Onko ”nettipettäminen” väärin?
Tarkoitan sellaista että ei koskaan edes aio livenä tavata ketään vaan vain netissä chattailee jonkun tuntemattoman vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Korkeintaan viatonta pikkuflirttiä, ei mitään alastonkuvien lähettelyä tai rakkauden tunnustuksia. Netissä tutustumista lähinnä.
Ja ei, en ole tehnyt itse tällaista varattuna. Kunhan kyselen.
Kommentit (44)
Ei ole, mutta saattaa johtaa siihen, että siitä tulee jotain vakavampaa ja sitten tavataan jne.
Jos joka kerta on joku uusi tyyppi, jonka kanssa vähän flirttaa, niin eipä tuo mitään.
Kaikkihan me keskustellaan täällä tuntemattomien kanssa, joskus vain sattuu jutut yksiin. Onko se väärin?
Olisiko sinusta ok, että puolisosi tekisi myös vastaavaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta saattaa johtaa siihen, että siitä tulee jotain vakavampaa ja sitten tavataan jne.
Jos joka kerta on joku uusi tyyppi, jonka kanssa vähän flirttaa, niin eipä tuo mitään.
Entä jos viestittelykumppanit on löytöjä nettitreffisivustolta? Mutta ei edelleenkään siis aikomustakaan tavata heistä ketään.
Riippuu mitä kumppanisi sanoi ennen kuin teitte yhteiset pelisäännöt pettämisen osalta.
Jos kumppanisi sanoi että se on pettämistä, silloin se on juuri sitä.
Ei ole. Jos rakastat kumppaniasi etkä ole suunnittelemassa mitään salasuhteita niin nettiflirttaile vaan rauhassa jos siltä tuntuu. Varo kuitenkin ettei vastapuoli ihastu sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä kumppanisi sanoi ennen kuin teitte yhteiset pelisäännöt pettämisen osalta.
Kuka aikuinen sopii tuollaisesta jotain pelisääntöjä? Itse ainakin luotan sopimattakin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle olisi ok. Keskustellaan kaikesta meidän suhteessa ja luottamus on täydellinen.
Kannattaa sopia avoin suhde, niin ei tarvitse näperrellä tällaisten pikkumaisuuksien kanssa. Mitä se minulle sitä paitsi kuuluu, mitä toinen aikuinen ihminen netissä katsoo parhaaksi tehdä? Se on hänen omassa harkinnassaan.
Onhan se väärin myös sitä netissä kumppania etsivää kohtaan. Paikalla onkin joku vain ihmisillä ja heidän tunteillaan leikkivä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se väärin myös sitä netissä kumppania etsivää kohtaan. Paikalla onkin joku vain ihmisillä ja heidän tunteillaan leikkivä.
Netti on täynnä sinkkuja esittäviä miehiä, jotka tekevät villpittömib sydämin kumppania etsiville naisille tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle olisi ok. Keskustellaan kaikesta meidän suhteessa ja luottamus on täydellinen.
Miksi alapeukku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen sopii tuollaisesta jotain pelisääntöjä? Itse ainakin luotan sopimattakin.
Mutta entä kumppanisi? Kyllä nämä asiat on hyvä käydä läpi, samoin kuin parisuhdeneuvonta ennen avioliittoa, vaikka mitään ei tuntuisikaan olevan ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olettaa, että kumppani tekee oletettavasti. Maailmassa on sellaisiakiin, jotka näkevät kolme jäätynyttä jääpuikkoa vieri vieren, ja toteavat, että Isä Poika ja Pyhä Henki.
Laita tähän kommenttiin alapeukku jos on väärin, yläpeukku jos ei ole mielestäsi erityisen väärin vaan harmitonta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sopia avoin suhde, niin ei tarvitse näperrellä tällaisten pikkumaisuuksien kanssa. Mitä se minulle sitä paitsi kuuluu, mitä toinen aikuinen ihminen netissä katsoo parhaaksi tehdä? Se on hänen omassa harkinnassaan.
Moniko haluaa avoimen suhteen? Siis ihan oikeasti? En tunne ketään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko haluaa avoimen suhteen? Siis ihan oikeasti? En tunne ketään sellaista.
Miksi kukaan haluaa ei-avoimen suhteen? Miksi kukaan haluaa omistaa ja ohjailla toista aikuista ihmistä? Tuntuu käsittämättömältä pelkkä ajatuskin.
On se vähän.