Palstasensuuri pitää lopettaa
Mahdoton keskustella täällä! Asialliset ketjut poistetaan. Sinä mode vastustat sanavapautta ja se on Suomen perustuslain vastaista. Häpeä.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:59"]Taitaa olla joku uusi kesämode intoa piukassa kun kaikki ketjut mihin olen kirjoittanut kommentit, onkin kadonneet kun painan lähetä-nappia. Alkaa vituttamaan kun ei ole mitään kuluttajansuojaa tässä kirjoittamisessa. [/quote] valita kuluttaja-asiamiehelle ja pyydä maksamasi rahat takaisin.
[/quote]
Olen menettänyt aikaa, en rahaa. Kyllä nyt on joku vähän liian innokas delete-nappinsa kanssa.
Nytkin minuutissa tullut 3 islam-isku-aloitusta. Kuka niitä jaksaa? Joku mania tehtailla ja yrittää saada viimeinen sana?
Rasismi tarkoittaa ROTUsyrjintää. Rasismia EI ole jos kertoo totuuden islamista. Totuus= mitä heidän koraanissaan on kirjoitettu ja mitä muslimit ovat viime aikoina tehneet.
Äsken katosi ainakin ketju, jossa vitsailtiin joillekin Raamatun epäjohdonmukaisuuksille. Päivällä poistettiin ketju, jossa kyseltiin Aalto-yliopistossa tutkijana olleen perhesurmaajan tapauksesta. Nämä kaksi ainakin tulee mieleen, mitä tänään on lähtenyt. Muitakin on ollut (mamu+rikos -aiheisia) joita on lähtenyt, mutta en nyt muista tarkemmin sisältöjä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:59"]Taitaa olla joku uusi kesämode intoa piukassa kun kaikki ketjut mihin olen kirjoittanut kommentit, onkin kadonneet kun painan lähetä-nappia. Alkaa vituttamaan kun ei ole mitään kuluttajansuojaa tässä kirjoittamisessa. [/quote] valita kuluttaja-asiamiehelle ja pyydä maksamasi rahat takaisin.
[/quote]
Olen menettänyt aikaa, en rahaa. Kyllä nyt on joku vähän liian innokas delete-nappinsa kanssa.
[/quote]
Ihan on oma mokas et oot täällä aikaas tuhlannu. Suotta siitä muita syytät.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:19"]Rasismi tarkoittaa ROTUsyrjintää. Rasismia EI ole jos kertoo totuuden islamista. Totuus= mitä heidän koraanissaan on kirjoitettu ja mitä muslimit ovat viime aikoina tehneet.
[/quote]
Sun rasistinen vikinäs islamista EI OLE totuutta nähnytkään!
Et selkeästikään edes tunne ko uskontoa. Kannattaa siis tutustua siihen kunnolla, ennenku nolaat ittes täysin.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:15"]Mä lopetin tänne kirjoittelun jo aikoja sitten, kun alkoi häviämään ketjuja melko mielivaltaisesti. Tänään tulin tsekkaamaan, onko meno muuttunut, ja ketju johon kommentoin, poistui 2 minuutissa... Onneksi Ylilauta ei poista keskusteluja kuin poliisin pyynnöstä, sinne siis. [/quote] Ihanaa, toivottavasti kaikki rasistit pysyvät poissa lopullisesti.
[/quote]
Kun katsoo vaalitulosta, niin aika hiljaista ois täälläkin ilman "rasisteja" :D
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:15"] Onneksi Ylilauta ei poista keskusteluja kuin poliisin pyynnöstä, sinne siis. [/quote] Kuinka vajaa-älyinen pitää ihmisen olla että edes kusee Pölölaudan suuntaan?
[/quote]
Itse asiassa siellä on keskimäärin paljon korkeampitasoista keskustelua verrattuna AV:n wt-, mamutus- ja Pipsa -ketjuihin...
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:19"]Rasismi tarkoittaa ROTUsyrjintää. Rasismia EI ole jos kertoo totuuden islamista. Totuus= mitä heidän koraanissaan on kirjoitettu ja mitä muslimit ovat viime aikoina tehneet.
[/quote]
Et selkeästikään edes tunne ko uskontoa. Kannattaa siis tutustua siihen kunnolla, ennenku nolaat ittes täysin.
[/quote]
Näinpä. Muslimeja on maailmassa miljardeja, me oltais kaikki jo oltu vainaa aikoja sitten jos sun "totuutes" ois se oikea...
Beheading, as we now know only too well, seems a particular favourite amongst Muslim murderers. This is because it is instructed in the Koran in a number of verses.
Koran 5:33: "The punishment of those who wage war against Allah and His Messenger is execution (by beheading), or crucifixion, or the cutting off of hands and feet from opposite sides."
Koran 8:12: "I will instill terror into the hearts of the unbelievers: smite ye above their necks and smite all their finger-tips off."
Koran 47:4: "Therefore, when ye meet the Unbelievers strike off their heads."
Facebookissa ei ilmiannoista huolimatta poisteta edes pedofilia ryhmiä, koska katsovat niiden olevan sallittuja!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:19"]Rasismi tarkoittaa ROTUsyrjintää. Rasismia EI ole jos kertoo totuuden islamista. Totuus= mitä heidän koraanissaan on kirjoitettu ja mitä muslimit ovat viime aikoina tehneet.
[/quote]
[/quote]
Näinpä. Muslimeja on maailmassa miljardeja, me oltais kaikki jo oltu vainaa aikoja sitten jos sun "totuutes" ois se oikea...
[/quote]Kyllä se aika vielä koittaakin siihen kaikki on tähdännytkin
Rasistiset valheet ovat rasistisia valheita vaikka niitä siteerasi ulkomaan nettisivuilta.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:03"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:59"]Taitaa olla joku uusi kesämode intoa piukassa kun kaikki ketjut mihin olen kirjoittanut kommentit, onkin kadonneet kun painan lähetä-nappia. Alkaa vituttamaan kun ei ole mitään kuluttajansuojaa tässä kirjoittamisessa. [/quote] valita kuluttaja-asiamiehelle ja pyydä maksamasi rahat takaisin. [/quote] Olen menettänyt aikaa, en rahaa. Kyllä nyt on joku vähän liian innokas delete-nappinsa kanssa. [/quote] Ihan on oma mokas et oot täällä aikaas tuhlannu. Suotta siitä muita syytät.
[/quote]
Ei ole. On järkevää ja kohtuullista olettaa, että asialliset ketjut pysyvät ja niihin voi kommentoida.
Se on kaikki kuule Koraanissa, väitätkö nyt että sillä ei ole väliä muslimille, mitä siellä lukee?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:03"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:59"]Taitaa olla joku uusi kesämode intoa piukassa kun kaikki ketjut mihin olen kirjoittanut kommentit, onkin kadonneet kun painan lähetä-nappia. Alkaa vituttamaan kun ei ole mitään kuluttajansuojaa tässä kirjoittamisessa. [/quote] valita kuluttaja-asiamiehelle ja pyydä maksamasi rahat takaisin. [/quote] Olen menettänyt aikaa, en rahaa. Kyllä nyt on joku vähän liian innokas delete-nappinsa kanssa. [/quote] Ihan on oma mokas et oot täällä aikaas tuhlannu. Suotta siitä muita syytät.
[/quote]
Ei ole. On järkevää ja kohtuullista olettaa, että asialliset ketjut pysyvät ja niihin voi kommentoida.
[/quote]
Asialliset ketjut kyllä pysyvätkin. Epäasiallisia onneksi poistetaan.
On oikeasti huolestuttavaa, jos ihmiset eivät saa keskustella asioista, joista haluaisivat. Sen sijaan pitää keskustella häpykarvoista tai päivän syömisistä. Samaa hömppää iltapäivälehdet ja oikeastaan kaikki media yrittää kansalaisille tunkea, että heidän aikansa menisi viattomissa huvituksissa eikä keskusteltaisi oikeasti meihin kaikkiin vaikuttavista asioista.
Sellaista se on se demokratia Suomessa, kun se on kaupallisten toimijoiden hyvän(pahan)tahtoisuuden varassa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:22"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:03"] [quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:59"]Taitaa olla joku uusi kesämode intoa piukassa kun kaikki ketjut mihin olen kirjoittanut kommentit, onkin kadonneet kun painan lähetä-nappia. Alkaa vituttamaan kun ei ole mitään kuluttajansuojaa tässä kirjoittamisessa. [/quote] valita kuluttaja-asiamiehelle ja pyydä maksamasi rahat takaisin. [/quote] Olen menettänyt aikaa, en rahaa. Kyllä nyt on joku vähän liian innokas delete-nappinsa kanssa. [/quote] Ihan on oma mokas et oot täällä aikaas tuhlannu. Suotta siitä muita syytät. [/quote] Ei ole. On järkevää ja kohtuullista olettaa, että asialliset ketjut pysyvät ja niihin voi kommentoida. [/quote] Asialliset ketjut kyllä pysyvätkin. Epäasiallisia onneksi poistetaan.
[/quote]
Näyttää olevan hyvin pitkälle subjektiivinen asia tuo asiallisuus. Ne ketjut, joihin olin kommentoimassa, olivat ihan asiallisia - mutta katosivat. Taisin jo sen sanoakin, mutta jatka ihmeessä jankkaamista.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:34"]Rasistiset valheet ovat rasistisia valheita vaikka niitä siteerasi ulkomaan nettisivuilta.
[/quote]
Näin on,  rasistit ja vihapuheen levttäjät voivat pysyä omilla palstoillaan. Ei niitä kukaan jaksa. 
Mä lopetin tänne kirjoittelun jo aikoja sitten, kun alkoi häviämään ketjuja melko mielivaltaisesti. Tänään tulin tsekkaamaan, onko meno muuttunut, ja ketju johon kommentoin, poistui 2 minuutissa...
Onneksi Ylilauta ei poista keskusteluja kuin poliisin pyynnöstä, sinne siis.