi että sillä kuulemma seisoo nykyään paljon jämäkämmän kuin aiemmin ja siemensyöksyt ovat selvästi aiempaan pitkäkestoisempia. Tavaraa tulee puolikupillista vahvoina roiskauksina. Tämä on siis rokotteen ottamisen jälkeen.
Kuulin ihan samaa ja luin siitä somessa. Meillä miehen siittimen pituus kasvoi ja myös paksuus lisääntyi rokotteen ottamisen jälkeen. Sänkyhommiin haluaisi aamuin illoin ja kestävyys on parantunut huomattavasti. Myös leuka on muuttunut selvästi laatikkomaiseksi ja avaruuskirurgin tutkintokin on alkaa olla valmis. Tuttu lääkäri oli nähnyt häntäkin työssään monta kertaa ja tarkistanut lopputyön.
Kukautisten erikoislääkäri kertoi että nuo 5G nanorobotit tulivat ulos kuukautisveren mukana kun olin ottanut rokotteen. Myös ahdistavat ja pakkomielteiset ajatustenhallinta tilanteet ovat vähentyneet.
MULLA ROKOTTEET NORMALISOITTI MENKAT. ETTÄ NIIIIIIIN. EIKÖ NIISTÄ SAA MITÄÄN HYVÄÄ SANOA?! SANONPA SILTI.
Tutkimusten mukaan harhat ja lapselliset sallittokerholaishöpötykset ovat vähentyneet kun ihmiset ovat ottaneet rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut saman suuntaista raportteja usealla eri sivustolla, jossa Nobel- ja Oscar-palkitut henkilöt kertovat omakohtaisista kokemuksiaan rokotusten vaikutuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on että miehet ovat etupäässä kommentoimassa naisten kuukautishäiriöitä? Johtuu stressistä, ei kestä kauaa, ei voi sattua, menee ohi, kestäkää, älkää valittako tai suurennelko asiaa.
Voin vain kuvitella millainen haloo nousisi kun rokote aiheuttaisi muutamalle miehelle tuhannesta impotenssia tai vaikuttaisi lisääntymiskykyyn. Kyllä olisi porukka torilla huutamassa eikä yhdenkään naislääkärin kommenttia siitä, että johtuu stressistä, otettaisi tosissaan.
Ja kyllä, olen ottanut rokotteet ja kyllä, ovat vaikuttaneet kiertoon.Täällä yksi mies. Olin siemennesteen luovuttaja ja kahden koronapiikin jälkeen siittiöni eivät enää liikkuneet. Ajallinen yhteys on selvä, eikä mitään muuta syytä ole.
Se ei tietenkään ole samalla tavalla tuntuva, tai näkyvä asia kuin kuukautishäiriöt. Enkä myöskään tiedä ketään muuta miestä, jolla voisi ehkä olla sama "vaiva". Eli mitäpä se haloo tässä vaiheessa auttaisi. Omat lapset on tehty, eli siltä osin olen onnekas. Mutta kyllä tästä vähän sellainen tunne jäi, että mikä mahtaa olla rokotteiden oikea tarkoitus.
Naisten kuukautishäiriöistä on paljon tietoa täältä ja maailmalta ja asia on siltä osin täysin selvä, koska teillä on "rytmi", mikä nyt ontuu pahasti. Ja se täytyy sanoa rehellisesti, että jotkut miehet on todella surkeaa sakkia ja he voisivat käydä tarkistuttamassa omien siittiöidensä toimimisen, ennen kuin alkavat "neuvoa" naisia valittamisesta tai suurentelusta. Mutta ehkä se kuitenkin olisi onni, jos he eivät lisääntyisi.
Enpä usko, että olet ainoa.
Tavoite tässä on depopulaatio, väestönvähennys. Ei ole eka kerta historiassa.
Meillehän on tähdennetty vuosikymmenet, että ihmisiä on liikaa maapallolla. ( Itse en siihen usko.)
Itsekään en usko että maapallolla olisi liikaa ihmisiä. En myöskään usko ilmastonmuutos vouhotukseet koska kun alkaa tarkastelemaan pitkän ajan datoja niin voidaan huomata että tilanne maapallolla on parantunut monelta osin. Esim. Hiilidioksidin määrä on lisääntynyt ja lajien sukupuutot ovat vähentyneet ja uusia lajeja syntyy koko ajan. Ilmastovouhotus on tulevaisuudessa keino rajoittaa ihmisten elämiä.
Olen toiminut luontoaktivistina sekä lisäksi seurannut hyvin huolestuneena ilmastonmuutosta.
Kantani muuttui sen jälkeen, kun selvisi, että tieteellisiä tutkimustuloksia on sensuroitu. Varmaan poliittisten päämärien takia. Vihaan poliitikkoja.
Kaikki tutkimukset pitää tuoda julki ja käydä tieteellistä keskustelua. Sama juttu koronan ja k-piikkien kanssa.
Tosin uskon kyllä ihmisten toimilla olevan myös merkitystä. Tämä kylläkin perustuu uskoon, ei tietoon, sen myönnän. Mutta tämä ns. korona sekä rokotteet perustuivat myös vahvaan uskoon. Jota nyt monet katuvat.
Kyllä ihmisten tekemisillä on paljon merkitystä paikallisesti, mutta globaalilla tasolla se on eri juttu. Koko ilmastonmuutosasia on uskoa, koska tämä asia on nyt ollut tapetilla yli 30 vuotta, mutta vieläkään ei kukaan ole esittänyt kemiallisfysikaalista mallia siitä, miten hiilidioksidi toimii niin katastrofaalisella tavalla, mitä sen väitetään tekevän. Asia, mistä on vain usko on uskontoa.
Tässä on vanha tieteen laki, mikä on edelleen validi ja testattavissa:
William Henry, vuonna 1803 julkaisi tutkimuksen, mikä tuli tunnetuksi Henryn lakina/vakiona.
Henryn laki kuvaa kaasujen osapaineen tasapainoa nesteeseen liuenneissa kaasuissa ja ilmakehässä.
Henryn laki osoittaa, että lämpötila nesteessä päättää liukoisuuden siihen liuenneissa kaasuissa.
Kun vesi lämpenee, se päästää siihen liuennutta ilmaa, kunnes osapaineet kaasuissa ilmakehässä ja liuoksessa ovat samat. Hiilidioksidi on yksi näistä liuenneista kaasuista.
Ja päinvastoin, kun viilenee.
Hiilidioksidin kohoaminen ilmakehässä on _seuraus_ lämpenemisestä, ei _syy_ lämpenemiselle. Tässä on kausaalinen yhteys, mutta ilmasto"tiede" on kääntänyt sen väärinpäin.
Kun tiedetään maapallon pinta-alasta yli 70% on vettä, tuo laki kuvaa hyvin auringon osuuden hiilidioksidin vaihteluista, mitkä on todistettu paleoklimatologian tutkimuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on että miehet ovat etupäässä kommentoimassa naisten kuukautishäiriöitä? Johtuu stressistä, ei kestä kauaa, ei voi sattua, menee ohi, kestäkää, älkää valittako tai suurennelko asiaa.
Voin vain kuvitella millainen haloo nousisi kun rokote aiheuttaisi muutamalle miehelle tuhannesta impotenssia tai vaikuttaisi lisääntymiskykyyn. Kyllä olisi porukka torilla huutamassa eikä yhdenkään naislääkärin kommenttia siitä, että johtuu stressistä, otettaisi tosissaan.
Ja kyllä, olen ottanut rokotteet ja kyllä, ovat vaikuttaneet kiertoon.Täällä yksi mies. Olin siemennesteen luovuttaja ja kahden koronapiikin jälkeen siittiöni eivät enää liikkuneet. Ajallinen yhteys on selvä, eikä mitään muuta syytä ole.
Se ei tietenkään ole samalla tavalla tuntuva, tai näkyvä asia kuin kuukautishäiriöt. Enkä myöskään tiedä ketään muuta miestä, jolla voisi ehkä olla sama "vaiva". Eli mitäpä se haloo tässä vaiheessa auttaisi. Omat lapset on tehty, eli siltä osin olen onnekas. Mutta kyllä tästä vähän sellainen tunne jäi, että mikä mahtaa olla rokotteiden oikea tarkoitus.
Naisten kuukautishäiriöistä on paljon tietoa täältä ja maailmalta ja asia on siltä osin täysin selvä, koska teillä on "rytmi", mikä nyt ontuu pahasti. Ja se täytyy sanoa rehellisesti, että jotkut miehet on todella surkeaa sakkia ja he voisivat käydä tarkistuttamassa omien siittiöidensä toimimisen, ennen kuin alkavat "neuvoa" naisia valittamisesta tai suurentelusta. Mutta ehkä se kuitenkin olisi onni, jos he eivät lisääntyisi.
Meillehän on tähdennetty vuosikymmenet, että ihmisiä on liikaa maapallolla. ( Itse en siihen usko.)
No miksi ne olisi nähneet näin paljon vaivaa? Korona olisi hoitanut väestönvähennyksen ihan itse. Ja ei kukaan ole niin pölvästi, että vastaus on raha, miinus merkki on sen verran pitkä.
Vierailija kirjoitti:
On aika olematonta oireilua, jos pelkillä kuukautishäiriöillä pääsee eikä kuole tukehtumalla.
Niin moniko on kuollut tukehtumalla sinun tilastoissasi?
Meidän 7 hlön rokottamaton perhe selvisi tästä "tukehtumiskuolemasta" 2 positiivisella näytteellä, pääkivuilla ja yhden yön lämpöilyllä. Puolet porukasta ei ole saanut oireita ollenkaan.
Nuo ihmisten kärsimät kuukautishäiriöt ovat tuoneet enemmän kärsimystä kuin suurimman osan ihmisistä kärsimät lievät koronaoireet. Puhumattakaan niistä muista kärsimyksistä mitä nämä piikit ovat tuoneet ja tulevat aiheuttamaan ihmisille tulevaisuudessa. Sitä kun emme tiedä vielä, mutta ei hyvältä näytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekään en usko että maapallolla olisi liikaa ihmisiä. En myöskään usko ilmastonmuutos vouhotukseet koska kun alkaa tarkastelemaan pitkän ajan datoja niin voidaan huomata että tilanne maapallolla on parantunut monelta osin. Esim. Hiilidioksidin määrä on lisääntynyt ja lajien sukupuutot ovat vähentyneet ja uusia lajeja syntyy koko ajan. Ilmastovouhotus on tulevaisuudessa keino rajoittaa ihmisten elämiä.
Olen toiminut luontoaktivistina sekä lisäksi seurannut hyvin huolestuneena ilmastonmuutosta.
Kantani muuttui sen jälkeen, kun selvisi, että tieteellisiä tutkimustuloksia on sensuroitu. Varmaan poliittisten päämärien takia. Vihaan poliitikkoja.
Kaikki tutkimukset pitää tuoda julki ja käydä tieteellistä keskustelua. Sama juttu koronan ja k-piikkien kanssa.
Tosin uskon kyllä ihmisten toimilla olevan myös merkitystä. Tämä kylläkin perustuu uskoon, ei tietoon, sen myönnän. Mutta tämä ns. korona sekä rokotteet perustuivat myös vahvaan uskoon. Jota nyt monet katuvat.
Kyllä ihmisten tekemisillä on paljon merkitystä paikallisesti, mutta globaalilla tasolla se on eri juttu. Koko ilmastonmuutosasia on uskoa, koska tämä asia on nyt ollut tapetilla yli 30 vuotta, mutta vieläkään ei kukaan ole esittänyt kemiallisfysikaalista mallia siitä, miten hiilidioksidi toimii niin katastrofaalisella tavalla, mitä sen väitetään tekevän. Asia, mistä on vain usko on uskontoa.
William Henry, vuonna 1803 julkaisi tutkimuksen, mikä tuli tunnetuksi Henryn lakina/vakiona.
Henryn laki kuvaa kaasujen osapaineen tasapainoa nesteeseen liuenneissa kaasuissa ja ilmakehässä.
Henryn laki osoittaa, että lämpötila nesteessä päättää liukoisuuden siihen liuenneissa kaasuissa.
Kun vesi lämpenee, se päästää siihen liuennutta ilmaa, kunnes osapaineet kaasuissa ilmakehässä ja liuoksessa ovat samat. Hiilidioksidi on yksi näistä liuenneista kaasuista.
Hiilidioksidin kohoaminen ilmakehässä on _seuraus_ lämpenemisestä, ei _syy_ lämpenemiselle. Tässä on kausaalinen yhteys, mutta ilmasto"tiede" on kääntänyt sen väärinpäin.
Kun tiedetään maapallon pinta-alasta yli 70% on vettä, tuo laki kuvaa hyvin auringon osuuden hiilidioksidin vaihteluista, mitkä on todistettu paleoklimatologian tutkimuksissa.
Kiitos tästä. Juuri tällaista keskustelua tarvitaan ehdottomasti. Jos poliitikot ja media eivät sitä halua käydä, se onnistuu vaihtoehtomeduoissa, minne monet maailman pätevimmät asiantuntijat ovat jo menneetkin haastateltaviksi mm. tämän ns. koronan, injektioiden ym. suhteen.
Mediakenttä on murtumassa ja siinä olisi kyllä peiliin katsomisen paikka valtamedialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ne olisi nähneet näin paljon vaivaa? Korona olisi hoitanut väestönvähennyksen ihan itse. Ja ei kukaan ole niin pölvästi, että vastaus on raha, miinus merkki on sen verran pitkä.
Jos minä haluaisin tehdä erittäin laajan väestönvähennyksn, tekisin sen kyllä juuri tasan tarkkaan samalla tavoin noilla injektioilla, kuin nyt tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun täällä oli keväällä ja kesällä se pitkä rokotekeskustelu, johon osallistui päivittäin rokotelobbareita. He tyrmäsivät täysin tämän mahdollisuuden ja kuukautishäiriöistä kertovat saivat heiltä haukut niskaan. Nämä kyseiset henkilöt häipyivät palstalta syksyn edetessä.
Minäkin muistan. Mutta mielestäni se meni niin, että toinen puoli kyllä myönsi että kuukautishäriöitä saattaa olla, mutta ne eivät ole vaarallisia eikä niillä ole suurta merkitystä.
Kuten ei olekaan.
Kyllä se kierron sekaisin menemisellä on suurempi merkitys perusterveelle työikäiselle kuin rokotteen antamalla suojalla. Sitä kun yhä edelleen voi saada tartunnan ja huonolla tuurilla päätyä teholle tai vaikka hautaankin kuten ilman rokotuksiakin.
Rokotettunakaan ei ole turvassa tartunnalta. Kiva sitten odotella edelleen sitä tartuntaa samalla kun saa kulkea viikkoja/kuukausia side housuissa (tai ainakin käden ulottuvilla) kun ne menkat vaan viipyy ja viipyy eikä tiedä koska ne alkaa.
Se on tuossa kohtaa aika sama vaikka vakuuteltaisiin kuinka, että tämä on ihan vaaratonta eikä kierron sekaisinmeno vaikuta kuitenkaan hedelmällisyyteen..
Entäs se ressi, mikä vaivaa rokotteisiin liittyen? Voisiko sillä olla vaikutusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SOTE-ala on naisvaltainen, ja meidät pakotetaan rokotteet ottamaan, (ethän pliis tule nyt kommentoimaan ettei mitään pakkoa ole olemassa) itsellä tuli kuukautishäiriöitä. Rokotevelvoite ei kestä päivänvaloa.
T. Sh
Ei todellakaan kestä. Samaan aikaan käytetään koronapositiivisia hoitajia maskien kanssa potilastyössä vanhustenhoidossa kun pakotetaan ottamaan rokote joka ei tehoa kovin hyvin. Sillä perusteella että ei sitten tartuta potilaita.
Rokotevastaiset ovat ottaneet perustelukseen sen, että rokotteet eivät estäisi tartuntoja. Ihan noinhan se asia ei ole. Eivät estä läheskään 100-prosenttisesti, mutta huomattavilta osin estävät ja lisäksi tartunnan saaneet rokotetut tartuttavat selvästi vähemmän aikaa.
Koita vaihtaa tuo jo säälittävältä kuulostava " rokotevastaiset" argumenttisi ja vikinäsi johonkin enemmän todellisuuteen perustuvaan. Tuo uskosi rokotteen voimaan alkaa kuulostaa jo epätoivoiselta uskomukselta. Jokainen vähänkään älyllinen ihminen näkee jo ympärilleen katsomalla ettei ole mitään merkitystä taudin leviämisen ja sairastamisen kannalta onko sulla piikkiä vai ei.
Asia näyttää olevan paremminkin päinvastoin, rokottamattomissa perheissä tauti leviää vähemmän ja on huomattavan lieväoireisempi. Eihän se tue ylläpidettyä narratiivia mutta totuus ei pala tulessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halunnut uskoa, että tämä piikki tosiaan on suunniteltu väestön vähennykseen, mutta valitettavasti liian moni asia viittaa siihen... Selittämätön ylikuolleisuus, näin paljon kuukautishäiriöitä ja miesten erektio-ongelmat ja siemennesteen heikkeneminen...
Siitä tässä on kyse.
Minä olen kyyninen realisti enkä muuta selitystä enää tarvitse. Uskon, että hyväluonteisimmille ihmisille asia saattaa olla melkoinen järkytys.
Tää, tajusin asian laidan vasta kun olin ottanut ekan piikin. Aikaa kovaa hintaa saa nyt maksaa kiltteydestä ja naiiviudesta. Pelottaa lähestyvä kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun täällä oli keväällä ja kesällä se pitkä rokotekeskustelu, johon osallistui päivittäin rokotelobbareita. He tyrmäsivät täysin tämän mahdollisuuden ja kuukautishäiriöistä kertovat saivat heiltä haukut niskaan. Nämä kyseiset henkilöt häipyivät palstalta syksyn edetessä.
Minäkin muistan. Mutta mielestäni se meni niin, että toinen puoli kyllä myönsi että kuukautishäriöitä saattaa olla, mutta ne eivät ole vaarallisia eikä niillä ole suurta merkitystä.
Kuten ei olekaan.
Kyllä se kierron sekaisin menemisellä on suurempi merkitys perusterveelle työikäiselle kuin rokotteen antamalla suojalla. Sitä kun yhä edelleen voi saada tartunnan ja huonolla tuurilla päätyä teholle tai vaikka hautaankin kuten ilman rokotuksiakin.
Rokotettunakaan ei ole turvassa tartunnalta. Kiva sitten odotella edelleen sitä tartuntaa samalla kun saa kulkea viikkoja/kuukausia side housuissa (tai ainakin käden ulottuvilla) kun ne menkat vaan viipyy ja viipyy eikä tiedä koska ne alkaa.
Se on tuossa kohtaa aika sama vaikka vakuuteltaisiin kuinka, että tämä on ihan vaaratonta eikä kierron sekaisinmeno vaikuta kuitenkaan hedelmällisyyteen..
Myös se sairastettu tauti laittaa kuukautisia sekaisin ja sen lisäksi altistaa jälkitaudeille. Laita ne rinnakkain rokotehaittojen kanssa niin sit olet oikeilla jäljillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä. Juuri tällaista keskustelua tarvitaan ehdottomasti. Jos poliitikot ja media eivät sitä halua käydä, se onnistuu vaihtoehtomeduoissa, minne monet maailman pätevimmät asiantuntijat ovat jo menneetkin haastateltaviksi mm. tämän ns. koronan, injektioiden ym. suhteen.
Mediakenttä on murtumassa ja siinä olisi kyllä peiliin katsomisen paikka valtamedialle.
🤦♂️
Vierailija kirjoitti:
Löytyy myös tilastot, miten kuolleisuus on vähentynyt räjähdysmäisesti rokotekattavuuden lisääntyessä. Samoin tehohoidon tarve rokotetuilla.
Miksi valehtelet? THL:n tilaston mukaan kuolleisuus on lisääntynyt räjähdysmäisesti rokotekattavuuden lisääntyessä.
https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/fact_epirapo_cov…
The lead author of the 4th IPCC report, Ottmar Edenhofer:
“But one has to be clear: we are effectively redistributing world wealth through climate policy. One has to free oneself from the illusion that international climate policy is environmental policy. This has almost nothing to do with environmental policy” Source: https://en.wikipedia.org/wiki/Ottmar_Edenhofer