Vituttaa tämä tiimalasivartalo
Mistään ei löydy sopivia vaatteita! Ei mistään! Rinnat ja lantio ovat vyötäröön suhteessa niin isot, että jos en pukeudu ihonmyötäisiin vaatteisiin (joista en pidä!!) näytän omenalta! Omenalta saatana! Kaiken lisäksi olen vieläpä lyhyt!!
Kiitos että sain avautua.
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:05"]Siis hä? Ostat paidat rinnanympäryksen mukaan ja hameet vyötärönympäryksen mukaan. Mikä ongelma tossa nyt on? Vaikeampaa olisi, jos vyötärö olisi leveämpi.
[/quote]
Jos ostan paidan rinnanympäryksen mukaan, vyötäröni ei näy lainkaan - tuloksena OMENA!
Ap
Mitkä sun mitat on?
Mulla on 86-64-86, löydän kyl vaatteet, xs-s-kokoiset, mutta yleensä vyötäröllä on 10cm liikaa. Olen 155cm.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:05"]Siis hä? Ostat paidat rinnanympäryksen mukaan ja hameet vyötärönympäryksen mukaan. Mikä ongelma tossa nyt on? Vaikeampaa olisi, jos vyötärö olisi leveämpi. [/quote] Jos ostan paidan rinnanympäryksen mukaan, vyötäröni ei näy lainkaan - tuloksena OMENA! Ap
[/quote]
Miten niin ei näy? Kun hame on vyötärönympäryksen mukaan, niin hyvinhän se näkyy.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:07"]Mitkä sun mitat on?
Mulla on 86-64-86, löydän kyl vaatteet, xs-s-kokoiset, mutta yleensä vyötäröllä on 10cm liikaa. Olen 155cm.
[/quote]
Minulla 86-59-100... Ja olen kanssasi suunnilleen samanpituinen...
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:07"]
Mitkä sun mitat on?
[/quote]
Ethän sä mikään tiimalasi ole. Normaali sopusuhtainen vartalo.
Ite olen kaventanut.Tosin ei ole mitään tarvetta tuoda itteäni tyrkylle, oksennus, mutta niin ette ihan liehu.Kaipa sullakin on ompelutaitoa?
Miehethän jumaloi lyhyitä naisia. Ihan sama miltä muuten näytät.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:10"]Ite olen kaventanut.Tosin ei ole mitään tarvetta tuoda itteäni tyrkylle, oksennus, mutta niin ette ihan liehu.Kaipa sullakin on ompelutaitoa?
[/quote]
Olen huono kaikenlaisessa käsityössä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:11"]laita joku kuva
[/quote]
Miten?
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:11"]
[/quote]
Tietenkin. Mutta ehkä ap tahtoo, että myös naiset jumaloivat häntä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:11"]
[/quote]
Ei tod jos ap olis omenavartaloinen ruma tappi :D
Minua taas ottaa päähän, kun lantio paljon leveämpi kuin muu keho. Hartiat ja lantio näyttää edestäpäin yhtä leveille, kuitenkin takaliston ympärys suhteessa paljon enemmän. Mitat 82-62-94, muutoin olen suht siro mutta takalisto jostain syystä kerää massaa. Monta kertaa sitten mekko liian kireä takapuolesta ja hameen helma nousee takaa korkeammalle mitä edestä. Tai housujen vyötärö roikkuu siinä vaiheessa kun takapuoli mahtuu ilman ahtamista. Minäkin olen vielä lyhykäinen, 152 cm pitkä
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:15"]pistä aijaa.com
[/quote]
Otin kuvan, miten lataan sen?
Ap
jo on persettä, tuo ei oikein ole tiimalasi vaan läskiperse-vartalo.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:07"]
Mitkä sun mitat on?
[/quote]
En mä väittänytkään olevani tiimalasi, mutta vaikea löytää housuja, jotka eivät ole vyötäröltä liian isot, sama paidoissa, kun ne jää pussittamaan.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:05"]Siis hä? Ostat paidat rinnanympäryksen mukaan ja hameet vyötärönympäryksen mukaan. Mikä ongelma tossa nyt on? Vaikeampaa olisi, jos vyötärö olisi leveämpi. [/quote] Jos ostan paidan rinnanympäryksen mukaan, vyötäröni ei näy lainkaan - tuloksena OMENA! Ap
[/quote]
Miten niin ei näy? Kun hame on vyötärönympäryksen mukaan, niin hyvinhän se näkyy.
[/quote]
Leveälantioinen ei voi ostaa hametta vyötärönympäryksen mukaan, koska tällöin se kinnaisi takapuolesta ja reisistä. Terv. Vyötärö 36, lantio 42
Siis hä? Ostat paidat rinnanympäryksen mukaan ja hameet vyötärönympäryksen mukaan. Mikä ongelma tossa nyt on? Vaikeampaa olisi, jos vyötärö olisi leveämpi.