Olen lähihoitaja, minulla hiustenpidennykset, geelilakka varpaissa, volyymiripset
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
onko pestyt kiviajat?
Niin niin niinpä niin mies on oppinut uuden sanan, jota se käyttää joka paikassa, kuten pienet lapset.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kirkkaan punaiset, lanteille ulottuvat hiukset. Löytyy myös klassiset pidennyksen ripsistä, tatuointeja on yhteensä 37kpl ja lävistyksiäkin on 6kpl. Ne eivät silti estäneet minua kouluttautumasta.
Huomaa, ettei täällä av:lla ole koulutettua väkeä, koulutettu ihminen kun kykenee ymmärtämään että tyylit ovat usein itseilmaisun muoto ja on rikkaus, etteivät kaikki ole samanlaisia harmaavarpusia. Eikä sillä, että harmaavarpusissa olisi jotain pahaa. Ulkonäön perusteella tuomitseminen nyt vaan on matalasti koulutettujen ihmisten ongelma.- Ei niin harmaa varpunen, neurologian erikoislääkäri
Aivan totta. Palsta on täynnä wannabe-eiralaisia tai rahaa naineita hoitajia tai muita kouluttamattomia rouvia, joiden täytyy päteä kalliilla ostoksilla. Rahalla ei saa sivistyksen tuomaa tyylikkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatskoja toki varmaan kans ja värikäs huomio-letti.
Kunnon wtAnna kun arvaan. Sulla on musta vyöllinen villakangastakki, vaalea kashmirpipo ja olkapäille ulottuvat hiukset. Todennäköisesti vaaleat. Ehkä Vuitton tai Marimekon kangaskassi.
Olemme kaikki omaksumamme viiteryhmän kliseistä tuotoksia. Todelliset persoonallisuuden ja tyylitaiturit ovat harvinaisuus
Eipä lähihoitajan palkalla niitä kyllä ostellakaan. Parempi käydä kirpputoreilla tilipäivänä.
Kyllä ne hiustenpidennyksiin, ripsiin ja kynsiin laitettavat rahat olisi helppo laittaa myös Andiatan 600 euron villakangastakkiin. Tyylinsä jokaisella. Koittakaa elää asian kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon wtAnna kun arvaan. Sulla on musta vyöllinen villakangastakki, vaalea kashmirpipo ja olkapäille ulottuvat hiukset. Todennäköisesti vaaleat. Ehkä Vuitton tai Marimekon kangaskassi.
Olemme kaikki omaksumamme viiteryhmän kliseistä tuotoksia. Todelliset persoonallisuuden ja tyylitaiturit ovat harvinaisuus
Eipä lähihoitajan palkalla niitä kyllä ostellakaan. Parempi käydä kirpputoreilla tilipäivänä.
Lähihoitaja voi hankkia hyvinkin ja itse tulen palkallani toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja voi hankkia hyvinkin ja itse tulen palkallani toimeen.
Jes. Tämä oli taas hyvä tieto. Kitoooos.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset hiustenpidennyksiä? Eivätkö omat hiuksesi kasva, tai siis ne kaikki kolme karvaa, mitä päästäsi löytyy?
Samoin ripset, Eikö sinulla tyttöhyvä ole omia ripsiä?
Onko kiva ihailla varpaiden lakkauksia töissä ollessa? Siellähän saa pitää jalassa sellaisia tosi sexyjä työkenkiä. :)
Up
Muistutat yhtä meidän paikkakunnan kotish.