Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ Helmikuiset uuteen viikkoon ♥

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vuosimallia -74, olen siis nainut itseäni nuoremman miehen, ei paha :)

Vierailija
22/32 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on kylvyssä (mies vahtimassa), joten tulin heti käymään koneella. En kyllä ehtinyt vielä tämän päivän juttuja lukemaan, mutta hetken päästä luen.

Me lähdettiin tänään aamupäivällä kaverille kylään. Heillä on saman ikäiset lapset kuin meillä. Kotimatkalla oli tarkoitus, että käväistään yhdessä Prismassa ja CM:ssä etsimässä esikoiselle toisia talvikenkiä, mutta meillä menikin sitten siitä, kun lähdettiin sieltä kaverilta, siihen kun tultiin vihdoin kotiin 2,5 h eli tosiaan " käväistiin" . Eka myöhästyttiin siitä bussista, mihin oltiin menossa. Helmi oli ihan väsynyt, mutta ei tietenkään nukahtanut bussissa. Esikoinen nukahti ja ehti nukkua 10 min. Helmi nukahti huudon jälkeen ja nukkui ehkä 45 min. Löydettiin pojalle sopivat kengät ja siinä vaiheessa, kun oltiin ne ostettu, oli poika ollut jotain 6 h ilman ruokaa (oli kyllä syönyt jotain herkkuja siinä välissä), joten ostettiin ja syötiin yksi täytetty patonki, jonka käärepaperia Helmi yritti koko ajan syödä, kun syötin patonkia pojalle, ettei sotke itseään siihen curry-kastikkeeseen. Bussimatka keskustaan meni hyvin ja sitten juostiin (onneksi oli seisomalauta mukana, yleensä ei ole) meille menevään bussiin, mihin ei ehditty. Odotettiin sitten seuraava bussia, mutta onneksi vain vartti ja niin päästiin vihdoin kotiin. Helmillä oli siinä vaiheessa varmaan jo kamala nälkä (oli kyllä saanut tissiä pari tuntia aiemmin) ja kestovaippa oli ollut päällä jotain reilut 5 h. Olen ihan poikki ja niin on varmaan lapsetkin! Esikoinen oli ihan super-ihana ja totteli kaupoissa ja matkoilla lähes täydellisesti. Uskomatonta! Nyt syö tuolla iltapalaksi maksalaatikkoa, kun jäi päivällinen väliin =)

Eipä sitten muuta tällä kertaa... Tulen illemmalla lukemaan pinoa, kun lapset ovat nukkumassa. Mä olen myös BB-koukussa, joten illat kuluu sohvalle liimattuna, mutta jos sitä ennen tulisi käymään vielä netissä.

T:Fassiloora ja Helmi (7 kk)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikoihin kerennyt pinoutumaan ja lukemaankin harvemmin.

Mutta meillä kasvetaan ja opetellaan uusia taitoja niinkuin kaikilla muillakin. Minttu ryömii kovasti ja nousee kontilleen pienien korokkeitten päälle. Kovasti yrittää kontata, mutta ei ihan vielä suju. Aina se peppu lysähtää maahan tai sitten nenä ja arvatkaas tuleeko huuto. 8kk neuvola ensi kuun 10 pvä. Vähän hirvittää onko kasvanut tarpeeksi kun pituuskäyrät menee muutenkin vähän alakäyrän alapuolella. Pituutta tytöllä oli 6kk vanhana 62cm ja painoa n.6800.

Tommonen pieni " sirppana" .. ihan toista maata mitä veljensä oli, se oli sellainen pikkujättiläinen.

Ihana nähdä jo nyt miten sisarukset osaa kaivata toisiaan. Poika aloitti kuukaisi sitten päivähoidon 10 pvää kuussa ja aika kun on siellä niin Minttu on ihan hätää käsimässä ja kiertää ympäri taloa selvästi etsimässä veikkaa. =/ Ja kun Poika herää aamulla niin ekat sanat on joka aamu: " Missä sisko on?" ja heti pitää rientää Mintun huoneeseen tarkistamaan, että sisko on tallella. =)

Mutta ei tässä nyt muuta kun oikein hyvää viikon alkua kaikille!

Ai niin, onko ketää helmiksistä vielä uudestaan raskautunut? On tästä varmaan keskusteltu mutkun on mennyt vähän ohi..

-sitruuna ja mukulat-

Vierailija
24/32 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos täällä ketään mammoja Oulusta? Minä tässä suunnittelen josko lähtis tänään Ouluun täksi viikoksi ystävälle kylään... Mutta vähän tuo surkea rahatilanne arveluttaa... :/ Mutta eipä se taida parantua ennen kuin joskus menee takaisin töihin...

Ja mitenkähän lie tuon Onni-pojan kanssa pärjää nyt kun se kiipeää joka paikkaan ja haluaa kaiken... Noh, täytyy miettiä lähdetäänKö vai ollaanko kotona.

Meille ei kummempia. Onni konttaa ja " kiipeilee" . Mites muuten, tuleeko teidän toisten lapsille mustelmia, kun ne kaatuilee? Meillä Onnilal on mustelmia selässä ja jaloissa. Mietin vaan, että jokohan ne neuvolassa pian luulevat, että me kohdellaan kaltoin tuota meidän kullannuppua?! :) Mutta minkäs teet, kun ei sitä aina kerkee nappaamaan joka paikasta turvaan ennen kuin se menee nenilleen/selälleen... :(

-kumppari&Onni 7kk-

Vierailija
25/32 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli meille kylään ;) Siis jo 4 hammasta ja yhtaikaa :)

Ilmankos on vähän valvottanu ja kitissy ja tehny vaikka mitä :D

Kuumetta : olikos teillä kans nyt niita hampaita ?

Vauvan liikkumisesta, meidän osku yrittää kovasti nousta konttiasentoon mutta on aikas hakusessa. istuu edelleenkin kuin tatti -ei kiipeile eikä ryömi mutta kova on yrtitys. kaikki varmaan tulee aikanaan- Tuntuu että Osku on enmmänkin tuota sanallista puolta harjoitellu -hirmu höpötys aina päällä ja mitään selvää ei saa mutta hyvin kyllä ymmärretään toisiamme ;)

Ruokailu edellen huonoa mutta uskon että se paranee kunhan nuo pirulaiset puhkeavat niin että helpottaa kutinoita ja kipuja. Niin ja nukkuminen on yhtä kukkumista mutta siitäkin selvitään varmaan kunhan hampaat on kunnolla puhjennu !

Turvaistuin kysely edelleen : kävin kattoo akta gracon joku xp malli tai jotain , onko kellään ? Ja edelleen otan vastaan istuimista kehuja ? -hitsi kun on vaikeaa jonkun istuimen osto .

Mä tässä väsäilen kiitoskortteja ja koitan taas selvitä kunnialla iltaan -mies siis töissä jep jep

Kiva kuulla Sitruunastakin -meidän oskukin on tuolta pienimmästä päästä ja nyt ei kyllä oo vissii hirveesti kasvanu kun samat vaatteet menee edelleen ( 68 cm )

Hauskaa maanantaita !

minkki ja oskuboy 7kk+

Vierailija
26/32 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli koko loppuviikon niin kova meno päällä, etten paljon täällä kerenny olemaan/kirjoittamaan. Torstaina kävi yksi keveri näyttämään koiravauvaansa, 2,5kk vanha mäyriksen pentu, ja voi että oli suloinen! Ja sitten perjantaina oli mun toinen kaveri käymässä ja siinä sitten vierähtikin useempi tunti, sen piti ihan vaan käydä ja tais olla kuutisen tuntia meillä... hih! No, lauantaina oli miehen kaksi nuoruusajan kamua käymässä, ja siinä meni sitte se päivä passatessa niitä. Ja eilen oli vuoden inhottavin päivä! Perunannostopäivä! Mä en sitten voi sietää sitä ollenkaan! No, onneksi oon nyt pystyny kahtena vuotena livistämään, tai no ainakin sieltä pellolta oon saanu olla pois. Mutta ensi vuonna sinne joutuis sit meneen, ellei käy hyvä tuuri ja raskaudu...

Tänään kävi mun serkku poikansa kanssa 1,5vuotta kylässä, ja voi että muksuilla oli hauskaa! Eetustakin oikein näki kuinka nautti toisen seurasta! Kikatti jo pelkästään toisen hälle suomasta katseesta!!! Suloista! No, olihan tää serkun poika kyllä aika " julmakin" potki Eetua pari kertaa päähän! Mutta Eetu vaan nauroi! Ihme tyyppi! Niin ja toivathan he Eetulle kassillisen vaatteita, joita oon nyt sitten menny lävitse ja ovat kyllä tosi hyvässä kunnossa.

Meidän pitäis mennä joku ilta käymään taas appiukolla, ei vaan paljoa vois kiinnostaa. Mä en oikein jaksais kuunnella sen muijan höpinöitä, ja sitä kun se valittaa appiukolle kuinka Eetua pitää pitää sylissä ym. Ihan kuin ei aikuinen mies sitä ite tietäis!!! Murr!

Mun tekis mieli lähteä käymään Sellossa tai Itäkeskuksessa lauantaina! Mutta joutuisin reissun tekeen yksin tai siis yhdessä Eetun kanssa, kun mies menee ralliin... No, saa nähä päästäänkö lähteen, vai iskeekö laiskuus ja jäädään kotiin (mukavuudenhalussa?)

Minkki kyseli siitä turvaistuimesta... Me saatiin mun yhdeltä tutulta niiden lasten vanha turvaistuin (Britaxin Two Way) tuohon kakkosautoon ja nyt meinataan hommata Britaxin Two Way Elite tuohon ykkösautoon... On ainakin pärjänny noissa testeissä. Mutta mun tekis kyllä mieli jotain muuta, mutten tiedä oikein mitä... Ja sit kun noita istuimia " selailee" noilta nettisivuilta, niin aina päädyn tuohon Britaxiin!!!

Josta päästiin sitten aasinsillan kautta noihin rattaisiin... Mun on alkanu tekeen mieli ostaa noita Carenan Sprint Lux -kuomurattaita... Tiedän että on tosi hölmöä hommata uudet, kun ei noissa " vanhoissakaan" ole mitään vikaa ja toimivat tosi hyvin, mutta tiedä mikä on saanu mun pään sekoon... (Meillä siis on Brion Kombit ja sit autoreissuilla on Carenan Easy-matkarattaat.)

Meillä opittiin eilen " sanomaan" konsonantteja... Ja illalla kun piti mennä nukkumaan ei siitä tullu yhtään mitään, vaan kuulu varmaan tunnin verran äppäppä,ämmämmä,ävvävvä yms. Ennenkuin Eetu suostu nukahtamaan...

Meilläkään ei tuo Eetu kovin " suuri" kokoinen ole... 6kkneuvolassa oli pituutta n67cm ja painoa 7300g ja vasta nyt on alkanut koko74 olemaan käyttövaatteena... Ja kohta puoliin saa laittaa pois nuo koot68. Ja mä kun olin olevinani niiiin fiksu viime keväänä että ostin Eetulle toppapuvun kokoa 74, ja nyt on alkanu tuntumaan että tarvii vissiin ostaa uus kokoo 80, et saa sinne allekin vaatetta...

Jaahas, nyt toi ukkeli heräs... Täytyy mennä ennenkun se tulee tuolta sängystä ite pois...

napero ja Eetu 7,5kk

Vierailija
27/32 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kiukututtaa kovasti. Että onnea Minkin pojalle uusista hampaista. Ehkä me ostetaan suoraan tekarit. Ja kuten uusi kutsumanimi kertoo täällä ei oo mikään pieni ja heleä perhonen....kivat on reidet tytöllä. Mitenhän ne tulee kun ruoka ei maistu millonkaan,tai ei oma ruoka maistu kaikki maistuis mitä muut syö. Eilen tehtiinkin tytölle samaa ruokaa kun muilla vaan ilman suolaa ja vähennettiin mausteita, johan kelpas..eli mun pitää alkaa kokkaamaan tupla ruuat täällä.

nyt tuli lommo,must go

Vierailija
28/32 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onkohan tänään maanantai... Kaipa se on, kun eilen oli vielä viikonloppu. Me oltiin pe-su mun äidin luona ja etukäteen mietin, miten Helmi nukahtaa ja nukkuu siellä, kun viimeksi kun kesällä siellä oltiin, Helmi huusi kuin hinaaja, kun piti alkaa nukkumaan. Nyt nukahti molemmilla kerroilla ilman itkuja ja vieläpä ihan itsekseen. Kotona on pakko olla pitämässä Helmistä kiinni, kun nousisi vaan koko ajan seisomaan, kun pitäisi alkaa nukkumaan. Mun äidin luokse ostettiin matkasänky (meillä on sellainen myös anoppilassa), koska Helmi tulisi parisängystä, jossa me miehen kanssa nukumme, saman tien pää edellä alas. Tossa matkasängyssä Helmi ei sitten päässytkään nousemaan seisomaan, kun ei saanut niistä verkkokankaisista laidoista tarpeeksi tukea. Tekis mieli ottaa anoppilasta matkasänky kotiin pinnasängyn tilalle siksi aikaa, kun neiti vaan kiipeilee, kun pitäisi nukahtaa.

Äsken taas nukutin Helmiä 45 min, kun ei pysynyt millään makuuasennossa. Todella rasittavaa seistä pinnasängyn vieressä ja roikkua siinä sängyn päällä pitämässä Helmistä kiinni. Välillä jätin tytön sinne itsekseen, mutta seisoo sitten vaikka puoli tuntia laitoja vasten, eikä todellakaan laskeudu itse alas ja ala nukkumaan. Miten muiden vauvat nukahtaa päiväunille omaan sänkyyn? Pitääkö pitää kiinni vai jäävätkö kiltisti makaamaan? Mä olen suunnitellut, että alan laittamaan Helmin näille tokille unille parvekkeelle rattaisiin, mutta joka kerta, kun olen kokeillut, on Helmi karjunut niin kovaa ja kauan (tunteja), etten nyt vähään aikaan taida jaksaa kokeilla uudestaan.

MIRJAMI-80: Meillä esikoinen vieroitti itse itsensä rinnasta 1 v 5 kk ikäisenä. 1 v iässä lopetin päiväimetykset ja aloin antaa tavallista maitoa mukista ruokailuiden yhteydessä. Jonkun aikaa imetin ennen tai jälkeen päiväunien, mutta jossain vaiheessa sekin jäi aika itsestään. Imetin siinä vaiheessa sitten enää illalla ennen yöunia ja aamulla herättyämme. Jossain vaiheessa poika ei sitten enää huolinut illalla rintaa ja vähän ajan päästä ei enää aamullakaan ollut kiinnostunut, joten lopetettiin sitten siihen. Olen tosi onnellinen, kun ei tarvinnut pakolla vieroittaa poikaa. Olin silloin ajatellut, että viimeistään joskus 2 v iässä vieroitan pojan, jos ei sitä itse tee, mutta lopettikin sitten itse. Yösyöttöjen lopetuksen päätin tosin minä ja 6 kk ikäisestä lähtien poika sai yöllä maitoa ekan kerran joskus klo 6 aikaan. En muista, missä vaiheessa ja miten toi aamuyön (klo 6 ei ole meillä vielä aamu...) maito jäi pois. Helmiä imetän vielä 1-2 krt yössä, mutta yritän päästä tohon yhteen aamuyön syöttöön. Sillä tavalla sitten jatketaan varmaan niin kauan kun Helmi lopettaa sen. 1 v:nä alan sitten antamaan Helmille päivisin lehmän maitoa mukista, mutta tyttö saa vieroittaa itse itsensä samalla tavalla kuin esikoinenkin. Varsinkin jos Helmi on meidän vika vauva, ei mulla ole mitään kiirettä vieroittaa häntä rinnasta.

MINKKI75: Meillä on kokemusta vain yhdestä turvaistuimesta, joten en osaa oikein suositella. Paitsi tota meidän istuinta. Meillä on siis esikoisella (3 v 3 kk) ollut jostain 7-8 kk ikäisestä saakka Britaxin Freeway käytössä ja tyytyväisiä ollaan. Haluttiin ehdottomasti turvaistuin, joka laitetaan vain selkä menosuuntaan, koska olen kuullut, ettei noi kombi-istuimet (jotka saa siis sekä selkä ja kasvot menosuuntaan) ole kumminkaan päin yhtä turvallisia kuin pelkästään selkä menosuuntaan päin oleva istuin, kun niissä kombi-istuimissa on jouduttu tekemään kompromisseja, että käyvät molemmin päin. Meillä ei ole omaa autoa ja tota Freewaytä käytetään pääasiassa appiukon tilavassa Toyotassa, jossa reilut 100 cm pitkä ja noin 16 kg painava esikoinen mahtuu loistavasti istumaan selkä menosuuntaan. Istuin on ollut pari kertaa äitini pienemmässä Seatissa ja siellä poika istuukin sitten polvet suussa. Nyt kun mentiin viikonloppuna äidilleni, otettiin esikoiselle autoon Britaxin turvavyöistuin, jossa saa istua yli 3 v ja 15 kg lapset. Appiukon autossa mennään nyt ainakin tämä syksy niin, että Helmi on kaukalossa ja esikoinen siinä Freewayssä. Sitten kun Helmillä alkaa olla ahdasta talvivaatteissa kaukalossa, siirretään hänet Freewayhin ja esikoinen kokonaan tohon turvavyöistuimeen.

T:Fassiloora ja Helmi (7 kk)

Vierailija
29/32 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun toi jäppinen nukkuu, niin vois vähän yrittää skriivailla...

joku kyseli istuimista, meillä vielä istutaan kaukalossa, mutta valmiina on jo just britaxin two way elite, johon vois varmaan pikkuhiljaa siirtyä, jos vaan jaksais asentaa sen.

tosi eri tahtiin tulee kehitys ja hampaat:)

meillä siis 6 hamppia, 2 alhaalla ja 4 ylhäällä, ja lisää tulossa molempiin osastoihin, ihan turvoksissa ja pinkeenä ikenet raasulla.

ryömimään herra H alkoi 3 viikkoa sitten ja vauhdilla mennään, jos joku paikka tai asia tarpeeksi kiinnostaa.äiti ei ole semmoinen juttu. mutta esim.kake tai känny tai tietsikan johdot tai herätyskello yöpöydällä...niin, ja cd:t ja lehdet ja ja ja

kontausasennossa ihmettelee pitkiäkin aikoja, mutta syöksyy ryömien liikkeelle. istumaan punnersi eilen, ihan hyvin könöttää yksikseen jo.

syöttötuolissa ei malttais istua, koko ajan kääntyy pää, syöttäminen on kyl tosi työlästä, äiskäl menee hermot:(

mitäs vielä. imetän vielä, mutta yösyötöt loppu meillä 1,5 viikkoa sitten. eka yö meni 2 syötöllä ja seuraava kokonaan ilman:)

itkua ja tuhinaa tuhersi ja välillä sai ottaa sylkkyyn ja rauhotella ja aina samaan aikaan, eli 3.30!!!

nyt on 2 viime yötä menny rauhallisesti, tyyntyy ittekseen petiin kun vähän tuhnuaa. mut välillä menee yöllä mahalleen tai konttausasentoon ja sit ihmetellään...

oon kyl niin häpi noista öistä,kop-kop, toivottavasti jatkuukin samaa rataa! jos pikkuhiljaa sais itekki välillä nukuttua ja kerättyä voimia, meillä kun on äiti joka hoitaa lasta, ihan ku välil yh-äiti oisin.

taidan jo ruveta odottamaan töihin paluuta, saa sit isi ja poika pärjätä kahestaan...apua!

ensi viikolla on neuvola, jännää. meillä on käytössä 80cm vaatteet ja täs oon kuumeisesti miettiny, minkä kokosta haalaria talveks pitäis harkita.

hassua, kun bodyt ja housut jotenki " lyhkäsiä" , mut leveydessä kyl löytyy...omituisia malleja. meidän poju kun aika pitkä ja hoikka.

ja sit se kiljuminen, siinä ollaan nyt päästy ihan uusiin sfääreihin, dämit. jos ois hienoja laseja, varmaan menis rikki, niin kovaa ja korkeelta herra kirkuu. varmaan hakee jo kansallisoopperaan sopraanoks;)

ja se jutustelu, sitä piisaa kans, huvittavaa se tä-tä-tää, hieman eri äänenpainoilla, ku selittää ihan tosissaan.

onnittelut kaikille naimisiin menneille, kihlautuneille, raskautuneille tai muuten vaan onnellisille ja iloisille helmiksille:)

nyt tuli mies kotiin ja paiskas oven niin lujaa että herra Hoo heräs, kiva!

sakura ja H

Vierailija
30/32 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan yhden yökukkujan kanssa. 2 hammasta alhaalla ja yläikenet pullottaa melkoisen kipeän näköisenä. Koko ajan pitää nousta seisomaan (oppi viikonloppuna) ja huutelee väyväy ja mämämäm. Konttausharjoituksia otetaan välillä. Hedelmäsoseet ei maistu millään, ainoastaan kinkku-peruna-porkkana uppoaa.

Sitruuna kyseli raskautuneista.. Omaa (.) tätsykkä on viikon myöhässä. lämpöä on ja vatsaa juilii.. Meillä on tosin flunssaa ollut, joten voi olla ihan sitäkin. Ihmeempi olis jos olisin raskaana kun kerran on pupuiltu tässä kuussa. Joo-o, ihan totta. Mä olen ollu niin puhki ton pojan kanssa, että sammun kuin saunalyhty kun pää osuu tyynyyn. Ei ole paljon vällyt pöllynneet ;) Enkä usko neitseelliseen sikiämiseenkään.

Että tällaisia tällä kertaa. Mukavaa viikonalkua kaikille.

Neppis ja Peetu 7 1/2kk

Vierailija
31/32 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on lastenvahti päivä meillä edessä..hiki valuu jo ajatuksesta, tai ehkä mulle on vaihtarit jo tulossa ;))

Miten saada lapsi syömään??? tähän löysin vastuksen eilen!!!!

Laita lautanen lapsen eteen ja anna räiskiä ruokaa...kiva sotku oli keittiössä illalla mut menipä ruokaa mahaankin kiitettävästi!!! tyttö läiski ja lähmäs ruokaa ihan onessaan...kannattaa koettaa jos jaksaa siivota!!

Mä nyt lähden aamukahveelle.

Mukavaa päivää kaikille

Kuumetta

Vierailija
32/32 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoh hoijaa tai paremminkin päivää ;) meillä siis noustu jo 06 ylös. pitäs itekin nukkua kun Osku tuossa kuorsaa vieressä mut ei uni tuu , höh.

Tämän helteisien kesän seurauksena meillä on nukuttu sisällä ja eilen yritin laittaa ulos päikkäreille niin johan ukko raivostu ja huuti naama punasena varmaan tunnin. Tänä aamuna sama -ihanan raikas nollakeli olis ollu ulkona nukkua. Kun haalaria rupesin kiskooo ylle niin sama huuto laulu alkoi ja ajattelin että en viitsi edes yrittää kun turhaan sitten naapurit ihmettelee et mitä se äiti lastansa pihalla huudattaa !

Nukkuuko muut ulkona vai sisällä ? ?

SAKURA : kuinkas sait yösyötön pois ? ihan mielenkiinnosta kyselen kun meillä edelleen valvotaan -viime yönä siis 3 kertaa heräs tissille ja yhden kerran väänti housuun niin alkaa virta loppua tän yövalvomisen

takia.

Niin kun ajattelee et osku meni nukkuu 20.30 -eka herätys 22.30 vaipanvaihto -oli nimittäin kamala kakka pojalla housussa. toka herätys 00.30 ja seuraava 02.30 ja ylös 06 -kuka kysyy että vieläkö jaksat töihin mennä nuilla unilla. Pitäs miettiä töihin pakuuta mutta miten sitä jaksaa ? Mä oon ihmetelly miten osku jaksaa tosiaankaan kun se ei edes päivällä nuku kun parit tirsat 45 min. -joskus nukkuu yhdet 1,5 h unet. onkohan tuossa jotain vikaa vai muutenvaan vähäuninen. Isänsä nukkuu tosi vähän mutta sitäkin sikeämmin. Olisko siis perintöä.

KUUMETTA : Tiedän hyvä keino ja niin meillä ainakin iltapuurot syödään itse sotkien ja käsissä ihan mitä vaan kunhan on ruokaa. Eilen uppos iso lautanen kun sai kunnolla sotkea. Pari kertaa on ehtiny sormet kuumalle lautaselle niin hirmu huuto päällä ja sitten ei tuu syömisestä mittän . Mutta unohtaa jo seuraavaan kertaan taas.

VILJAA : ooksä eksyny ;) ? kun ei oo kuulunu mitään ? vai onko menny ihan ohi ?

Ja juttelusta : meillä eilen huhuiltiin näin Äi-jää, Äi-tii ja Ä-lää koko ilta ja sama laula jatkui tänä aamuna. Kyselin sitten oskulta et onkos äi-jä isä niin alkoi vaan naurattaa elikäs siis kommunikointi tais pelata jälleen kerran.

jep menee vaikka siivoo tai makaa sohvalle :) Pitäis tänään lähtee veneilee vielä viimeisen kerran :D

Minkki ja vähäuninen Oskuboy