Mitä kotitöitä olette tänään tehneet, tai aiotte vielä tehdä?
Listaa naputtamaan
Ja mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille! ☺️
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta olen yksin huushollit tehnyt joka päivä, mies ei osallistu. Tänään en tee mitään koska synttärini ja päätin aloittaa uuden elämän :)
Onneksi olkoon :)
Pesin koneellisen pyykkiä.
Tein lounasta ja leivoin mustikkapiirakan.
Siivosin keittiön.
Siivosin kissan hiekkalaatikon.
Putsasin teippiharjalla sohvan ja nojatuolin.
Ruuvasin muutaman jutun seinään.
Pikasiivosin vessan ja kylppärin, koska oli tulossa vieraita.
Tein iltapalaa.
Kävin kaupassa.
Tyhjensin tiskikoneen ja laitoin uuden koneellisen pyörimään.
Nyt en tee enää mitään
Rikka-imurilla vähän huidoin lattiaa ja laitoin tiskikoneen päälle, olin aamun töissä. Huomenna on vapaata ja käyn lasten vaatekaapit läpi.
Lumitöitä lapiolla, muutaman koneellisen pyykkiä ja 1kpl makaronilaatikkoa. Vielä laitan yhden koneellisen pyykkiä kuivumaan.
Tiskikone käy, kerään vielä pyykkikoneen täyteen. Vaihdan petivaatteet. Lakaisen vessanlattialta kissojen huiskimat kissanhiekat. Laitan huomiset vaatteet ainakin mielessä valmiiksi.
Lumityöt koko pihasta aamulla sekä äsken, siivosin työkalukaapin, tein ruokaa, kävin kaupassa, lämmitin yhden uunin aamulla ja toisen illalla, hain puut huomisaamun lämmityksiä varten. Pyykkiäkin piti pestä, mutta ne jäi huomiseen, en jaksa enää valvoa koneellisen pyörimisen ajan.
Pesin pöntön 🚽
Tiskikone päälle ja tyhjennys 🍽️
Vein roskat 🚮
Hmm, eipä paljon muuta
En oo tehnyt juuri mitään. Oon ollut koko päivän töissä. Välillä olin puolitoista tuntia kotona lepäämässä ja syömässä ja menin taas. Pyykit levitin siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt mitään.
Maannut sohvalla ja katsonut telkkaria.sama
Samoin ja nyt hävettää.Huomenna vieraita ja kaikki tekemättä.Täällä istun enkä muuta kuin lorvin.
Olen laittanut ruokaa, ja puoliso on siivonnut keittiön. En ole tehnyt mitään muuta, koska kaikki muut työt on tehty viikolla.
Siivonnut keittiön ja pyörittänyt tiskikoneen pari kertaa. Pesin kolme koneellista pyykkiä. Laitoin aamupäivällä lapsille lounasta ja illalla kaikille illallista. Järjestelin tavaroita ja keräsin pari laatikkoa eteenpäin laitettavaa tavaraa, pieneksi jääneitä lastenvaatteita jne. Tein ruokakauppatilauksen.
Mies teki lumityöt, aamu- ja välipalat ja vei tavaraa kierrätykseen.
No hoh hoh, ruokaa ja jotain naposteltavaa. Pari koneellista kuivumaan. Siinä ne tältä päivältä. Sit läksyt lapsen kanssa, kun on lähes jokapäiväinen juttu niin luen ne niinku kotihommiin.
Vierailija kirjoitti:
No hoh hoh, ruokaa ja jotain naposteltavaa. Pari koneellista kuivumaan. Siinä ne tältä päivältä. Sit läksyt lapsen kanssa, kun on lähes jokapäiväinen juttu niin luen ne niinku kotihommiin.
Ai niin tiskit vielä houdettu.
Meille sunnuntai on lepopäivä, emmekä tee kotitöitä.
Siivonnyt tarkemmin keittiön ja vessan enkä sen kummampaa.
Vierailija kirjoitti:
Uusi palstahullu on listahullu tai pätijähullu
Mitään velvollisuutta ei ole luetellä tekemisiään. Pidän sellaisia ihmisiä vähän noloina
Hullu hullun tunnistaa!
Petivaatteet vaihdettu
Koneellinen pyykkiä pesty
Koneellinen tiskiä pesty
Hetki lumitöitä
Lounaan valmistaminen
Kohta saunapuhtaana koisimaan.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt mitään.
Maannut sohvalla ja katsonut telkkaria.sama
Samoin ja nyt hävettää.Huomenna vieraita ja kaikki tekemättä.Täällä istun enkä muuta kuin lorvin.
Tee jotain pientä! Vaikka peset pöntön ja viet tavaroita paikalleen. Tai tiskaa muutama astia.
Neljä kertaa olen nussinut tänään fleshlightiä