Miten estätte sen , ettette tuoksu koko ajan verelle kun teillä on menkat??
Kommentit (42)
Tarkoitat varmaan hajua eikä tuoksua.
En ole koskaan haistanut kenenkään menkkoja. Saa kyllä olla tosi hyvä hajuaisti jos sen haistaa tai olla todella lähietäisyydellä.
Kuukautiset tarkoittavat kohdun limakalvon irtoamista. Limakalvo on kudosta, joka alkaa haista jossain vaiheessa. Jonkin verran verta liittyy myös tähän prosessiin, mutta kuukautiset eivät ole pelkästään verta. Veren haju ei ole se mikä kuukautisissa on oleellinen. Mitään ulospäin muiden nenään ulottuvaa hajua ei tule, kun pesee vehkeensä ja vaihtaa suojan tarvittaessa.
Pesen alapään aina siteen vaihdon yhteydessä ja vaihdan parin tunnin välein, joskus useamminkin. Niukat vuodot kapselin takia.
Vierailija kirjoitti:
Kuukuppi! En voisi kuvitellakaan pitäväni siteitä. Eikö se tunnu ikävältä, kun lorisee vaippaan?
Itse pidän siteistä enemmän. Vaipat on lapsella.
Vierailija kirjoitti:
Pesen alapään aina siteen vaihdon yhteydessä ja vaihdan parin tunnin välein, joskus useamminkin. Niukat vuodot kapselin takia.
Niukat vuodot ja vaihdat sidettä parin tunnin välein? Mulla ei parissa tunnissa edes vuota siteeteen asti. Silleen jos paperilla pyyhkäsee niin on vähän veristä mut en tarvii edes pikkuhousunsuojaa. Koska pillerit. Ennen niitä oli paksu side ja superimukykyinen tamponi ja silti vuoti hetkessä yli..
Vierailija kirjoitti:
Jos sen joku haistaa, niin hän tunkee kyllä ihan liian lähelle nokkansa kanssa.
Ei tarvitse tulla lähelle, herkkä nenä kyllä erottaa pidemmältäkin.
Niin.
Vedän tiukkaa ruokavaliota ja treenaan kovaa. Ei tule menkat eikä turvota kisakaudellakaan. Tukka kyllä on kun hamppua verrattuna entiseen mutta ei kai kaikki saa.
Vierailija kirjoitti:
Kuukuppi.
Huh huh 😂
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan haistanut kenenkään menkkoja. Saa kyllä olla tosi hyvä hajuaisti jos sen haistaa tai olla todella lähietäisyydellä.
Haistan, valitettavasti. Minulla on piinallisen hyvä hajuaisti.
N
Hajun ja tuoksun ero on joillekin epäselvä.
Vierailija kirjoitti:
Käyt töissäkin suihkussa päivällä monta krt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niukat vuodot ja vaihdat sidettä parin tunnin välein? Mulla ei parissa tunnissa edes vuota siteeteen asti. Silleen jos paperilla pyyhkäsee niin on vähän veristä mut en tarvii edes pikkuhousunsuojaa. Koska pillerit. Ennen niitä oli paksu side ja superimukykyinen tamponi ja silti vuoti hetkessä yli..
Mitä pillerit?
Vierailija kirjoitti:
Mulla kuivuis ja varmaan tulehtuis paikat jos monta kertaa päivässä suihkuttelis.
Onneksi on kuukuppi, en kyllä ymmärrä miksi sitä tässä keskustelussa niin kovasti miinustetaan.
Sille tuoksulle et voi yhtään mitään.
Et vaikka voisit pestä useita kertoja päivässä alapääsi.
Ne kuukautiset vain tuoksahtavat tarkka nenäiselle, siis niille, joilla on erittäin herkkä hajuaisti.
Voi verrata pikkasen siihen, miten koira haistaa matalan verensokerin.
Se haju voi tulla naisellakin koko kehosta, ei yksin sieltä alapäästä, mutta tietenkään sitä hajua ei aina itse huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pillerit?
Koska sinulla on pillerit? Miksi et sanonut lausetta kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kuivuis ja varmaan tulehtuis paikat jos monta kertaa päivässä suihkuttelis.
Onneksi on kuukuppi, en kyllä ymmärrä miksi sitä tässä keskustelussa niin kovasti miinustetaan.
Aito AV-mamma vetää tukon sammalta pyhimpänsä vuodon kerääjäksi ja hinkkaa emättimensä harjalla 3xpäivä.
Peskhäähän persheenne!
- lapinmies ja shamaani-
Vierailija kirjoitti:
Sille tuoksulle et voi yhtään mitään.
Et vaikka voisit pestä useita kertoja päivässä alapääsi.Ne kuukautiset vain tuoksahtavat tarkka nenäiselle, siis niille, joilla on erittäin herkkä hajuaisti.
Voi verrata pikkasen siihen, miten koira haistaa matalan verensokerin.
Se haju voi tulla naisellakin koko kehosta, ei yksin sieltä alapäästä, mutta tietenkään sitä hajua ei aina itse huomaa.
Se ei ole tuoksu vaan haju.
Käyttäkää nyt hyvät ihmiset tamponeita tai kuukuppia.