Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***3-kuumeilijat*** - Vko 39

25.09.2006 |

Mukavaa viikkoa kaikille ja plussaonnea sitä odottaville!

AIHA rv 5+2 (voi hurja)

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille ja plussaaville;) Ollaan nyt yltiöoptimistisia.

Omassa ei kerrottavaa, tää kierto menee kiireiden takia ihan pyllylleen ja täydellisesti huomioimatta. Tätä palstaa kyllä käyn lueskelemassa silloin tällöin. Mulla on itseasiassa iskenyt lievä paniikki, mutta mies haluaa lisää lapsia niin kovasti, että saanut mut vakuuttumaan asian oikeellisuudesta.

Tuleeko muille epävarmuuden väreitä koskaan? Eikö teitä koskaan pelota mitä uusi raskaus ja vauva tuo mukanaan? Olen kai poikkeus kun jännitän, toinen raskaus kun oli vaikea ja kummatkin lapset olleet vaativia. Ei helpota, että mahdollinen kolmas on 75% todnäk samanlainen... No, mutta on sitä maailmassa on pahempiakin asioita.

Viikonjatkoa kaikille!

Lumituuli (ei jaksa laskea mikä kp)

Vierailija
22/65 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä kuussa ja alan laskemaan näitä kiertopäiviäni ;)

" Vahinkoraskaudelle" on aina mahdollisuus, vaikka mies ei nyt vielä lämpenisikään (jos vaan harrastetaan koko seksiä...), koska emme käytä mitään ehkäisyä. Keskeytetään vaan ja se jos mikä on tylsää.

Eilen oli sellanen sota kotona muista syistä, että lopulta tietty mieskin tokaisi, ettei sitä kolmatta thän liittoon tarvita!

No, nyt siis yk1/kp4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas!

Ensiksi onnittelut JB72 plussasta! Ja pahoittelut Kisulille tädin saapumisesta. Manille kärsivällisyyttä, kannattaskohan ottaa kohta yhteyttä johonkin?

Itsellä menossa jonkinasteinen kohduntyhjennys. Ei siis raskaudesta johtuvaa, vaan ilmeisesti (?) kierukasta. Vuotoa tulee yhtä runsaasti, kuin synnytyksen jälkivuodossa, mitkään siteet ei pidä sitä. IHAN HIRVEÄÄ!! Nyt jo kp 4, mutta nyt vasta vuoto alkaa muistuttaa normaaleja runsaita vuotoja.

Eli kierto oli täällä nyt vain 24 päivää, eli lyhyehkö. Ja testillä vahvistettu ovis oli vasta kp 17.

Seuraava piinailuviikko meneekin sitten ulkomailla. Ja todellakin toivon, et tällasia menkkoja siellä ei tulis!!! Eli yritys on kova viimeistään nyt, kun mieskin on alkanut kuukausi kuukaudelta lämmetä enemmän ajatukselle...;0)

Plussatuulia, naiset!

vuma yk 3, kp 4/24-33

Vierailija
24/65 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eilen vika clomi ja tänään alko tikuttelu, eli kp 10/30. Sain jo melkein ihan yhtä vahvan viivan aconilla!! Ihan vaan piikiriikkisen oli haaleempi. Jee! Ovis siis lähipäivinä. Kunpa innostuisin vielä siit simppojensaalistushommast....

Vierailija
25/65 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti täällä kyläilee, jospa tuo viimestään loppuviikosta pakkais kamansa ja häipyis... Tänään on ollu kumminkin jo niukempaa toi vuoto... Joten vauvahaaveitten suhteen ei mitään täällä, keskityn nyt kuopuksen 1.v. pirskeitten järjestämiseen ja muuttoon liittyvään paperisotaan jonkun aikaa...

Kisu kp 3/33-38

Vierailija
26/65 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on plussa!!!! Nyt näyttää jo Aconkin ihan selvää plussaa.Niin se sitten vaan oli, että Clearblue oli mun kohdalla herkempi kuin Acon. Lumituulille sanoisin, että olen kyllä viimeisen vrk:n aikana käynyt läpi kaikki tunnetilat, kyllä jännittääkin uuden vauvan tulo, toisaalta pelottaa km ja toisaalta on hurjan onnellinen olo. Alavatsa ja -selkä on kipeänä eli mulla on enemmän raskausoireita kuin on koskaan ollut tässä vaiheessa.

Nyt pitää mennä, esikko kiljuu kurkku suorana äitiä!

Vierailija
27/65 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JB72 ja Uteriina! Onnea plussasta! Käykääpäs päivittämässä esittäytyy-listoille la:t!

AIHA

Rv 5+4

Vierailija
28/65 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uteriina: onnittelut plussasta ja paljon tarrasukkia matkalle mukaan!!!

Tänne ei mitään kummia. vielähän ootellaan.. huomenna pitäs testit tulla postilaatikosta. koko päivä varsinkin aamupäivä meni huimauksen kourissa. vähän väliä päässä heitti vaikka saatoin istua paikallakin. Se onkin ainut jonka vuoksi oikeesti epäilen että saattaisinko siltikin olla raskaana. se oli esiksenkin kanssa selkee oire. ja muuttui pahemmaksi koko ajan.

mutta en tahdo pitää toiveita korkealla.

saa nähä voinko olla testaamatta perjantain jos ne testit huomenna tulee.

kp26/25-32

Vierailija
29/65 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI tunnu kukaan kolkuttelevan täälläpäin.

Mikä on paras testi teidän mielestä? Apteekissa sanovat kaikkien toimivan samanlailla, mutta jos ostais vielä yhden testin perjantaina ja tekis vielä sen... sit saa mun puolesta olla!!

EI jaksais aina vaan narista, mutta olo on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin turhautunut!

Hullukskin vielä oon tullu kun oon ostellu jo pieniä (50-56cm) vaatteita kaappiin, mitkä on silmää kamalasti miellyttänyt tai halvalla saanut.

kp 49/34

Vierailija
30/65 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kanssa ostaa niitä jos halukas myymään? laita meiliä... marianne.j@netti.fi

=)

Vierailija
31/65 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussasta kaikille kellä plussa nyt olikaan tullut! ;)

Lumituuliko se kyseli, että ailahteleeko kellään fiilikset vauvakuumeilun suhteen? Juu, hep! Mut kaipa se on ihan normaalia. Mulla tietenkin siihen liittyy synnytyskammokin.

Kp 28/32. Ei oikeestaan mitään oireita. :( Enkä muista enää oliko tässä vaiheessa viimeks oireita. Iltaisin on kylmä, mut saattaa johtua siit kun oon kipeenä. Maanantaina tuli kauheita polttoja alavatsalla, silloin saattoi olla kiinnittyminen ja sen jälkeen on valkovuotoa tullu. Eilen tuli oikein runsaasti moneen kertaankin. MUt en mä usko siltikään, että ois tärpänny. :( Masentaa.

Täytyis kanssa varmaan koittaa keskittyy nyt siihenkin ajatukseen, että ei tärppää. Keskittyä lasten synttäreiden järkkäämiseen jne.

Vierailija
32/65 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mani tais kysellä onko " stigmatalla" (apua!) myynnissä testejä mutta ei oikein raaski enää myydä kun olen myynyt muutamia ja kaverillekin antanut pari, jos vaikka ei tässä kierrossa ittellä tärppääkään. Olen nimittäin aikamoinen testien suurkuluttaja, oh yes, mutta tässä kierrossa koitan testata vasta kun 10pv oviksesta.

Oviksesta puheenollen, se tais olla eilen. Aamulla tuli jännä kipu oikealla ja sellainen ällöolo jonka oon huomannut ovikseen liittyvän aikasemminkin, kesti aika vähän aikaa ja kipua seurasi limaklöntti.

Mitäs mieltä ootte, voinkohan raskautua kun hommailtiin miehen kans 1,5vrk oviksesta ja sen jälkeen ei ollenkaan? Harmittaa vietävästi kun eilenaamuna, siis just pari tuntia ennen tätä oletettua ovista, oli vähän niinkuin " ohjelmistossa" että oltais otettu pikaiset pupuilut ennen miehen töihinlähtöä mut riideltiin vähän niin kumpaakaan ei huvittanut! Voi mälsä!! Ja illalla sit mies nukahti kun lapsia nukutti niin ei päästy illallakaan hommiin!

Ja nyt on limat loppuneet joten eiköhän se ollut ovis.

Että en nyt sit tiedä... Tämä kierto voi olla vähän siinä ja siinä että voiko edes olettaa plussanneen...

Vauvakuumeesta ja epäilyksistä, mä oon päättänyt varmaan 3 kertaa tän parin kuukauden aikana kun oon kuumeillut, että siirretäänpä parilla vuodella ;-) Mies on sit sanonut että ei kun nyt on hyvä aika jos kolmatta haluat, hän on kuulemma jo niin vanha (32v...) ettei sit enää parin vuoden päästä halua!! Häntä järkytti se kun ystävän mies joutui huolehtimaan vanhasta isästään tämän kuolemaan saakka ja sanoi ettei itse halua että lapset joutuvat 30-vuotiaina vielä miettimään omien vanhempien vanhuutta/sairautta/vanhainkoteja/kuolemaa...! Meidän omat vanhemmat ovat alle viis- ja alle kuuskymppiset. Ja se on kyl tosi ihanaa. Tässä suvussa lapset pääosin on saatu aika nuorena, mun lapsilla on vielä mummun mummukin elossa eli viisi sukupolvea. :-)

Mut nyt nuo lapset alkaa olla aika vanhoja jo ja elämä on liika helppoa ;-) ihmisellä on tapana vaikeuttaa elämäänsä aina kun siitä tulee liian helppoa! Hatunnosto kaikille teille joilla kuopus on alle vuoden ikäinen ja esikoinenkin mahdollisesti melko nuori, mä en kyl jaksais!! ;-)

Tsemppiä kaikille plussautumiseen ja onnea vielä plussanneille :-)

Sintagma kp 13, dpo 1, yk 2 (kivat koodit nickin perässä!!)

Vierailija
33/65 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... et hommailtiin miehen kans siis 1,5vrk ennen ovista eikä jälkeen niinkuin tuosta tekstistä ehkä käy ilmi.

Vierailija
34/65 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille ja liimoja rutkasti mukaan!! Ja plussapuhalluksia piinaajille!!!

Ite täällä ihmeissäni missä ov...en sit tunnistakaan kroppaa tai sit se oli jo ja oli lyhyemmät limat kuin luulin :( Ov:testi ei näytä plussaa vaikka luulin, että viim. tänään näyttäis. Ja limatkin tuntuu vähentynen tai loppuneen :( Luulenpa että voi hyvinkin olla ovuloimaton kierto---nyyyyyh! Hitsi kun juuri luulin, että alan tuntea kroppaani.

PikkuPilu: Taidat saada piinailla yksin, vaikka olisin niiiiin mielelläni ollut mukana.!!! Pidän peukkuja sinulle!!

Pupuilutkin meni vähän ohi...sillä ekana limapäivänä joka oli maanantai ei ehditty, sit tiistaina kyllä ja eilen ei sitten jaksettu. Teoreettinen mahdollisuus siis olis kyllä että simpat riittäis jos ov oli jo ti...en kuitenkaan jaksa uskoa. Täytyis varmaan olla hieman luottavaisempi. No, täytyy lopu viikko vielä kuitenkin tikuttaa ja pupuilla jos se ov sit kuitenkn tulis ....Ja onhan tuo pupuilu ihan kivaakin :)

Monella on jännät paikat! Ites olen myös tosi malttamaton, että raskautuis! Olen kateellinen (positiivisessa mielessä) jokaiselle joka täällä ilmoittaa plussa uutisia!

MR kp 18/29-39 yk 4 ja ovis hukassa taas...

Vierailija
35/65 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MinttuRouva: Voihan se olla, ettet vaan saanut sitä ovista tikkuun :) Toivotaan kuitenkin että ne simpat riittäis ;)

Itselle ei kummempaa, nyt vaan täytyy odottaa että miten käy. Ja täytyy malttaa mielensä testaamisen kanssa, vaikka kaapissa onkin pari testiä, jotka jäi sitten käyttämättä viime kierrossa :)

Ja kyllä sitä välillä ajattelee, että mihin on ryhtymässä, kun nuo kaksikin ovat vielä niin pieniä. Mutta nyt olen toisaalta jo niin tottunut tuohon vauva-ajatukseen :)

yk3 kp19/29-34

Vierailija
36/65 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joooo, kyllä samaa minäkin mietin, että hullu täytyy olla kun on ryhtynyt tähän hommaan, kun nuo ovat niin pieniä vielä. Kuopus 10kk ja rapiat on alkanut harjoittelemaan tuetta seisomista ja selvästi yrittää nousta myös lattialta seisomaan....että vahdittavaa riittää. Ja esikoinen on vaan muuten " kiva" --eipäs juupas vaarinhousut--

Ja sitten miettii, että taitaa luonto hoitaa, ettei vielä nappaa...kun on noin pieniä ennestään. Mutta toisaaltaan, napaahan muillakin. Miksi ei meilläkin!!

Kyllä mä ainakin ja itseasiassa mieskin on täysillä homassa mukana...ja vaavia taaaaaas halutaan. Niin hullua kuin se onkin :)

Mr

Vierailija
37/65 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos kaikista tarrasukkalähetyksistä! Edelleenkin alavatsa melkoisen kipeä ja väsyttää aikalailla. Samanlaista oli poikaa odottaessa. Tyttöä odottaessa ei koskenut eikä väsyttänyt. Joten poika tulossa?? Mitenkäs ne raskausviikot laskettiinkaan? Onko viimeisten kuukautisten alkamispäivä 0+0? Lähetän kilokaupalla plussasäteitä muillekin!!!

T: Uteriina kp27/25, yk 3, rv 3+5(?)

Vierailija
38/65 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

=) muistelin vaan siihen suuntaa.. heh=)

Vierailija
39/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onkin aikaa, kun meni ääni ja napsahti sairaslomaa. Mihinkään ei satu, mutta ääni ei vaan pääse ulos. Yskiminen tuntuu hiukan ilkeältä, varsinkin aamulla. Tohtorin mukaan mul on määrittelemätön ylähengitystie infektio. Tulehduskipulääkkeitä en oo ottanu, kuulin juuri niiden vaikuttavan raskautumiseen. Meni osa keskustelusta ohi korvien, joten en tiedä miten ja missä vaiheessa ne vaikuttaa. Pitää kysellä kun tapaan tyypit seuraavan kerran.

Outoja tuntemuksia vauvatouhuihin liittyen: järisyttävä masutuska eilen iltapäivällä! Kävelemisestä aiheutuva tärähtely tuntu tosi inhottavalta, samoin painon tunne alavatsas kun istahti. Ovishan oli oireitten mukaan ma, voisko tää sit olla kiinnittymiskipua? =) Ihan uus kokemus kaikin puolin. Onko muilla kokemuksia kiinnittymisestä?

Jokos jollain on nimet valmiix mietittynä, näin etukäteen? Vai meneeekö nimen kans niin, että odotellaan syntymään asti ja katsotaan sitten minkä nimiseltä tulokas näyttää? Meillä tytönnimi aika varma, poika viel vähän hakusessa. Tai siis mun mielestä näin, mies on varma jo molemmista! =) Mä ajattelin vielä vähän muuttaa tyttönimeä, vaihtaa kahden kirjaimen paikkaa!

gigi äänettömänä

yk3, dpo4

Vierailija
40/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän miehet ottaneet puheeksi 3. lapsen negatiivisessa valossa siksi, että TÄYTYY hankkia uusi auto, uusi asunto, uusi sitä ja tätä? Auton mä ymmärrän, meidän nykyiseenkään ei mahtuis kolme istuinta ja kaikki kuitenkin tartteis vielä istuimen.Asunnosta en sitten olekaan samaa mieltä, vaikka lisätilasta tykkäisinkin.

Mulla kp6/28-32.Mies edelleen sitä mieltä, että ei vielä-jos koskaan.Taidan kuumeilla enemmänkin sitä koska saan mieheni innostumaan ;) Tosia asiassa aloin eilen itsekin epäillä ja miettiä mitä se käytännössä tarkoittaisi...

Plussanneille onnea,odotuskannalla oleville plussasäteitä ja paljon syksyisen kynttiläajan ihanaa herkkyyttä kaikille!