Painan 80kg!!!
Olen 168cm pitkä nainen ja painan nyt 80kg. Järkytys oli suuri kun astuin vaa'alle sillä kuukausi sitten painoin 7kiloa vähemmän. En ole muuttanut ruokailutottumuksia tänä aikana ja liikkunut olen saman minkä ennenkin. Vituttaa armottomasti kun alkuvuodesta painoin 83kg ja olen tehnyt hirveästi töitä painon pudottamiseksi. En ole raskaana, menkat nyt juuri. Joten siitä ehkä saattaa johtua kilo tai pari painon nousua.
Mistä saisi taas motivaatiota jatkaa? :(
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:22"]Näytätkö samalta kuin kuukausi sitten?
[/quote]
Naama turvonneempi kuin kk sitten mutta luulin sen johtuvan menkkaturvotuksesta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:28"]Etkö vaatteista huomaa lihomista?
[/quote]
Ei erityisemmin huomaa koska en käytä mitään ihan tiukkoja tai ihonmyötäisiä vaatteita johtuen siitä että olin kuukausi sitten reilusti ylipainoinen vielä. Istuessa huomaa nyt kyllä että vatsamakkara on vähän suurentunut mutta muuten en huomaa. Mulla läski kertyy kroppaan aika tasaisesti niin on vaikeampi hahmottaa lihomista.
Älä lannistu ap, tiedän, että helppo sanoa. Peli ei ole menetetty. Huomenna mietit uusiksi ruokavaliosi, ala vaikka punnita ruokavaa'alla annoksesi, ettei tule syötyä liikaa.
Häntä pystyyn nyt! Tsemppiä :)
Etkö vaatteista huomaa lihomista?