Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+ + ENSIKOT maanantaina 25.9.2006 + +

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempityksistä jo nyt. Ainakin desejo, fayfiorina, masu, Killa..... desejolle jaksuja muutenkin. Joskus se elämä vaan heittää häränpyllyä, mutta usein siitä seuraa jotain hyvääkin. Tsempit sinne. Faylla hyvän kuuloisia oireita!! Killa ¿ tasoita meille tie joo....me tullaan sitten masu06:n kanssa perässä ....

Maitikalle pahoittelut negasta. Se on sitten niin viheliäistä sitä yhtä viivaa siinä tikussa tuijotella.

masu * vilkuttaa* - hienoa!! Samoissa mennään. Piinaillaan sitten parin/kolmen viikon päästä yhdessä. Kysyit siitä pidättäytymisestä ¿ mä sain jonkun ohjelappusen, jossa luki että 3-5 päivää pitäisi pidättäytyä. Ja joo, tää on meidän eka inssi. Olen käynyt kahdella lääkärillä; toinen sanoi että näitä tehdään korkeintaan kolme, toinen sanoi että kuusikin on joskus tehty ennen IVF:ään siirtymistä. Mäkään en muistanu kysyä sitä perjantain aikataulua, että saako sitä sitten häippästä sieltä inssistä suoraan minne haluaa. Voisin soittaa sille hoitajalle joku päivä ja kysäistä. Vai tietäiskö joku, mooli ehkä?? Eikös sulle tehty inssi? Sen verran joku kertoi, että siellä kai pitää jonkun aikaa makoilla ja odotella sen inssin jälkeen, mutta en tosiaan tiedä pitääkö muuten ottaa ¿iisisti¿. Mäkin olin ajatellut Hesaan lähtöä vielä perjantaina......

Hapö ¿ muistetaan toki =) ja kindnesille pikaista paranemista!

Terkuin

Afternoon

Vierailija
22/23 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkään lueskellut pinoja, ja nyt uskaltaudein itsekin kirjoittamaan. Yritys on aloitettu toukukuussa. Kesällä tuli parit menkat, ja nyt olen syönyt ekan 10 pv terolutteja. Menkkoja ei kuitenkaan kuulu, vaikka vahvasti uskoin, että noi terot mulla toimisi, kun on aiemminkin toimineet. Nyt on kuitenkin tuo 10 pv kulunut, eikä " tätiä" kuulu. (enkä taida kyllä olla raskaanakaan =() Eli siis, onko kellään kokemusta, mitä nyt pitäis tehdä? Soittelenko samantien lääkäriin vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica, Killa, Fayfiorina: hengessä mukana ollaan ja toivotaan kovasti parasta!

Aftis: Ihan varmasti olet täälläkin ajatuksissa perjantaina ja toivotan kovasti tsemppiä! Ja masu06:lle myös!

Apila: Valkkarin lorahtelu voi tosiaan olla tärppioire! Toivottavasti myös sinullakin! bd

Naksun ja Desen gynekuulumisia jään odottelemaan!

Saikulle myötätunnon osoitukset tädin takia! Sanohan tädille, että seuraava pysäkki olis sitten minun luona! Ok? :)

Maitikka: Kyllä luulisin, että on mahdollista oviksen olla milloin vain eli tosi myöhäänkin! Ja eikös ovis voi joskus olla kaksikin kertaa samassa kierrossa? Niin olen jostain pinosta joskus lukenut.

Helena: Oletko varma ettet ole raskaana? Oletko testannut? Olen lukenut, että menkkojen pitäisi tulla viimeistään 2viikon kuluessa viimeisestä Terosta. Kyllähän se kannattaa ottaa gyneen yhteyttä, jos näin ei kuitenkaan käy. Turhahan se on miettiä ja pohtia itsekseen, kun varmasti gynellä ois joku konsti auttaa.

ON: Mielessä pyörii vain ensi viikon gynekäynti. Mietin hirveänä, että mitä se sanoo ja mikä mussa on vikana ja osaako se auttaa ja plaah! Raivostuttaa, kun sama asia vaan pyörii koko ajan mielessä. Just laskeskelin, että 8kk:tta on yritystä takana, viisi kiertoa, joista kaksi vain luomusti! Kyllähän mussa täytyy joku suurempikin vika olla kuin vain lievästi pco-tyyppiset munaskut! Ääh! Tiedän, että on turha murehtia etukäteen, mutta ei voi mitään.

Nyt lähden piristään mieltä Kovan onnen kundin seuraan!

Hoyt