Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysy parturi-kampaajalta!

Vierailija
25.09.2006 |

Olen hetkisen paikalla, myös miehet, kyselkää!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huom. vielä, että mulla on tosi paksut hiukset. tuntuu, että niitä ei saa mitenkään kivasti :(

Vierailija
2/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2:lle

hieman viisto otsis ja rikotut sivut. Hiuksia tuodaan leukalinjaan rikkoen ja sivuotsis tasapainottaa suorakulman muotoista päätä. Paksut hiukset kannattaa pitää pitkinä, mutta kerrostaa niitä kuitenkin ja vuolla painoa reippaasti pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnareita:

Löysää, tiukkaa, alhaalla roikkuvaa ym..

ponnaria voi tupeerata kevyesti, tai kihartaa, suoristaa ja siloittaa, sivuponnaria ym..

Vierailija
4/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tukka on aivan outoa laatua. Sellainen päältä sileän nihkeä (vesi valuu pisaroina päätä pitkin, jos kastelee vain vähän) ja rasvoittuu juuresta. Mutta kuivat latvoista.

Mikä malli on nyt muotia ns. polkkapituudelle?

Minkälaiset hiukset melkein 3v tytölle, onko otsatukka ok vai mieluummin ei otsatukkaa? Tytöllä alkanut jo vähän kasvaa hiukset ja ne kihartuvat vähän ; )

Vierailija
5/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkapää mittanen tukka. Millai olis helppo ja nopea laittaa kiinni laiskoina aamuina?

Vierailija
6/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun tukka on aivan outoa laatua. Sellainen päältä sileän nihkeä (vesi valuu pisaroina päätä pitkin, jos kastelee vain vähän) ja rasvoittuu juuresta. Mutta kuivat latvoista.

Mikä malli on nyt muotia ns. polkkapituudelle?

Minkälaiset hiukset melkein 3v tytölle, onko otsatukka ok vai mieluummin ei otsatukkaa? Tytöllä alkanut jo vähän kasvaa hiukset ja ne kihartuvat vähän ; )

kosteutusta tuntuu tukkasi vaativan. LAtvoille tehokosteutus kerran viikossa.

Nyt on muotia porrastettu polkka, jätetään sivuille " huitulat" Tai sitten alle porrastettua niskaa ja päälle jätetään pidempi osio.

Itse pitäisin mielummin otsista, tytöt näyttävät söpöiltä otsatukkinensa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi