Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko on ryhmäliikuntatunnin ohjaajan palkka?

Vierailija
27.06.2015 |

Mitä teille maksetaan per tunti?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 09:59"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 09:55"]Kova palkka? Jos vedät esim 5h viikossa niin ei kummoiset oo kuukausitienestit....
[/quote]

Mitä ammattia harjoittamalla sitten saisit kovan palkan tekemällä 5 h/viikko??
[/quote]
Jotain yritysluentoja tai -neuvontaa konsultin roolissa vetäessä saattaa saada satoja euroja per tunti.

Vierailija
22/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa myös huomioon että esim les mills-tunnit eivät ole niiden ohjaajien kehittämiä. Tietysti heillä menee itsellä aikaa ohjelman oppimiseen täydellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleinen luulo on se, että ne muutamat hassut tunnit viikossa tuovat ohjaajalle tienestit. Kyllä meillä kaikilla on ihan oikeakin työ josta se palkka ansaitaan. Harva pitää tunteja päätyönään, ainakaan kovin pitkään. Niitäkin kyllä löytyy mutta vakkaritunteja JA tuuraustunteja pitää olla 25-30/viikko että sillä elää.
Itse pidän liikkuvia lattiatunteja. Yhden tunnin suunnitteluun menee aikaa esim. näin:
Musiikin etsiminen 2-5h
Musiikin miksaus 1-4h
Koreografian luominen 3-10h
Tunnin testaaminen käytännössä 1h
Mitä enemmän kokemusta, mitä väljemmät tuntiraamit ja mitä vähemmän kunnianhimoa, sitä parempi tuntipalkka. Tervetuloa joukkoon!

Vierailija
24/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystäväni on liikunnanohjaaja, hänellä vakkaritunteja on noin 15 viikossa (lisäksi mahdolliset tuuraukset). Mutta iso osa hänellä tulee palkasta PT:n töistä eli hänellä on omia asiakkaita koko ajan joille tekee ohjelmia/joita käy ohjaamassa/tekee ruokaohjlemia. Hän on ollut alalla n15v ja ihan mukavasti tulee toimeen. En ole koskaan tullut kysyneeksi palkkaa tosin.

Vierailija
25/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusinta tietoa palkoista kellään?

Vierailija
26/28 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noin 16k€/kk

Vierailija
27/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/28 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen kunnalla töitä 27h/vko ja tuntipalkka 25e-37,5 e/h riippuen tunnista. Tanssituneista saan tuon 1,5 kertaisen palkan. Se tekee kuussa n.2700e. Tähän lisäksi vedän yksityisillä kuntokeskuksilla jumppaa (ei les millsejä vaan oma suunnittelemia) laskutuksella n.40e/h ja palkallisena n.26 e/h. Kuukausitienestit siellä +3000e paikkeilla eli hyvin palkoille pääsee jos vaan jaksaa jumpata! :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi