Onko miehesi koskaan uhannut lyödä sinua?
Kommentit (22)
On mut ei reppana uskalla tietää et tulis turpaan huolella. Eikä tota nyt voi oikein mieheksi kutsua.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:06"]On mut ei reppana uskalla tietää et tulis turpaan huolella. Eikä tota nyt voi oikein mieheksi kutsua.
[/quote]
oon kateellinen teille noin tasapainoisesta suhteesta...
Ei ole, varmaan kuolisin jos tosissaan löisi :D. Pituus- ja painoeroa 50kg/40cm.
Ei mieheni, eikä kukaan eksäkään. Ei mitään sinne päinkään.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:11"]Ei ole, varmaan kuolisin jos tosissaan löisi :D. Pituus- ja painoeroa 50kg/40cm.
[/quote] en kysynyt onko lyönyt, vaan onko uhannut. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:11"]Ei ole, varmaan kuolisin jos tosissaan löisi :D. Pituus- ja painoeroa 50kg/40cm.
[/quote]
Oletko joku metrinen vai.
Ukkoa 150cm
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:11"]Ei ole, varmaan kuolisin jos tosissaan löisi :D. Pituus- ja painoeroa 50kg/40cm. [/quote] en kysynyt onko lyönyt, vaan onko uhannut. Ap
[/quote]
Niin, vastasin ettei ole uhannut lyödä. Ihan sivistynyt ihminen on.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:11"]Ei ole, varmaan kuolisin jos tosissaan löisi :D. Pituus- ja painoeroa 50kg/40cm. [/quote] Oletko joku metrinen vai. Ukkoa 150cm
[/quote]
En. Olen160cm ja lopun voit laskea itse, jos osaat.
On uhannut suutuspäissään joskus mutta ei ikinä mua silti löisi :DD
Ja jos sellanen ihme tapahtuisi niin kyllä se on mies joka turpaansa saisi. :)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:11"]Ei ole, varmaan kuolisin jos tosissaan löisi :D. Pituus- ja painoeroa 50kg/40cm. [/quote] Oletko joku metrinen vai. Ukkoa 150cm
[/quote]
[/quote]
Moi Tiia
On usein tietää että saisi selkään, tulis Rakastajani ja vetelis päin näköä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:13"]
[/quote]
[/quote]
Onko muuten ollut rauhallinen noin iso kuklinski?
Ei ole, olisi entinen ukko jos uhkaisi. On ihan stabiili täysipäinen aikuinen mies joka osaa puheella selvittää asiat.
Miksi ap moinen aloitus? Onko omasi uhannut? Tai tuttavan?
Me riideltiin aika kovasti muutama vuosi sitten ja mies nosti jo vähän kättään aikoakseen lyödä mutta alkoikin sitten itkemään ja halasi mua. Säikähti itsekin.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:22"]Ei ole, olisi entinen ukko jos uhkaisi. On ihan stabiili täysipäinen aikuinen mies joka osaa puheella selvittää asiat.
Miksi ap moinen aloitus? Onko omasi uhannut? Tai tuttavan?
[/quote] on pari kertaa. En ottanut yhtään tosissani. Itse olen valitettavasti kerran lyönyt miestä raskaana kun ärsytti tahallaan verbaalisesti. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 20:22"]Me riideltiin aika kovasti muutama vuosi sitten ja mies nosti jo vähän kättään aikoakseen lyödä mutta alkoikin sitten itkemään ja halasi mua. Säikähti itsekin.
[/quote]
Meno vitun lassukka. Halusi vaan lopettaa riidan tollasella suunnitellulla jutulla kun pää ei kestänyt enää.
No, on. Oletan että lyö, muttei lyökään. Pohjana se, että on lyönyt. Vituttaa saatana että sitten loukkaantuu mulle reaktiostani että miks nostan kättä eteen ja miks pelkään vaikkei hän edes meinaa lyödä. Miksiköhän pelästyn. Olisiko vaikka siksi että on ollut aiemminkin syytä pelästyä. Tulee joskus ihan automaattisesti tuo ele multa, pää muistaa kyllä.
Kerran itkin koska koko toinen puoli naamasta meni tunnottomaksi mutta silti särki sisältä. Ei raukka edes kääntynyt kuuntelemaan kun sanoin että jos hän ei auta mua niin joudun mennä pyytämään joltain muulta apua.
Ja kerran kun sanoin että joo, kyllä sä olet lyönyt mua monta kertaa (kun kiisti) niin vastasi että minäkin olen lyönyt häntä monta kertaa. Sanoin etten ole. Siihen sanoi että miksi koko ajan jankutan siitä että hän on lyönyt. Sanoin että vittu ensimmäistä kertaa sanon ääneen että muistan hänen lyöneen, koska siitähän ei olla oikeasti ikinä keskusteltu edes. Ei pyydetty anteeksi ei mitään. Vain että minun syy kun ärsytin. Sanoi että tiedän kyllä justiin miten saada hänelle paha mieli, kun kerran tiedän että katuu kauheasti, taas pelaan jotain peliä vain hänen kanssaan.
Silloin vasta tajusin että ai se katuu. En oikeasti tiennyt. Ehkä mä en ansaitsekaan niitä lyöntejä oikeasti.
Up