Onko ”nettipettäminen” väärin?
Tarkoitan sellaista että ei koskaan edes aio livenä tavata ketään vaan vain netissä chattailee jonkun tuntemattoman vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Korkeintaan viatonta pikkuflirttiä, ei mitään alastonkuvien lähettelyä tai rakkauden tunnustuksia. Netissä tutustumista lähinnä.
Ja ei, en ole tehnyt itse tällaista varattuna. Kunhan kyselen.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy asiaan vastaus kumppaniltasi.
Olen kertonut hänelle että haluan erota, en jaksa tällaisia häneltä enää kysellä. Mutta haluan elää niin että en itse koe tekeväni väärin. Ap
No sitten sinä eroat. Siinä ei ole mitään väärää. Jos sanot tekeväsi jotain, niin sitten teet. Älä kuitenkaan ala pelleillä ja vedättää sivullisia (niitä netin naisia/miehiä) siinä samalla, kun pidät nykyisen suhteen ulospäin kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy asiaan vastaus kumppaniltasi.
Olen kertonut hänelle että haluan erota, en jaksa tällaisia häneltä enää kysellä. Mutta haluan elää niin että en itse koe tekeväni väärin. Ap
No sitten sinä eroat. Siinä ei ole mitään väärää. Jos sanot tekeväsi jotain, niin sitten teet. Älä kuitenkaan ala pelleillä ja vedättää sivullisia (niitä netin naisia/miehiä) siinä samalla, kun pidät nykyisen suhteen ulospäin kunnossa.
Ei kai se mitään vedätä jos kertoo että on vasta eroamassa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä kumppanisi sanoi ennen kuin teitte yhteiset pelisäännöt pettämisen osalta.
Jos kumppanisi sanoi että se on pettämistä, silloin se on juuri sitä.
No ei tehty mitään pelisääntöjä.
Tulihan se klassikkoperustelu taas sieltä: "Näin on ollut aikojen alusta lähtien". :D