Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko liian vaativa naisystävä?

Vierailija
27.06.2015 |

Kyse yhteisestä ajasta. Olen kahden lapsen äiti, lapset ovat isällään joka toinen viikonloppu. Miesystävälläni lapsia ei ole. Miehelle on ok, että näemme toisiamme vain joka toinen viikonloppu (la-su). Minulle tämä ei vain riitä, haluan enemmän yhteistä aikaa ja sitä tavallista arkea. Yhdessä olemme olleet jo kaksi vuotta. Yhteiset lomamatkat kyllä kelpaa, ja tuntuu että aina pitäisi olla kauheasti jotakin tekemistä. Lapsiani hän tapaa harvakseltaan, koska tapaamisemme keskittyy "lapsivapaaseen" aikaan. Välimatkaa meillä 15 km.

Oonko ihan nipo muija?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapaamiset keskittyy vain lapsivapaaseen?

Vierailija
2/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys :(

Aikalailla miehen ehdoilla nää tapaamiset.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:04"]

Hyvä kysymys :(

Aikalailla miehen ehdoilla nää tapaamiset.

Ap

[/quote]

Jos mies ei halua lasten kanssa viettää aikaa ja itse kaipaisin sitä yhteistä arkea, niin lopputulos taitaisi olla selvä.

Vierailija
4/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää vaikeeta... Mies muuten aivan passeli, mut tää asia mättää. Itkettää ja vituttaa. En jaksa tälleenkään jatkaa. Mieluummin sit oon yksin kuin tämmösessä puolitehoisessa suhteessa.

Ap

Vierailija
5/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei valitettavasti vaan oo valmis ottamaan lapsia elämään mukaan, ehkä ei koskaan tuu olemaankaan. Sinuna miettisin tarkkaa asiaa haluatko olla tuollaisessa suhteessa, muutaman pvn kuussa vai kenties antaa mahdollisuus ja tilaisuus tavata jotain parempaa, jonkun jonka kanssa lapsesi on tervetulleita viettämään aikaa.

Vierailija
6/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut miehelle, että olisi mukava viettää enemmän aikaa yhdessä? 

Vierailija
7/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.. Just ynnäsin, että jos kuussa viikonloppuja on neljä, nähdään tasan 2 vrk/kk. Se on tod. vähän! Pitää kyllä lapsista, mutta lapsetkin haluisivat nähdä miestä enemmän.

Ap

Vierailija
8/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kertonut, että kaipaan enemmän yhteistä aikaa ja tästä on tullu kesto riidan aihe. Lisäksi olen sanonut, että hänen pitäisi tavata lapsiani useammin jos olemme yhteistä tulevaisuutta rakentamassa. Mies periaatteessa samaa mieltä, mutta sanat ja teot eivät vaan kohtaa.

Ap

Vierailija
9/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 01:01"]

Miksi tapaamiset keskittyy vain lapsivapaaseen?

[/quote]Kysytkö tosissasi? Jos tapailen yh-äitiä, olen kiinnostunut viettämään aikaa hänen kanssaan, en lapsiensa. Yllättäen kahdenkeskinen aika on paljon kivampaa kuin sellainen, jossa ovat myös mukana.

Vierailija
10/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa vaan käydä panemassa.

Vierailija
11/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän halut parisuhteen ja yhteisen elämän osalta ei vain kohtaa. Mulla oli mies joka olisi halunnut asua yhdessä ja jakaa se arki koko ajan. Minä en halunnut. Ei mulla silti mitään toista miestä ollut, enkä ollut vain seksin takia ko. miehen kanssa. Lopulta sitten erosimme koska ei päästy lopputulokseen johon kummatkin olisivat olleet tyytyväisiä.