Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antoi luvan vieraisiin, nyt en osaakaan toimia

Vierailija
27.06.2015 |

Mieheni kärsii haluttomuudesta. Kokeiltu on puhuminen, leikit, asut, pariterapia, seksuaalineuvoja, lääkäri ja lääkärin teettämät testit. Vehje toimii, mutta halua ei ole. 

Viiden viimeisen vuoden aikana yhdyntöjä on ollut arviolta 30, suuseksiä ei lainkaan ja käsiseksiä muutaman kerran. 

Vähän aikaa sitten mies oma-aloitteisesti ehdotti, että mitä jos hakisin tarvitsemani vierailta. Tein deitti-ilmoituksen, jossa kerroin tilanteeni, ja sain paljon vastauksia. Joukossa oli myös miehiä, jotka ovat samassa tilanteessa kuin minä ja joilla on vaimon lupa käydä vieraissa.

Jostain syystä en kuitenkaan pysty toimimaan. Se vain tuntuu väärältä. En pysty menemään edes kahville ehdokkaiden kanssa, en heidänkään, joilla on lupa vieraissa käyntiin.

Onko tässä nyt sitten muita mahdollisuuksia kuin sietää seksitön parisuhde tai erota? En vain yhtään tahtoisi jättää miestäni, koska hän on ihana ihminen ja hurmaava isä. Olisi suru lapsillekin, jos muuttaisimme erilleen.

Vai pystyisikö itsensä jotenkin karaisemaan menemään vieraaseen sänkyyn? Sielläkö levittäisin jalkani, kun joku vieras yrittää nuolla ja panna minulle orgasmia? Sitten menisin takaisin kotiin mieheni luokse ja jatkaisen parisuhdetta?

Miten tämä homma toimii?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa varsinaisesti tuohon vieraiden kanssa seksin harrastamiseen tai kuinka sinun tulisi toimia, ihan itsestäsi se on kiinni pääsetkö tilanteen kanssa sinuiksi ja mihin suuntaan jatkat. Hyvin monilla avioliiton ulkopuolisten suhteiden luvallinen aloittaminen kuitenkin tuo mukanaan aina jonkinlaisen kriisin, jos siitä omasta kumppanistaan kuitenkin välittää niin onhan se iso kynnys hypätä toiseen sänkyyn. Jotkut pääsevät tästä yli, ottavat rakastajan ja avioliitto paranee kun toinen saa toteuttaa itseään ja toinen saa sitä haluamaansa omaa tilaa. Joillakin tämä rakastajan ottaminen on sitten lopun alkua ja ero tulee ennemmin tai myöhemmin. Toiset eivät kykenekään harrastamaan seksiä ulkopuolisen kanssa fantasioistaan huolimatta. Sitä kristallipalloa ei ole kellään, mihin juuri teidän suhde menee.

Ihmettelen kuitenkin, että puhut miehen haluttomuudesta ja kuitenkin kerrot seksikertoja olevan noin 30 vuodessa. Yleensä haluttomuudesta kärsivillä niitä seksikertoja on noin 3 vuodessa, ei kymmeniä. Teillä on kuitenkin seksiä keskimäärin useammin kuin jokatoinen viikko. Sinkkunako sitä olisi enemmän? Ei kovin moni sinkkunakaan joka viikonloppu sitä seksiseuraa saa, vaikka hakisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Oho anteeksi luin väärin, viiden viimeisen vuoden aikana luin vain viimeisen vuoden aikana. Pahoittelen.

Vierailija
4/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sovinismi.

Vierailija
5/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 14:12"]Ihmettelen kuitenkin, että puhut miehen haluttomuudesta ja kuitenkin kerrot seksikertoja olevan noin 30 vuodessa.[/quote]

Ei AP noin kirjoittanut. Tässä lainaus:

"Viiden viimeisen vuoden aikana yhdyntöjä on ollut arviolta 30, suuseksiä ei lainkaan ja käsiseksiä muutaman kerran." 

30 seksikertaa viidessä vuodessa tekee seksikertojen väliksi 60 päivää olettaen, että ne jakautuvat tasaisesti.

Vierailija
6/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä ihminen ei ole yksiavioinen. Ennen oli täysin normaalia, että pariskunta hankki yhdessä lapset, joita myös kasvatettiin tiiminä (+ muut sukulaiset ja yhteisö). Suhteen ulkopuoliset suhteet olivat normaaleja ja yleisiä kummallekin sukupuolelle. Se mikä estää ap:ta ja aiheuttaa ongelmia nykyajan sivusuhteissa ovat kulttuuristen normien vaikutukset ihmisten ajatuksiin, ei itse toiminta.

Vierailija
7/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:54"]

En menis. Mies ulkoistaa velvollisuutensa. Miksei mistään ole löytynyt syytä tai apua? Tahdon puute?

[/quote]ä

Kauhea kommentti tämäkin. Miten seksi voi toimia, jos ajattelutapa on tämä? Tunteita peliin. Mieheltä ne ovat vissiin kuolleet ja ap ei vain tajua tätä. Nainen auttaa miehen tunteiden kuolemisessa nalkuttamalla tai odottamalla, että mies hoitaa hänelle nautinnon. Itsehän siitä ollaan seksielämässä vastuussa.

Vierailija
8/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 14:19"]

Ylipäänsä ihminen ei ole yksiavioinen. Ennen oli täysin normaalia, että pariskunta hankki yhdessä lapset, joita myös kasvatettiin tiiminä (+ muut sukulaiset ja yhteisö). Suhteen ulkopuoliset suhteet olivat normaaleja ja yleisiä kummallekin sukupuolelle. Se mikä estää ap:ta ja aiheuttaa ongelmia nykyajan sivusuhteissa ovat kulttuuristen normien vaikutukset ihmisten ajatuksiin, ei itse toiminta.

[/quote]

Eihän tämä mikään normaali tapa ole ollut toimia, varsinkaan naisille. Sinänsä veikkaan, että ei uskollisuus niin tärkeää olekaan, mutta ihanne se on, koska sehän tarkoittaa nimenomaan sitä, että parin keskinäinen tunnesuhde on kunnossa ja sitähän jokainen haluaa. 

Mutta jos tunteet kuolevat seksuaaliset siis toista kohtaan niin niitä muita voi olla vielä jäljellä. Ap:n miehellä ainakin selvästi on, kun hyväksyy tuon järjestelyn. 

Vierailija
9/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 14:14"]

^Oho anteeksi luin väärin, viiden viimeisen vuoden aikana luin vain viimeisen vuoden aikana. Pahoittelen.

[/quote]

Minäkin muuten luin noin ja ihmettelin. Että melkein joka viikko, how bad is that? Mutta joo, ei se sit ollutkaan. Huomasin vasta tästä sen minäkin.

Vierailija
10/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ap ajattele omassa tavassasi olla miehen kanssa sängyssä olevan syytä? Olisit nyt pikkuisen nöyrempi, miehet ei vissiin keksimäärin ihan hirveästi rakasta tuota asennetta, että jalat auki ja sä huolehdit mulle orgasmin?

Vierailija
11/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 15:10"]Etkö ap ajattele omassa tavassasi olla miehen kanssa sängyssä olevan syytä?[/quote]

Olemme keskustelleet miehen toiveista, olen hankkinut asuja, olen kokeillut antaa yksipuolisesti suuseksiä, olen yrittänyt hitaan lämmittelyn kautta ja spontaanisti ohjat ottaen, mutta kun mies ei syty, niin ei syty.

Jos vaikka sauna- tai suihkupuhtaina makaamme sängyssä ja yritän suukotella miehen vartaloa ja kaivaa esiin hänen kalunsa hyväilläkseni sitä suulla, niin mies vetäytyy kiusaantuneena kauemmas. Jos kysyn tilanteessa, olisiko jotain, mitä tahtoisit, niin mies sanoo, että "mulle riittää että olet lähellä".

Vierailija
12/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 päivän välein. Meillä arkea, ja pidempiäkin taukoja. Rouvaa kun ei kiinnosta vaikka mitä tekisin. Joten enää en tee aloitteita, hän päättäköön tahdin.

Vierailija
13/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 15:10"]Etkö ap ajattele omassa tavassasi olla miehen kanssa sängyssä olevan syytä?[/quote]

Olemme keskustelleet miehen toiveista, olen hankkinut asuja, olen kokeillut antaa yksipuolisesti suuseksiä, olen yrittänyt hitaan lämmittelyn kautta ja spontaanisti ohjat ottaen, mutta kun mies ei syty, niin ei syty.

Jos vaikka sauna- tai suihkupuhtaina makaamme sängyssä ja yritän suukotella miehen vartaloa ja kaivaa esiin hänen kalunsa hyväilläkseni sitä suulla, niin mies vetäytyy kiusaantuneena kauemmas. Jos kysyn tilanteessa, olisiko jotain, mitä tahtoisit, niin mies sanoo, että "mulle riittää että olet lähellä".

[/quote]

Miksi sä kaivat sen kalun esiin? En mäkään tykkäis, jos mun rintani kaivetaan esiin noin vaan, koska en ole himokas aina kaikkialla ja joka hetkellä.

Vierailija
14/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:54"]En menis. Mies ulkoistaa velvollisuutensa. Miksei mistään ole löytynyt syytä tai apua? Tahdon puute?
[/quote]
Niin, että miehillä on velvollisuus seksiin, mutta kun asiasta puhutaan toisinpäin, niin homma ei olekaan näin. Mielenkiintoista...

Vierailija
15/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totuttele, käy vaikka juhlimassa baarissa. Ootte kaikki kortit jo käyttäneet, ja mies antanut luvan, koska tietää että tilanne ahdistaa sinua. Jos muuten läheisyyttä tiellä on ja et halua erota, vaan jatkaa. EI sinun tarvitse kärsiä seksittömyydestä varsinkin kun lupa on

Vierailija
16/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:54"]En menis. Mies ulkoistaa velvollisuutensa. Miksei mistään ole löytynyt syytä tai apua? Tahdon puute?
[/quote]
Niin, että miehillä on velvollisuus seksiin, mutta kun asiasta puhutaan toisinpäin, niin homma ei olekaan näin. Mielenkiintoista...
[/quote]

Mun mielestä velvollisuus molemmin päin. Ei tarkoita, et joka kerta natsaa, mutta pitää hartiavoimin yrittää ratkaista tilanne eikä vetäytyä siitä. Jos on etuuksia, on myös velvoitteita. Kaikilla.

Vierailija
17/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi voi olla velvoite. Senhän pitäis olla nautinto. Jos et tuota kumppanillesi nautintoa, niin miksi odotat että saat itsellesi? Jos mies ei syty kalun vetämisestä esiin niin sekö on sit miehen vika? Ihmisten seksuaalisuus on erilaista, jokainen mies ei varmasti ole mikään kone tai ori vaikka joku mies olisikin. Aloittaja ei siis ole antanut miehen tehdä aloitteita vaan on kaivellut kullin esiin itsekkäästi. Ja nyt mies on vetäytynyt. 

Vierailija
18/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap ole tehnyt voitavansa jos kerta terapeutit ja lääkäritkin jo läpi käyty.

Vierailija
19/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 16:18"]

Eiköhän ap ole tehnyt voitavansa jos kerta terapeutit ja lääkäritkin jo läpi käyty.

[/quote]

No ei ole, jos menee kuin tuhatta ja sataa kaivamaan miehen kalun esiin kunnioittamatta miehensä seksuaalisuutta, joka on erilaista kuin hänen. Toista pitää odottaa jo siinä vaiheessa, kun seksiä on, jos se on aina sitä, että toinen tekee ja toinen haluaisi että maattaisiin välillä rauhassa lähekkäin niin miksi ei sitten maata? En ikinä kehtaisi kaivaa kenenkään miehen vehjettä esiin varmistumatta, että se on sitä sillä hetkellä, mitä mies haluaa. Mua sais itseasiassa oikein kehottaa siihen, en käy todellakaan kenenkään päälle. 

Voihan se olla, että ap olisi sillä metodilla saanut harvemmin seksiä kuin olisi halunnut, mutta miksei voi silloin masturboida? Jos toisen halut ylittävät toisen halut niin aivan varmasti se rassaa haluttomampaa osapuolta, kun toinen haluaa ns. liikaa. Ja vähentää halua entisestään. 

Kun aloitus vain oli että menen miehelle jotta tämä tekee mulle orgasmin. 

Vierailija
20/44 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 16:28"]No ei ole, jos menee kuin tuhatta ja sataa kaivamaan miehen kalun esiin kunnioittamatta miehensä seksuaalisuutta[/quote]

Ei se sitä itsekään esiin kaiva, vaikka kuinka hellisi, silittelisi ja juttelisi. Jos kalun tahtoo esiin saada, niin itse se on tehtävä. En minä siihen mitenkään väkivalloin ole tarttunut, vaan yrittänyt varovasti houkutella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä