Suosittele jotain sarjaa Yle areenalta
En keksi mitään katsomista. Suosittele jotain sarjaa. Tykkään brittisarjoista kuten esim Happy Valley tai Downton Abby.
Kommentit (20)
Ei oo tota tyyliä, mut bb magazine on ihana.
Lovejoy ihan hauska kuriositeetti mut en nyt jaksa noita kasarikampauksia ;). Bb magazine ei iskenyt, yritin, liikaa kohkaamista. Oon tykänny myös esim Silta, Todistaja, Perilliset.
No eti niitä brittisarjoja . Tai kato jostain kahden kerroksen väkeä. On kovasti downtonin tapainen
Hercule Poiroteja taitaa löytyä useampi Areenasta.
Millanen toi outlander on, on mennyt ohi. Tsekkaan!
poirotit on mun makuun liian dekkaria, ennemmin draamapuolta hakusessa.
Saari on myös menny ohi, millanen? Tsekkaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:22"]Saari on myös menny ohi, millanen? Tsekkaan. Ap
[/quote]sellainen missä eristävät tautisia kreikan saarelle. Hyvä sarja jos tykkää synkeästä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:22"]
Saari on myös menny ohi, millanen? Tsekkaan. Ap
[/quote]
Väkevää draamaa eksoottisin vivahtein. :)
Onko se Leftovers kokonaan Areenassa? Se on jenkkidraamaa, mutta ihan hyvä kuitenkin. Vähän erilainen.
Ei oo jaksot alusta asti outlanderissa eikä saaressa nähtävissä. Pitää vissiin loikata ruutuun tai katsomoon. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:27"]
Ei oo jaksot alusta asti outlanderissa eikä saaressa nähtävissä. Pitää vissiin loikata ruutuun tai katsomoon. Ap
[/quote]
Ei haittaa. Itsekin jäin Saareen koukkuun, vaikka aloitin lähes puolivälistä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:26"]
Onko se Leftovers kokonaan Areenassa? Se on jenkkidraamaa, mutta ihan hyvä kuitenkin. Vähän erilainen.
[/quote]
leftovers on mulla kovalevyllä ja itse asiassa katson just osaa 3 mut jotenkin tää meni tylsäksi enkä taida jaksaa tätä seurata kuitenkaan.
kyllä on tiukassa hyvät sarjat nykyään.
fortitudea oon katsellut kans, se on suht ok mun makuun.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:26"]
[/quote]
leftovers on mulla kovalevyllä ja itse asiassa katson just osaa 3 mut jotenkin tää meni tylsäksi enkä taida jaksaa tätä seurata kuitenkaan.
kyllä on tiukassa hyvät sarjat nykyään.
fortitudea oon katsellut kans, se on suht ok mun makuun.
[/quote]
Mun mielestä se Leftovers parani loppua kohden. Oletko katsonut Top of the Laken ja The Fallin?
Katsoitko jo tanskalaisen sarjan Perilliset?
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko jo tanskalaisen sarjan Perilliset?
se oli hyvä, katsoin.
Nyt en kyllä keksi mitään, girls katsottu samoin mr robot, vinkatkaa jotain mitä nyt ois tarjolla!
Lovejoy. Harmitonta viihdettä, 80-luvun tyyli kaupan päälle.