Suklaata, Paninia, Limsaa ja Juustonakuja
Söin just kokonaisen levyn Fazerin punaista suklaata, pussillisen juustonaksuja, 2 Paninia ja 0,5l limsaa. Kamala olo, ei enää koskaan. Olen läski paska
Kommentit (20)
Miksi söit jotain paninia, kamalaa pas*aa!
Vierailija kirjoitti:
Juustonakuja?
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Miksi söit jotain paninia, kamalaa pas*aa!
En tiedä, näin kaupassa ja oli kamala nälkä. Ostin kaksi ja söin molemmat
Ota itseäsi niskasta, et ole luovuttaja! Ei noilla edes pääse alkuun, kauppaan siitä!
Vierailija kirjoitti:
Huomenna uusiksi.
Ap
Pitäis varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ota itseäsi niskasta, et ole luovuttaja! Ei noilla edes pääse alkuun, kauppaan siitä!
En tiedä pystynkö, olen luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Oi nami mitä herkkuja
Mutta aivan älyttömän kallista :O
Panini yksinään oli joku vajaa 5€
Mikä panini ja mikä limsa? Haluan tietää oletko amatööri.
Vierailija kirjoitti:
Mikä panini ja mikä limsa? Haluan tietää oletko amatööri.
Kanapanini ja Hartwall banaani- karkki limonadi
Tiesit kyllä ostaessa että tuosta ei tule hyvä olo.
Ei kannata pitää kotona paljon herkkuja, jos on taipumusta ahmimiseen. Itse tekisin sen päätöksen, että ostaisin vain yhden herkun kerrallaan kotiin, tässä ketjun aloittajan tapauksessa JOKO suklaalevyn TAI juustosnackspussin TAI limsapullon.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata pitää kotona paljon herkkuja, jos on taipumusta ahmimiseen. Itse tekisin sen päätöksen, että ostaisin vain yhden herkun kerrallaan kotiin, tässä ketjun aloittajan tapauksessa JOKO suklaalevyn TAI juustosnackspussin TAI limsapullon.
Just tän takia mulla ei koskaan ole herkkuja kotona.
Nyt teki mieli syödä p**kaa ja harkintakyky petti kaupassa :O
- morkkis
Mikä olisi juustonakun vastakohta?
Meinaatko syödä vielä tänään jotain? Tuossa on hirveä kalorimäärä, parin päivän tarve. Ei kaikkia mielihaluja tarvitse tyydyttää. Mutta eipä ole minun läskit. Itsekin olen syönyt tuollaisia määriä kerrallaan joskus mutta en enää, nyt 25kg kevympänä.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko syödä vielä tänään jotain? Tuossa on hirveä kalorimäärä, parin päivän tarve. Ei kaikkia mielihaluja tarvitse tyydyttää. Mutta eipä ole minun läskit. Itsekin olen syönyt tuollaisia määriä kerrallaan joskus mutta en enää, nyt 25kg kevympänä.
Meinasin paastota tänään.
Vettä, kahvia ja ehkä illalla teetä & smoothie.
- Morkkis ap
Juustonakuja?