Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastatko seksiä miehesi kanssa jos joku hänen tekonsa harmittaa?

Vierailija
26.06.2015 |

Itse totesin tänään että voin harrastaa - milloin pitkässä suhteessa edes on tilanne, ettei mikään toisessa ärsytä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ärsytä miehessä mikään, tarkoitan, etten suhtaudu puutteisiin tunteella. Riidan jälkeen ei kyllä tulisi mieleen seksi.

Vierailija
2/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kelpaa aina!

Vierailija
4/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan riitelyä sitten panon jälkeen.

Vierailija
5/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta petipuuhiin mitkään arjen harmitukset. Helpompi niitä on setviäkin jos molemmat on tyytyväisiä hyvästä seksistä.

Vierailija
6/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
7/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:09"]Seksi kelpaa aina!
[/quote] jes, juuri tätä tarkoitin ja se on oleva aseeni suhteessa jatkossa. Olisin valmis panemaan nykyään ventovieraankin kanssa niin miksen mieheni, jonka sentään tunnen, vaikka olisinkin siihen pettynyt. Ap

Vierailija
8/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee muutenkaan mieli tota lerpaa yhtään. Oksettaa koko ajatuskin yök

Vierailija
9/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä pysty ennen kuin olen unohtanut asian, joka harmittaa. Ihan sama, onko mies edes syyllinen harmitukseeni. Emmä pahalla päällä osaa innostua mistään seksistä. Itse asiassa en pysty edes syömään jos olen vihainen :D

Onneksi lepyn nopeasti niin eipä tämä piirre meidän seksielämää häiritse.

Vierailija
10/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:09"]Seksi kelpaa aina!
[/quote] jes, juuri tätä tarkoitin ja se on oleva aseeni suhteessa jatkossa. Olisin valmis panemaan nykyään ventovieraankin kanssa niin miksen mieheni, jonka sentään tunnen, vaikka olisinkin siihen pettynyt. Ap
[/quote]miksi alapeukkua? Ap

Vierailija
11/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa erottaa muuta elämää seksistä. Olen niin monella tasolla pettynyt mieheeni, tämä kaikki on vain iso möykky sisälläni.

Vierailija
12/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:22"]En osaa erottaa muuta elämää seksistä. Olen niin monella tasolla pettynyt mieheeni, tämä kaikki on vain iso möykky sisälläni.
[/quote]mikset eroa!

Vierailija
13/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin toisin päin. Jos mies ottaa jostain syystä muutenkin päähän niin jurppii vaan enemmän ettei saa edes seksiä.

Vierailija
14/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää tätä härskisti hyväkseen. Jos olen kiukkuinen ja mökötän niin tulee tekemään aloitteen kun tietää, että en voi vastustaa "kiusausta" ja että seksin jälkeen olen tyytyväinen ja unohtanut koko vitutuksen.

Vierailija
15/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saa minut aina kuumaksi vaikka harmittaisi miten, eli vastaus on TIETENKIN!

Vierailija
16/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovintoseksi lienee parasta ....riidan jälkeen haluu olla lähellä, näyttää kuinka tärkeä se puoliso on,kuinka paljon välittää...ei seksi saa olla "kiristystä" ....kesken riidan kiihkeä suudelma, ja sit kaiken jälkeen sängyssä puhutaan homma pois...unohdettu.

Vierailija
17/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jalkojani aukaise jos olemme riidelleet ja riitaa ei ole sovittu. Eikä miehenikään silloin edes vilkaise minuun päin, joten samanlaisia olemme. Yhdessä olemme olleet 18 vuotta ja paljon olemme riidelleet, mutt enemmän olleet sovussa ja seksi luistaa.

Vierailija
18/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään harrasta, koska käytän seksiä vallankäytön välineenä. Pihtaan ja kiristän myös saadaksekseni esim. typerimmätkin ideani läpi. Ps. Vastustan Laasasen näkemyksiä ihan vaan periaatteestakin.

Vierailija
19/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:26"]Mies käyttää tätä härskisti hyväkseen. Jos olen kiukkuinen ja mökötän niin tulee tekemään aloitteen kun tietää, että en voi vastustaa "kiusausta" ja että seksin jälkeen olen tyytyväinen ja unohtanut koko vitutuksen.
[/quote]

Sama täälä... Ja väittävät, että naiset on kieroja.

N32v

Vierailija
20/20 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ase se on silloin, kun mies tietää minun haluavan Seksiä aina, silloinkin kun mies ei pysty eikä halua - olen siis viriilimpi kuin mies. Olen myös sanonut monta kertaa, etten koskaan ole saanut tarpeeksi eli hän ei ole koskaan osannut kunnolla tyydyttää minua. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi