Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulmien pigmentointi epäonnistui

Vierailija
14.02.2022 |

Kulmien laitto oli vuosi sitten ja vahvistuksia on tehty onnistumatta lukuisia kertoja kun isoja aukkoja edelleen kulmissa. On ollut tosi kurja vuosi, kun olen ollut hirveän näköinen. Tummat kulmat ja isot aukot kulmissa platinablondilla. Olen saanut tehdä töitä kulmien takia kovasti päivittäin, kun pitää piilotella ja korjailla onnistumatta. Ihmiset ihmettelevät. Omat karvat hävisivät kokonaan.
Kokemuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatisin rahat takaisin!

Vierailija
2/14 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatisin rahat takaisin!

Eihän se korvaa tuota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pigmentointi ei vaikuta karvankasvuun. Ja tuo pigmentin hylkiminenkin voi olla ihan oman ihon ominaisuus. Käy poistattamassa koko homma laserilla. 

Vierailija
4/14 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko?

Vierailija
5/14 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon poistanu mun kulmakarvat kokonaan, meni hermot niitten nyppimiseen ja laittamiseen

Vierailija
6/14 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni suunnitelmissa. Taidan jättää väliin, koska superkallista ja hitto jos menisi pieleen. Useat vuodet naama piloilla

Vierailija
7/14 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tutulla on vissiin se pigmentointi, sellaiset sinisenmustat kummalliset palkit silmien päällä vaalealla naisella. Aivan jäätävän kamalat.

Vierailija
8/14 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävää, en kestäis. Toivottavasti käyt terapiassa asian vuoksi,kyllä siitä yli pääsee joskus.

Vierailija
9/14 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin meni pieleen. Näin sen jo ensimmäisen kerran jälkeen, joten en mennyt vahvistukseen. Nyt vaan odottelen jos ne hiipuisivat.

Mitään osittaistakaan palautusta en saanut, vaikka aivan selvästi vastoin kaikkia pyyntöjäni.

Vierailija
10/14 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä tutulla on vissiin se pigmentointi, sellaiset sinisenmustat kummalliset palkit silmien päällä vaalealla naisella. Aivan jäätävän kamalat.

Nykyän ei tehdä enää palkkeja vaan piirretään yksittäisiä karvoja. 

Vierailija
11/14 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tänä päivänä, nähnyt yksiäkään onnistuneesti laitettuja kulmia. Väri on aina väärä, muoto on väärä. On vaan jaksettava laittaa itse kestovärit ja sitten päivittäin puuterimaisella luomivärillä paikattava aukot.

Vierailija
12/14 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä tänä päivänä, nähnyt yksiäkään onnistuneesti laitettuja kulmia. Väri on aina väärä, muoto on väärä. On vaan jaksettava laittaa itse kestovärit ja sitten päivittäin puuterimaisella luomivärillä paikattava aukot.

Niin kai kun hyvin tehtyä microbladingia et edes huomaa :D Se sinun puuterivärisi kyllä loistaa kauas. 

Vierailija
13/14 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä tulee. Voit käyttää isoja aurinkolaseja.

Vierailija
14/14 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaakin turhempi ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme