Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ”nettipettäminen” väärin?

Vierailija
13.02.2022 |

Tarkoitan sellaista että ei koskaan edes aio livenä tavata ketään vaan vain netissä chattailee jonkun tuntemattoman vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Korkeintaan viatonta pikkuflirttiä, ei mitään alastonkuvien lähettelyä tai rakkauden tunnustuksia. Netissä tutustumista lähinnä.

Ja ei, en ole tehnyt itse tällaista varattuna. Kunhan kyselen.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä tuosta saat? Typerät pienet munattomat miehet esittävät netissä sinkkua. Se nyt on vaan niin naurettavaa. 

Vierailija
22/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän käytit sanaa "pettää". Saako kumppanisi myös pettää sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Olen eroamassa, puoliso tietää halustani erota. En esiintyisi netissä sinkkuna vaan rehellisesti eroamassa olevana, joka ei ole vielä eronnut. Muetin tässä vain että kuinka pitkään on väärin chattailla netissä tuntemattomien kanssa. Tapaaminen olisi mielestäni väärin niin kauan kuin asutaan saman katon alla vielä.

Vierailija
24/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän käytit sanaa "pettää". Saako kumppanisi myös pettää sinua?

Tein provokatiivisen otsikon saadakseni keskustelua aiheesta. Ap

Vierailija
25/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy asiaan vastaus kumppaniltasi.

Vierailija
26/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy asiaan vastaus kumppaniltasi.

Olen kertonut hänelle että haluan erota, en jaksa tällaisia häneltä enää kysellä. Mutta haluan elää niin että en itse koe tekeväni väärin. Ap

Vierailija
27/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Olen eroamassa, puoliso tietää halustani erota. En esiintyisi netissä sinkkuna vaan rehellisesti eroamassa olevana, joka ei ole vielä eronnut. Muetin tässä vain että kuinka pitkään on väärin chattailla netissä tuntemattomien kanssa. Tapaaminen olisi mielestäni väärin niin kauan kuin asutaan saman katon alla vielä.

Koko ajan chattailet tuntemattomien kanssa.

Tiedoksi siis nyt kaikille: en ole kiinnostunut ap:sta.

Vierailija
28/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta kun olette virallisesti eronneet ja on eri osoitteet ja harkinta-aika ohi.

Vierailija
29/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi olla mieskin.

Vierailija
30/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistä kuitenkin.

Vierailija
31/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinusta ok, että puolisosi tekisi myös vastaavaa?

Tällä hetkellä olisi ok. Silloin kun meillä meni hyvin ei ollsi ollut ok. Ap

Vierailija
32/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex jäi kiinni tuollaisesta. Esitti että ei olisi mikään juttu mutta lopetin suhteen.

Vierailija
33/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex jäi kiinni tuollaisesta. Esitti että ei olisi mikään juttu mutta lopetin suhteen.

Ei siitä nyt olisi ihan noin kannattanut suutahtaa. Chattailuja tulee ja menee, ei ne mitään tarkoita.

Vierailija
34/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh… ei se oikein ole mutta kaikki sitä tekee.

Vierailija
35/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaako mies myös maata jatkuvasti nettitreffisivuilla tai ehdottaa jotain tapaamisia yhtenä/kahtena iltana? tiedän useitakin tai ainakin pari tapausta joilla vaihtuu tyyliin joka päivä maa ja kaupunki, siellä sitten "ihaillaan" erilaisia naisia joiden tapaamisesta haaveillaan sitten kun koronatilanne on ohi, voi olla thaimaata tai mitä vaan maata joissa leikkivät olevansa vaikka eivät ole. En usko että tuollaiset hakevat mitään vakavaa, kunhan haluavat vaan leveillä kenet saavat milloinkin ja kokeilla kaikkea mitä löytyy. Ja tuskin mies pyytää sinua ap mukaan jos lähtee sitten "matkalle" uusia naisia tapaamaan, länsimaalainen mies kuin mies on "kuumaa kamaa" köyhemmissä maissa, tai vähintään eksoottinen. Joillekin on erikoista kun saa muilta huomiota ja kehuja, saattaa olla narsistinen luonne.

Vierailija
36/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voi vähän markkina-arvoaan käydä testaamassa, nostaa itsetuntoa erovaiheessa.

Vierailija
37/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vaikea. Ei ole pettämistä jos ei koskaan tapaa eikä edes puhelimessa puhu. Mutta toisaalta on väärin kyllä, voihan chatissakin hakaa syvimmät tuntonsa ja vaikka ihastua.

Vierailija
38/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran aiot erota ja olet erosta puhunut toiselle osapuolelle niin mitä väliä enää.

Vierailija
39/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sopia avoin suhde, niin ei tarvitse näperrellä tällaisten pikkumaisuuksien kanssa. Mitä se minulle sitä paitsi kuuluu, mitä toinen aikuinen ihminen netissä katsoo parhaaksi tehdä? Se on hänen omassa harkinnassaan.

Moniko haluaa avoimen suhteen? Siis ihan oikeasti? En tunne ketään sellaista.

Miksi kukaan haluaa ei-avoimen suhteen? Miksi kukaan haluaa omistaa ja ohjailla toista aikuista ihmistä? Tuntuu käsittämättömältä pelkkä ajatuskin.

Kylläpä teitä vajaita riittää, taidat olla setan furryponi vähän trollaamassa taas. Sille on syynsä miksi sitä kutsutaan PARIsuhteeksi. Suurin osa ihmisistä haluaa monogaamisen suhteen, näin on ollut aikojen alusta lähtien vaikka orgia-hihhuleita löytyi silloinkin. 

Vierailija
40/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä sinä oikein sönkötät? Pidät niitä mahdollisia nettituttavuuksia ja omaa vaimoasi yhtä tyhminä kuin mitä sinä itse olet! Tuo "olen eroamassa ja olen rehellinen ja vaimo tietää" on niiin tyypillinen tarina, jota on tinderi ja muut deittipalvelut täynnä.  Jos olet oikeasti rehellinen ja kunnollinen mies, niin eroat ensin ja lähdet vasta sitten etsimään uutta suhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi