Häät klo14.30
Miten kertoa kaikille että en halua mennä alttarille. Soitin ex-miehelle ja se ottaisi minut takaisin. Itsekin rakastan sitä. Se petti mua ja jätti, mutta ei, kaipaan vain sitä. Koko häätouhu on ollut pelkkää kidutusta mulle. Lisäksi odotan lasta tälle miehelle jonka sormus pitäisi sormeensa laittaa. Itken täällä yksinäni. Ajoin kaikki muut pihalle.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:03"]Nauroin aloitukselle ääneen :D
[/quote] samoin :D
Älä jaksa. Meet sanomaan miehelle että häitä ei tule. Idiootti olet kuitenkin.
Sua jännittää mikä on ihan normaalia.
Horo, me hoitoon. Luuletko että se ex tosiaan huolii sut ja sen mukulan. Et voi olla noin tyhmä??
Onko vihkiminen Porvoon tuomiokirkossa?
No, oon mikä oon. Mutta alttarille en mene. Ja se ex tosiaan huolii mut takaisin. Ehkä.ap
Jos tilanne tosiaan tuo, niin miksi ihmeessä laittaisit välittömästi aloituksen AV:lle? Ei kuulosta järin uskottavalta, vaan pikemminkin haiskahtaa provolta. Tai sitten sulla on todella paha AV-riippuvuus.
Kerroin itse tuntia ennen häitä miehelleni että lapsi ei ole hänen. Häät peruuntu, mutta parempi niin.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 10:24"]
Ex haluaa vaan pilata sun häät.
[/quote]
Niinpa. Sit se nauraa sulle, kun jaat yksin. Nyt leuka pystyyn ja alttarille!!
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 10:23"]Jos tilanne tosiaan tuo, niin miksi ihmeessä laittaisit välittömästi aloituksen AV:lle? Ei kuulosta järin uskottavalta, vaan pikemminkin haiskahtaa provolta. Tai sitten sulla on todella paha AV-riippuvuus.
[/quote]koska haluan kuulla miten perua tää paska. Ja olen av koukussa. Ap
Oikeesti, ehkä tämän vuoden väsynein provoyritys.
Nauroin aloitukselle ääneen :D