Hormonitoiminta sekaisin?
Mulla ei ole hormonallista ehkäisyä. Ikää +40v. Vaihdevuodet eivät ole alkaneet. Mistä johtuu, että mieli menee ylösalas, välillä mies on maailman ihanin, välillä kosketus ällöttää ja mietin eroa. Ennen ei ole ollut tämmöstä. Miehellä on paha alkoholiongelma. Se tietty vaikuttaa. Häntä ei kiinnosta mikään, ei jaksa mitään. Käytän macaa päivittäin, vaikuttaako se?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikää pukkaa
Miten tää heittely vaikuttaa keski-ikään? Eihän mulla nyt mitään teinin hormoniheittoja enää oo odotettavissa😅🤣
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikää pukkaa
Eiköhän se alkkismies ole tässä syypää. Toisaalta vaimo rakastaa, mutta elämä juopon kanssa ei ole helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikää pukkaa
Miten tää heittely vaikuttaa keski-ikään? Eihän mulla nyt mitään teinin hormoniheittoja enää oo odotettavissa😅🤣
No mites niinku ne vaihdevuodet? Hormonitoiminta vaihtelee läpi elämän jos et vielä tiennyt. Huoh.
Jos reilusti ylipainoa, se voi pistää hormonit sekasin.
Sanotaan nyt vielä, että muuten ei ole mitään mielialanvaihteluja tai ahdistusta, juomia aaltoja yms. Ainoastaan tuo mies. Tunteet häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos reilusti ylipainoa, se voi pistää hormonit sekasin.
Sitä ongelmaa ei ole, vaikka täällä sitä jokaiselle tarjotaankin syyksi.
Siis johtuukohan tämä edes hormoneista? Oot vaan kyllästynyt juoppoon ukkoosi ja välillä muistuu mieleen hyvät ajat.
Keski-ikää pukkaa