Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***3-kuumeilijat*** - Vko 39

25.09.2006 |

Mukavaa viikkoa kaikille ja plussaonnea sitä odottaville!

AIHA rv 5+2 (voi hurja)

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pitkästä aikaa tähänkin pinkkaan.

heti omaa:

kp 27/n.28 ja aconilla haamun haamuillut parit kerrat. Tänään iltapäivällä Clearbluella (pissa max.2h rakossa), testiajan sisällä omituisen ohut, kuin kynänjälki viiva (ohjeen viivoihin verrattuna mitäänsanomaton)...himmeä johon kyllä myöhemmin tuli sinistä väriäkin kun kuivui. Plaah, ottaa näistäkin nyt selvää. Yritän olla testaamatta vielä huomenna uudelleen. Ihmettelen muuten sellaista, että täällä on ollut kirjoituksia missä sanotaan Clearbluen olevan vähemmän herkkä, 50 jotain...mutta kuitenkin paketissa " mainostetaan" voivan näyttää raskauden jo kolme päivää ennen oletettuja menkkoja!? Hmmm...

Onko joku muu saanut Cb:lla normaalia kapeampia viivoja?

Hyvää sunnuntai-illan jatkoa kaikille!

Vierailija
62/65 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Manille ja tervetuloa joukkoon äiti1972!!! Onpas täällä ollut vilkasta viikonloppuna. Itse olen ollut nettipimennossa muutaman päivän, olimme mun vanhempien luona kylässä. Mies väitti, että en pysty salaamaan äidiltä raskautta, mutta tosiasiassa se oli varsin helppoa, kun mun vanhemmat ei taida uskoa, että me voitais olla niin " hulluja" , että tehtäis kolmas. Onnellisia asiasta varmasti kyllä ovat. Alavatsa ei ole enää niin kovin kipeä, eli tällä hetkellä ei ole oikeastaan lainkaan raskausoireita. Plussasäteitä kaikille uuteen viikkoon!

Aamupahoinvointia odotellessa: Uteriina rv 4+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siihen haalean haamun näkyviin siihen testiin kun purin sen ;-) eli kyllä se vaikuttaa se " suojalasi" siinä!

Sit alkoi 3pvn päästä menkat eli se oli se viime kierron kemiallinen raskaus. Verikokeissakin se näkyi joten melko varmasti oli plussa se jonka siihen testiin sain, vauvaparka vaan lähti irti sit melkein heti.

Dpo 4 ja yritän suhtautua tähän kiertoon varauksella ja kylmäpäisesti... :-)

Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
64/65 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi kp 15 1,5 tuntia sitten, elikäs illasta alotetaan taas terot. Clomit napsittu kp5-9, josta tulikin mieleen että onko kellään ollu lääkepurkissa liian vähän lääkkeitä?? Mä tuossa huomasin että clomeja on enää 4 vaikka pitäs olla 5?!? Ihan 100% varma ettei ole multa hukkunut, laitan pillerit valmiiksi oikeille päiville " kiekkoon" ja puhelin vielä muistuttaa ottopäivinä.

Ovistestiin sain kp11-13 lähes yhtävahvat viivat, kp 14 oli jo reippaasti haaleempi, eli kait se ovis sit just oli? Limoja ainakin on tullu bongattua ja lämmöt oli päivällä 0,3astetta normaalia korkeammalla. Outoa on se ettei alavatsa oo ollu ollenkaan kipee, viimeset 2kiertoa ollu puoltoista viikkoo kosketus ja tärinä arka! Pupuiltu on jokapäivä alk.kp 9 ja pari päivää aateltii vielä varmistella ni ei o ainakaan yrityksen puutetta!

Täällä on yx pikkusisaruksia omaava, nuorin täytti just vuoden! Tytöistä on hauska kutsua tätä tädiksi, hih!

Jotain muutakin piti.. En muista, nyt nukkumaan!

Vierailija
65/65 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on fiat marea ja siihen mahtuu hyvin takapenkille 3 istuinta niin et keskimmäinen eripäin ja reunimmaiset samaansuuntaan. edessä mahtuu hyvin istumaan oli penkit miten päin tahansa! Ja takapäähän mahtuu paaljon ja on vielä kätsy kun luukku aukee normaalisti ylös ja sitte vielä alaosan saa laskettua, ni ei tarvii nostaa vaunuja korkealle. Kannatta testata!