Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstasensuuri pitää lopettaa

Vierailija
26.06.2015 |

Mahdoton keskustella täällä! Asialliset ketjut poistetaan. Sinä mode vastustat sanavapautta ja se on Suomen perustuslain vastaista. Häpeä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:55"]Enpä ole tähän mennessä vielä koskaan persuja äänestänyt, mutta palstasuvakki sai aikaan sen, että seuraavissa vaaleissa äänestän. Kiitos hänelle pyyteettömästä työstä :)
[/quote]

Sun kielenkäyttös viittaa palstan persuvakkariin, joten ei ole ensimmäinen kerta eikä varmaan viimeinenkn, mutta onneksi suurin osa suomalaisista ei ole kaltaistasi paskasakkia.

Vierailija
62/65 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:55"]

Enpä ole tähän mennessä vielä koskaan persuja äänestänyt, mutta palstasuvakki sai aikaan sen, että seuraavissa vaaleissa äänestän. Kiitos hänelle pyyteettömästä työstä :)

[/quote]

Sama täällä. On alkanut ärsyttää palstalla esiintyvä lapsellinen persuviha ja jatkuva persujen mustamaalaus siinä määrin, että palstalla peukutuksen lisäksi aion jatkossa äänestää persuja niissä oikeissa vaaleissa ensimmäistä kertaa.

[/quote]

Niin minäkin. Kai se johtuu siitä, että olen empaattinen ja haluan kannustaa ryhmää, jota haukutaan ihan surutta. Minä en ole rasisti, enkä halua sellaiseksi tulla joten en mollaa yhdenkään ryhmän mielipiteitä.
[/quote]

Kovin epäloogiselta kuulostaa, että haluat kannustaa somaleita vainoavaa ja solvaavaa ryhmää, koska olet "empaattinen". Vitut. Sä olet juntti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä sitä että poistetaan koko ketju parin asiattoman viestin takia. Tai toki ymmärrän jos niitä viestejä spammaillaan ketjuun. En ymmärrä sitäkään miksi kaikki maahanmuuttoaiheiset ketjut poistetaan. Liian tiukka sensuuri vain provosoi tiettyjä ihmisiä.

Vierailija
64/65 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 07:27"]Minä en ymmärrä sitä että poistetaan koko ketju parin asiattoman viestin takia. Tai toki ymmärrän jos niitä viestejä spammaillaan ketjuun. En ymmärrä sitäkään miksi kaikki maahanmuuttoaiheiset ketjut poistetaan. Liian tiukka sensuuri vain provosoi tiettyjä ihmisiä.
[/quote]

Provosoikoon vaan, mitä väliä, kun seuraavatkin rasistiset viestit poistetaan.

Vierailija
65/65 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:59"]

Taitaa olla joku uusi kesämode intoa piukassa kun kaikki ketjut mihin olen kirjoittanut kommentit, onkin kadonneet kun painan lähetä-nappia. Alkaa vituttamaan kun ei ole mitään kuluttajansuojaa tässä kirjoittamisessa.

[/quote]

Älä suhtaudu niin vakavasti itseesi. Joku syy sille poisolle aina on. Voit toki valita minne kirjoitat = kuluttajansuoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme