Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12 tunnin työpäivät - kokemuksia?

Vierailija
14.02.2022 |

Millaisia ovat 12 tunnin työpäivät ja minkä alan töitä teette?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttavia, tehtaalla tuotannossa olen tehnyt, ei siinä muuta tehdä kuin nukuta ja käydä töissä, toki yleensä on sitten pidemmät vapaat.

Itse työvuoroon tottuu nopeasti, kuukauden jälkeen ei enää tunnu erikoiselta olla pitkään töissä.

Vierailija
2/11 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos ihmiset ryyppäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt, ei sitten muuta jaksanut tehdä kuin levätä.

Vaihdoin kuuteen tuntiin.

Vierailija
4/11 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10h = parasta ikinä.   Kahta lisätuntia normaaliin työaikaan ei edes huomaa, työpäivät kuluu kiitämällä ja työviikot vain 4-päiväisiä.

Prosessivalvonta.

Vierailija
5/11 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä jaksoi jonkin aikaa, kun oli useita pitkiä taukoja ja sai syödäkseen. Vapaapäiviä useasti. Raskasta ja väsyttävää tietysti. Palveluala oli kyseessä.

En suosittelisi kenellekään vaikka ei omasta mielestään olisikaan muuta elämää.

Vierailija
6/11 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojallani kuljetusalalla on vaikka minkälaisia päiviä. Siis vasta opiskelee ja pääsee taas työharjoitteluun, jossa työpäivä alkaa kolmelta yöllä ja loppuu joskus klo 15-17. Sen jälkeen pääsee siihen samaan hommaan ihan palkalla, kun nyt valmistuu ja päivät ovat vielä vähän pidempiä. Töitä on vain kolmena päivänä viikossa. Varmaan nuo työajat ovat alan huonoin puoli, muuten poika tykkää kovasti.

Vierailija
7/11 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se perseestä on. Viime syksynä tein 10-14h päiviä 3 viikkoa putkeen ilman vapaapäviä.

Vierailija
8/11 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli normi 8h tuntia 5 päivää viikko työpäivät rakennusalalla, mutta työmatka yli 150km suuntaansa. Työpäivät venähti, kun työkohteet vielä pääkaupunkiseudulla ja siellä liikkuminen autolla hidasta. Muutaman kuukauden jaksoin.

Vierailija
9/11 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijana tuli noita aikoinaan tehtyä. Kun rytmi meni 5 töitä, 5 vapaata, 5 töitä ka 6 vapaata, niin oli kesätyöläiselle perheettömälle kiva. Perheelliselle ei olisi kiva, koska työjaksolla meni aika vahvasti työ+työmatkat+uni edellä päivät.  Lisäksi jos rytmi ei olisi ollut jaksoja maksimoima, niin sekin olisi ollut huono. Kohde-esimies pyrki tuohon tasaiseen rytmiin. 

Vierailija
10/11 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sote-puoli 12h - minä pidän pitkistä vapaista eli minulle sopii - valmistelen nuo päivät niin, ettei kotitöitä juuri ole. 

Vierailija
11/11 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä toi on. Näin yrittäjänä teen 20 tuntista 365 päivää vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme