Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***KOTILOT***- Viikko 39

25.09.2006 |

Huomenta! Se ois taas uusi viikko ja uudet kujeet!

Kirjoittelin eilen illalla edellisen listan loppuun kuulumisia, joten eipä tässä muuta.

Mukavaa viikonjatkoa kaikille!

AIHA Rv 5+2 :)

Kommentit (18)

Vierailija
2/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis usko siihen, että masussa mitään on. Siis tuulimunaa povaan, typerää. Mitään syytä mulla ei luuloihini ole, on vaan tosi pessimistinen ja synkkä olo ollut tässä jo viime viikolta asti.

Ehkä tämä mun masis on riippuvainen tästä yleiskunnosta. Nyt alkaa kohta neljäs viikko (kai) kun nuha/yskä vielä vaivaa, toissapäivänä alkoi ruuat potkia vastaan, ei oksetusmielessä minkä voisi kuvitella raskaudesta johtuvaksi vaan varpusparvien vierailun merkeissä. JA sitten unettomuutta ollut ilmassa, joten olo on ollut tosi kukkea, vaikka raskaus ei pistäkään kuin kevyesti kuvottelemaan.

Raskaana kyllä olen, saunassa alkoi tulla taas se sama aavistus joka joka raskautta on vaivannut, pää ei kestä kuumaa. Poski- ja otsaontelot hankkiutuu mulla jotenkin ihme kuntoon, vetävät korvat samaan tilaan ja niin sitten karttelen raskausajat lämmintä enkä kuule paljon muuta kuin suhinaa. Viimeksi raskaana neuvolalääkäriltä sitä kysyin, ja hän kuunteli tosissaan, mutta totesi sitten että eipä ole ikinä kuullut vastaavasta raskausongelmasta...

Tästä mun tautisuudesta johtuen sitten olen miettinyt vaan näitä listeria/toksoplasmoosi-juttuja eikä niistäkään mitään hyvää seuraa koskaan, siis mietteistä.

Oonko muuten jotenkin poikkeava kun olen aina tilaillut neuvolaa vasta viikon 8 tultua täyteen? Nyt ajattelin odottaa vielä sitä seuraavalle viikolle, kun pitelee tässä kiireitä, mies lähtee viikon työmatkalle. Muutenkin olisi kiva aloittaa se ruljanssi mahdollisimman myöhään, mutta en tahdo että niskapoimu-ultra menisi sivu suun sen takia. Ja mulle on vasta ultra tai sydänäänet tuonut raskauden aina todelliseksi, niin haluaisin vain hypätä siihen hetkeen alkaa sitten asennoitumaankin niinkuin kunnon odottaja.

rv 7+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=olive][b]Luna: [/b][/color]Minä oon miettiny ihan samaa, eli mitä mahtaa päälleen saada mahtumaan talvipakkasilla..?!

Ei kauheesti innosta investoida näihin mamma-vaatteisiin, kun se on niin pieni aika kuitenkin kun niitä käyttää.

[color=crimson]Mulla on tosi hyvät fiilikset ollu torstain jälkeen, kun saatiin tulokset..

Nyt vasta huomas, kuinka stressaantunu sitä tosissaan oli ja pahalla päällä, kun odotettiin niitä vastauksia.. [/color]

Keskiviikkona pitäs mennä kattomaan yhtä myynnissä olevaa taloa ja jos se on hyvä, niin tehdään tarjous!

Hyvässä lykyssä päästään vielä ennen joulua uuteen kotiin!

[color=magenta2]Perjantaina pääsee taas [color=red]♥[/color]-äänten kuunteluun neuvolaan ja sit 10.10 on rakenneultra! On pitkästä aikaa ihana päästä vauvaa näkemään!

Päivittäin vauva kovasti jo potkii ja vaikka istukka on edessä, niin liikkeet tuntuu istukan läpikin! [/color]

[color=orange][b]Hauskaa viikonalkua KOTILOILLE! [/b][/color]

mammutti ja Vilppu rv 19+3/20

Vierailija
4/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alkuun ihan samanlaiset tuntemukset, kun sulla, eli vaikka kaikki mahdolliset raskausoireet oli, niin en uskaltanut uskoa asiaa todeksi ennen, kun olin ultrassa käynyt!!

Mutta eiköhän sieltä sinunkin masusta asukki löydy!!

Vierailija
5/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans samanlaiset fiilikset. Mulla oli varattuna ultra yksityiselle rv8+3, mut siirsin sitä rv 7+5. Kyl silloin näkyy jotain. Kuopuksen kohdalla kun epäiltiin tuulimunaa, niin nyt haluan ehdottomasti käydä ultrassa ajoissa. Kuopusta odottaessa olo oli niin oireeton, että siksi pelkäsin ettei kaikki ole kunnossa ja ultrassa ei sitten näkynytkään mitään. (se oli rv 6+2) Sitten kävin kontrollissa rv 8+2 ja kaikki oli ok.

Nyt oikeestaan vointi myöskin " liiankin hyvä" . (vertaan aina esikoisen odotukseen, kun oksentelin rv22+ asti). Kuvottavaa oloa on pitkin päivää ja täytyy syödä vähän ja usein. Väsyttää, pissittää. Sormet ja maha turvoksissa. Iho kukkii oiken kunnolla. Mut jotenkin liian oireetonta tämä olo. Kerroin miehelle, että pelkään tuulimunaa tai et kaikki ei oo kohallaan, mut hän sanoi, että hän ei pelkää, kun kaikki on ok. Niin, kun voiskin asennoitua noin. Mut eipä tässä kait muu auta kun odotella sinne ultraan asti. Sittenpä selviää missä mennään.

AIHA Rv 5+2

Vierailija
6/18 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leekolasselle ja AIHAlle, taitaa olla vähän sama ongelma melkein kaikilla tossa alkuraskaudessa, että uskonpuute vaivaa varsinkin jos ei ole kauheesti oireita. Mäkin uskoin oikeestaan vasta kun näin vaavin np-ultrassa 12. viikolla... Ja nyt mua alkaa taas epäilyttää, että onko se ENÄÄ hengissä, kun ei toi maha vaan ala kasvaa? Kyllä se kakkosesta oli jo tässä vaiheessa pullahtanut esiin. Tosin on tota painoakin n. kymmenen kiloo enemmän kuin silloin, että josko se vaikuttaisi... Inhottavaa tää pelkoilu kyllä on. Alkais nyt edes liikkeet tuntumaan niin tietäis, että siellä mahassa on elämää.

Ei oo helppoo tää äitiys kyllä. Plussaviivoista sitä alkaa heti pelkäämään lapsen puolesta, eikä se sitten lopukaan koko ikänä :)

Kiitos muuten AIHAlle neuvoista sen toppahaalarin kanssa. Kyllä se sit tarvii hankkia vaan, mut saanpa sit kerrankin ostaa sellasen ihanan pienen vauvahaalarin mitä aina oon ihaillut lastenvaateliikkeitten ikkunassa. Jonkun söpösen missä on hupussa nallenkorvat tai jotain... Kivaa!

Oon nyt sairaslomalla toista päivää, kun selkä alkoi vihoittelemaan. Huominen olis vielä " lomailua" . Jospa tänään sais aikaseks ettiä niitä vauvanvaatteita tuolta vintiltä. Talvella kun siellä taitaa olla lämpötila pakkasen puolella niin nyt olis sopiva hetki etsiskellä. Eihän niillä mikään kiire vielä ole...

Viime viikolla jo hehkutin, kun alkoi pahoinvointi vähän hiipua, mutta sunnuntaina se tulikin takaisin oikein rynnäköllä ja meinasin ykätäkin taas kolmen viikon tauon jälkeen. Siitä asti on jatkunut taas ihan kauhee olo koko ajan, heti aamusta kun saa silmät auki siihen saakka kun illalla nukahtaa... Oksettaa vaan ja kyökkäilen, eikä tekis mieli mitään syötävää. Melkein tää jo on samanlaista kun pahimmillaan sillon 9-10 viikoilla. Ihan hirveetä, eiks tää ikinä lopu!

Luna rv 13+4 :)

Vierailija
7/18 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin neuvolassa ja olikin lääkärin käynti. Kaikki oli hyvin. Kyllä mäkin jännäsin et kuuluuko ne sydänäänet vai ei, hyvin kuului ja kohtu vastasi viikkoja. Mä odottelen kans niitä liikkeitä niin vois seurata paremmin et kaikki on kunnossa. Millä viikolla se np-ultra oikein sit pitäis tehdä, kun on niin monenlaista tietoa. Mä olen menossa yksityisesti, kun täällä ei kunta sitä tarjoa. Mut terkka sanoi et pitäis tehdä viikolla 12, mut mun se gyne on just tän viikon lomalla ja aika on vasta ensi viikolla ja mulla silloin viikkoja 13+. Gyne sanoi et se ultra voidaan ihan hyvin tehdä vielä niillä viikoilla. No tämmöisiä ajatuksia täältä. Mukavaa viikkoa teille!

-NAKSU-rv 12+3

Vierailija
8/18 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu: Meilläpäin tuo Np-ultra tehdään suunnilleen viikoilla 12-13. Silloin saa kai varmimman tuloksen. Mä olin itse viikolla 12+4 viime viikon maanantaina. Mutta kyllä on varmaan ihan ok mennä sinne 13+ viikoillakin.

Omaan oloon ei paljon muutoksia, välillä parempi ja välillä huonompi olo. Vieläkin järkyttävä nälkä koko ajan, juuri kun on syönyt niin siitä puol tuntii ja karmee nälkä, mahtaakohan tämä loppua koskaan? En muista edellisillä kerroilla tällaista olleen. Ja yhtäkkiä keskellä työpäivää, suunnilleen aina klo 13 aikaan iskee niin armoton väsymys että silmät ei kertakaikkiaan meinaa pysyä auki, kyllä tämä on kamalaa:-) No en viitsi ainakaan kauheesti valittaa, enkä ainakaan miehelle kun heti tulee varmaan kommentti et ite tän kaiken halusit...

Mites te muut, oletteko säästäneet edellisiltä lapsilta paljon tavaroita, siis suurempia vaunuja, kaukaloita ym. vai pitääkö paljon hankkia?

Meillä on vaunut, sängyt ym. tallella, mutta vaatteet, kaukalo, rintapumppu ym. on myyty pois kun ei pitänyt enää vauvaa tulla. Mutta niin ne ajatukset muuttuu ja ostetaan nyt sitten uutta. Turvakaukalon jo ostinkin viime viikolla Keltaisesta Pörssistä kun oli niin halvalla uutta vastaava kaukalo, ettei voinut jättää tilaisuutta käyttämättä. 50 eurolla sain vuoden vanhan Gracon jalustallisen kaukalon, eikö ollut ihan hyvä ostos? Mitä nyt olen niitä hintoja seuraillut niin käytetyistä on järjestäen pyydetty/maksettu 100 euron molemmin puolin.

Ja nyt on sitten vakuutuskin hankittuna tulevalle epelille. Mies oli innostunut niitä selvittelemään ja oli ottanut tulevalle samanlaisen vakuutuksen kun tän hetkisellä kuopuksellakin on.

Luna76: Kiva, että teillä pojat otti asian hienosti vastaan. Meillä kanssa viikonloppuna kerrottiin kun esikoinen (4 v 8kk) ihmetteli sitä kaukaloa et kenelle se on. No kerrottiin ja siitä alkoi jatkumaton kyselytuokio, onneksi ei kysynyt et miten se on sinne mahaan mennyt. No sitten hän istui mun sylissä ja kysyi et sattuuko sitä vauvaa kun istun tässä mahan päällä ym. Sit meillä on sunnuntaina lastenvaatekutsut ja mulla on vieraana yx kellä on 2 kk vanha tyttövauva ja mä pidin sitä sylissä niin sitten esikoinen alkoi vieraille kertoa et meille tulee talvella tollanen pieni vauva. No kaikki vieraat yhtä lukuunottamatta tiesivät asian, et ei se siis mitään haitannut. Molemmat meillä on toivonut tyttövauvaa kun ollaan kysytty, ja niin siis toivoo äitikin eli samat toiveet on kaikilla, toivottavasti toteutuu:-)

No jos tekis töitäkin välillä ennenkuin pitää lähteä kotiin ja poikia hakemaan!

LapaLepa rv 13+5

Vierailija
9/18 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ottanut kakkosen kohdalla, enkä taida ottaa nytkään.

Katselin niitä tän vuoden pakkauksen kuvia ja aika mitäänsanomattomia on ne vaatteet. Ja sitten siellä on paljon potkuhousuja, mitä mä en voi sietää käyttää vauvalla. 140 euroa kun siitä saa rahana niin sillä saa jo aika monta bodya, yöpukua ja muuta vaatetta.

Mä nimittäin kävin eilen H&M:ssä ja siellä oli niin sulosia vaatteita et olis heti tehnyt mieli ostaa kauhee kasa. Mut ne ihanimmat oli juuri tyttöjen vaatteita, joita ei nyt vielä voi ostaa kun ei ole asialle varmuutta. Itse tietty olen varma tytöstä kun sitä kerran niin paljon toivon et ei kai se nyt mitään muuta voi olla...

No tällaista tänään eli ei mitään uutta oikeastaan!

LapaLepa rv 13+6

Vierailija
10/18 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut kyllä superväsy päivä. Voisin nukkua koko ajan, mutta esikoinen on eri mieltä asiasta -) eli ei päiväunia äidille. Mies tuli onneksi äsken töistä ja kaupassa pitäisi käydä, josko sen jälkeen pääsis uinumaan.

En tiiä vielä siitä äitiyspakkauksesta. Tän vuotinen oli niin kamala, että en halunnut sitä kuopukselle. Saa nyt nähdä millainen seuraava on ja kerkeekö vaihtumaan ennen kolmosen syntymistä. Eipä siitä pakkauksesta oikeastaan paljon mitään tarvitsisi (harsot, harjan, rasvat, petivaatteet ihan kivoja) mitä nyt ei valmiina olisi jo tai muuten sais ostettua. Harkinnassa siis vielä.

Kuopuksella on perjantaina 6kk neuvolakäynti ja pyysin terkkaria kirjoittamaan mulle valmiiksi äitiysneuvolakortin sitä ultraa varten. Virallinen äippäneuvola-aika kun menee vasta kuukauden päähän. Eli kuopuksen 7kk tarkastus, esikoisen 2vuotis tarkastus ja äipän raskaustarkastus näillä näkymin sitten samalle kertaa. Heh! Mitähän sitä isille keksittäis, niin kaikki oltais " hoidossa" . :)

Että näin täällä nyt.

AIHA Rv 5+4

Vierailija
11/18 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä ihan toivoton tämän kirjoittelun suhteen. Mielelläni käyn lukemassa teidän muiden kuulumisia, mutta mikä siinä on kun ei saa aikaiseksi itse laittaa tekstiä?! No, nyt kuitenkin jotain.

Me ajattelimma ottaa äippäpaketin, kun on otettu vaan esikoisesta -97, tokasta ei otettu, hankittiin sillä rahalla vaatekaappi ekan vaatteille. Nyt on sitten halu saada jotain uutta tälle viimeiselle(?) vauvalle. Jossakin keskustelussa oli maininta, että tänä vuonna on vaihtunut vapun tienoilla pakkaus 2006 kuosiin, että tuskin se 2007 paketti ehtii kiertoon vielä siihen maaliskuun alkuun mennessä kun meille vauva tulee.

Olikohan täällä puhetta talvivaatetuksestakin, siis omasta, kun maha kasvaa? Minullakin on ollut sama asia mietinnän alla. Aiemmin ei ole ne pulleimmat kuukaudet kylmille kuukausille sattuneet. Ja jos sama mahan kasvu/malli on tässäkin raskaudessa, niin ei ihan pieni kumpu olekaan tulossa. Minulla on sellainen villakangas duffelitakki, vähän väljempihän se on, joskaan ei kovalla pakkasella kovinkaan lämmin. En haluis minäkään satsata suuria summia takkiin, jota en ehkä koskaan enää tarvitse. Kirppikseltäkö sitä jotain katselis vai viettäskö koko talven sisällä ;) Aika näyttää.

Töissä olen topakasti ollut, kiirettä pitää valitsemallani uralla (hoitoala). Ei pahemmin joutoaikoja päivän aikana ole, hyvä jos ehtii eväänsä jossain välissä haukkaamaan. Se hyvä puoli, että päivät menee nopeasti ja se huono puoli, että kotiin tultua on ihan piipussa. Tänäänkin vetäsin sohvalla mukavat päikkärit, aah.

Vointi ollut nyt hyvä. Mahakin kait vähän kasvanut. Odottelen milloin alkas pienen pieniä hipasuja tuntumaan. Olen aiemmissa raskauksissa pitänyt päiväkirjaa (niin nytkin). Kuopuksen liikkeet olen tuntenut juuri näinä aikoina, missä nyt olen menossa. Iltaisin olen kovasti ollut kuulolla ja kerran olin jotain tuntevinani. Kovasti varmistusta odottelen. Pian pääsen rakenneultraan (10.10) ja näemme taas vauvan ja jospa sieltä vois sitä sukupuoltakin tiirailla. Mieheltä tänään kysyin, että kumpaako hän enempi toivoisi. Ei kuulemaa väliä, kunhan ei tule kumpaakin samalla kertaa :) Itsellenikin sukupuolella ei ole niin väliä. Ymmärrän kyllä niitä, jotka kovasti toivovat tyttöä. Itse toivoin kovasti poikaa tokalla kerralla ja silloin toive toteutui.

Saunaan ollaan tässä menossa ja sitten mahollisimman aikaseen nukkumaan, huomenna taas aamuvuoro. Ihan olis sitten perjantai vapaa ja la+su iltavuorot. Semmosta se tällä alalla on.

Rouvar

Rv 17+2

Vierailija
12/18 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva rouvar, kun poikkesit sinäkin kertomaan kuulumisia taas välillä! Ymmärrän kyllä ettei sun tuu paljon kirjoiteltua, kun sulla on toi vuorotyö ja jaksaminen on varmaan aika vähissä. Mut hyvä kun edes silloin tällöin ilmoittelet itsestäs!

On kyllä niin hauska aina lukea noita LapaLepan kirjotuksia, kun ne on ihan kuin ite olisin kirjottanut... Mullakin on kauhee hinku ostaa vauvanvaatteita tai siis nimenomaan just niitä TYTÖNvaatteita, mut joku järjen hiven sentään vielä jarruttelee...

Eilen tulikin katsastettua vanhat vauvanvaate varastot ja todettua, että kaikki pienimmät, 50-60 senttiset vaatteet olen antanut pois/myynyt kirpparilla. Löytyi vaan 68-80 senttisiä ja yllättäen melkein kaikki vaalean- tai tummansinisiä... Oikein rupes itteensäkin naurattaan sitä laatikkoa penkoessa, että eikö pojille tosiaan mitään muita värejä ole olemassa.

No olinpa kuitenkin säästänyt sen kakkosen toppahaalarin, mitä täällä jo aikasemmin haikailin ja se onkin kyl aika nätti. Keltainen missä on yläosassa tummansinistä nallekangasta. Aika tyttömäinen haalari minusta, mutta kyllä sitä kakkosella tuli pidettyä. Tän vuotisen äippäpakkauksen vaatteista en oikein tykänny, varsinkaan siitä toppahaalarista. En siis aio ottaa sitä pakkausta.

Muutenkin oon jotenkin vaativampi tän kolmannen vauvan suhteen ja haluan hankkia kaiken oman maun mukaan! Se tarkoittaa sit sitä, että esim. turvakaukalo, ihan siisti ja hyväkuntoinen, menee vaihtoon koska ostin sen aikanaan kaverilta käytettynä eikä se vihreä ruutukangas/runko enää oo mun maun mukainen, jos oli silloinkaan...

Sänky on tallella, samoin hoitopöytä, mut niitä vaatteita sit tosiaan tarvii ostaa runsaasti. Vaan eipä tuo haittaa ollenkaan :) Kunhan saa sukupuolen selvitettyä ja sit tulee joulun alemyynnit niin meikäplikka shoppaa ihan tosissaan! Kyllä se 140 e tosiaan varmaan aika pitkälle riittää.

Mutta nyt kuopus kaipailee mua tonne alakertaan, joten täytyy tästä mennä. Moido!

Luna rv 13+5 :)

Vierailija
13/18 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEXU: Mitkäs fiilikset? Sullahan oli la jo 2.10!

Sukupuolikeskustelusta... Meillä kun on 2 tyttöä, niin poikaa kyllä haluaisin. Miehen puolelta joskin kaikki syntyneet vauvat ovat olleet tyttöjä, että mahdollisuus on pieni, mutta kait olemassaoleva. Eipä siinä etteikö tyttö olisi ihan yhtä tervetullut (ja nimikin ois jo valmiina) mut ois kiva, kun olis isille kalakaveri :) Mä odotan kamalasti jo myöhäsemmän vaiheen ultraa, et sukupuoli selviäis. Jos sattuis sellanen ihme, että poika tulis, niin vaatevarasto kyllä menis uusiksi. Mutta mikäs sen ihanampaa ois ostella sinisiä uusia vaatteita ;) ah. No aika näyttää.... Ja hermoja raastaa..

AIHA Rv 5+4

Vierailija
14/18 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä innostuin kans penkoon vauvan vaatteet alas vintiltä, ja vaatteita on kyllä niin paljon, et en ota pakkausta.Mulla oli kanssa esikoisella se puku, jossa keltainen alaosa ja sinisiä nalleja yläosassa. Tykkäsin siitä kovasti ja puku on tallella ja hyväkuntoinen. Eikä tän vuoden puku ollut tosiaan oikein kivan näköinenkään. Meillä kanssa vaatteet kaikki sinivoittoisia, et kaappi menee uusiksi jos tyttö tulee. Mä kanssa kyllä ostan aivan varmasti kaikkea ihanaa tyttöjuttua jos tyttö tulee.Mun työkaverille syntyi juuri tänään tyttövauva, heillä ennestään kaksi poikaa. Tyttötoiveet on kyllä korkealla, mies sanoi että hänelle ei ole väliä vaikka olisi poikakin. Saisi jalkapallojoukkueeseen vahvistusta, mut jos tulee tyttö hän olisi sitten lipunmyyjä=)

-NAKSU-rv 12+4

Vierailija
15/18 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on taas viikonloppu. Jo mä ehdinkin kaks päivää olla töissä tällä viikolla :)

Tänä aamuna sen sitten huomasin, eli nyt se masu oli jo selvästi pyöristynyt! Kaipa se vaavi siellä sitten hengissä on ja kasvaa ja voi hyvin, vaikka välillä epäilyttääkin. Ihana kun alkaa maha kasvaa, tulis nyt vaan nopeesti kunnolla näkyviin! On niin kiva kulkea ylpeenä maha pystyssä :)

Toissa iltana heitin vielä laatatkin, toivottavasti oli nyt jo viimeinen kerta. Edellisestä olikin jo ehtinyt kulua yli kolme viikkoa ja luulin jo siitä vaivasta päässeeni. Mulla olikin kyllä sunnuntaista asti ollut toosi huono olo koko ajan, mutta sen ykäämisen jälkeen se vähän helpotti. Nyt alkaa olla jo aika hyvä olo aina välillä. Pari viikkoa korkeintaan pitäis enää kestää tätä piinaa. Lasken jo päiviä...

Nyt tässä sit odotellaan, että liikkeet alkais tuntuun. Nekin ehkä jo parin viikon päästä vois alkaa, kakkosesta taisin tuntea ne joskus 16-17 viikolla?

Vieläkö muuten te muut näillä viikoilla menijät joudutte nouseen yöllä vessaan? Kun jostain luin, ettei enää tässä vaiheessa pitäisi pissattaa niin usein, mut kyllä mä oon käynyt alusta saakka joka yö veskissä, eikä loppua näy... Mietin vaan, et onko siitä tullut mulle vaan tapa, kun heräsin joka yö kahdelta vessaan ja nyt nukun sen yli ja herään sit neljän viiden aikaan hätkähtäen siihen, et oon ikäänkuin " unohtanut" herätä käymään vessassa. No ei sillon oo edes kova hätä, mut tuleehan se sitten kun hetken siinä pyörin hereillä ja sit on kuitenkin pakko nousta sinne vessaan. Ja sit en saa enää nukuttua tuntiin pariin. Ja sit kun nukahdan, niin kohta pitääkin jo nousta... Aika rasittavaa. Milläköhän siitä pääsis eroon..?

Luna rv 14+0 :)

Vierailija
16/18 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs plussahan sieltä paukasti kahden viikon odotuksen jälkeen... eli kaikille niille tiedoks jotka ei tiedä niin kaks viikkoa menkat myöhässä ja aina vaan negaa vaikka kuinka testailin ja vihdoin viimein kirkas toinenkin viiva tuli tänään testiin=)=)

la olis arvioiden 24.5 elikkäs kevät vauva kun pojat kumpikin syntynyt talvella (marras ja tammi)...

mani rv6+1

Vierailija
17/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun kärsivällisyyttä koeteltiin, mutta plussahan se sieltä tuli! Hienoa! Tervetuloa tänne puolelle!

AIHA

Rv 6+0

Vierailija
18/18 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolessa välissä ollaan ja nyt alkoi mulla vasta kunnolla odotus ja siitä nauttiminen!

Tervetuloa minunkin puolestani [b]Mani! [/b]

Minä mietin kanssa sitä pakkauksen ottamista...

2 pakkausta olen jo ottanut, mutta nyt mietityttää, että otanko vai en..

Toisaalta saisihan siinä paljon vaatteita ja tavaraa, mutta en tiedä miellyttääkö ne värit ym.

Pitäis varmaan kiertää kaupoissa ja laskea mitä kaikkea sillä 140e:lla saa ja tehdä päätös sitten..

Meillä liikkeet vahvistuu päiväpäivältä ja vaikka istukka onkin edessä, niin potkut tuntuu välillä sen läpikin!

Ihanaa kyllä kun tietää vauvan olevan kunnossa, kun liikkeitä tuntuu niin paljon. Oikeestaan aina kun pysähdyn, niin mahassa alkaa mylläys!

mammutti ja Vilppu rv 20+1