Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ”nettipettäminen” väärin?

Vierailija
13.02.2022 |

Tarkoitan sellaista että ei koskaan edes aio livenä tavata ketään vaan vain netissä chattailee jonkun tuntemattoman vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Korkeintaan viatonta pikkuflirttiä, ei mitään alastonkuvien lähettelyä tai rakkauden tunnustuksia. Netissä tutustumista lähinnä.

Ja ei, en ole tehnyt itse tällaista varattuna. Kunhan kyselen.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän.

Vierailija
2/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta saattaa johtaa siihen, että siitä tulee jotain vakavampaa ja sitten tavataan jne.

Jos joka kerta on joku uusi tyyppi, jonka kanssa vähän flirttaa, niin eipä tuo mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me keskustellaan täällä tuntemattomien kanssa, joskus vain sattuu jutut yksiin. Onko se väärin?

Vierailija
4/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinusta ok, että puolisosi tekisi myös vastaavaa?

Vierailija
5/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta saattaa johtaa siihen, että siitä tulee jotain vakavampaa ja sitten tavataan jne.

Jos joka kerta on joku uusi tyyppi, jonka kanssa vähän flirttaa, niin eipä tuo mitään.

Entä jos viestittelykumppanit on löytöjä nettitreffisivustolta? Mutta ei edelleenkään siis aikomustakaan tavata heistä ketään.

Vierailija
6/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä kumppanisi sanoi ennen kuin teitte yhteiset pelisäännöt pettämisen osalta.

Jos kumppanisi sanoi että se on pettämistä, silloin se on juuri sitä.

Vierailija
7/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin.

Vierailija
8/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jos rakastat kumppaniasi etkä ole suunnittelemassa mitään salasuhteita niin nettiflirttaile vaan rauhassa jos siltä tuntuu. Varo kuitenkin ettei vastapuoli ihastu sinuun.

Vierailija
9/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä kumppanisi sanoi ennen kuin teitte yhteiset pelisäännöt pettämisen osalta.

Kuka aikuinen sopii tuollaisesta jotain pelisääntöjä? Itse ainakin luotan sopimattakin.

Vierailija
10/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle olisi ok. Keskustellaan kaikesta meidän suhteessa ja luottamus on täydellinen.

Vierailija
11/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy.

Vierailija
12/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sopia avoin suhde, niin ei tarvitse näperrellä tällaisten pikkumaisuuksien kanssa. Mitä se minulle sitä paitsi kuuluu, mitä toinen aikuinen ihminen netissä katsoo parhaaksi tehdä? Se on hänen omassa harkinnassaan.

Vierailija
13/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se väärin myös sitä netissä kumppania etsivää kohtaan. Paikalla onkin joku vain ihmisillä ja heidän tunteillaan leikkivä.

Vierailija
14/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se väärin myös sitä netissä kumppania etsivää kohtaan. Paikalla onkin joku vain ihmisillä ja heidän tunteillaan leikkivä.

Netti on täynnä sinkkuja esittäviä miehiä, jotka tekevät villpittömib sydämin kumppania etsiville naisille tuota.

Vierailija
15/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle olisi ok. Keskustellaan kaikesta meidän suhteessa ja luottamus on täydellinen.

Miksi alapeukku?

Vierailija
16/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka aikuinen sopii tuollaisesta jotain pelisääntöjä? Itse ainakin luotan sopimattakin.

Mutta entä kumppanisi? Kyllä nämä asiat on hyvä käydä läpi, samoin kuin parisuhdeneuvonta ennen avioliittoa, vaikka mitään ei tuntuisikaan olevan ilmassa. 

Vierailija
17/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olettaa, että kumppani tekee oletettavasti. Maailmassa on sellaisiakiin, jotka näkevät kolme jäätynyttä jääpuikkoa vieri vieren, ja toteavat, että Isä Poika ja Pyhä Henki.

Vierailija
18/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tähän kommenttiin alapeukku jos on väärin, yläpeukku jos ei ole mielestäsi erityisen väärin vaan harmitonta.

Vierailija
19/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sopia avoin suhde, niin ei tarvitse näperrellä tällaisten pikkumaisuuksien kanssa. Mitä se minulle sitä paitsi kuuluu, mitä toinen aikuinen ihminen netissä katsoo parhaaksi tehdä? Se on hänen omassa harkinnassaan.

Moniko haluaa avoimen suhteen? Siis ihan oikeasti? En tunne ketään sellaista.

Vierailija
20/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko haluaa avoimen suhteen? Siis ihan oikeasti? En tunne ketään sellaista.

Miksi kukaan haluaa ei-avoimen suhteen? Miksi kukaan haluaa omistaa ja ohjailla toista aikuista ihmistä? Tuntuu käsittämättömältä pelkkä ajatuskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi