Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***3-kuumeilijat*** - Vko 39

25.09.2006 |

Mukavaa viikkoa kaikille ja plussaonnea sitä odottaville!

AIHA rv 5+2 (voi hurja)

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutu:

Meillä ei oo autoa joten siltä murheelta pääsiin (mä tosin olen vähän ruvennut patistelemaan miestä sitä auton ostoa harkitsemaan...) Ja asunto on 4h+k ja tänne kyllä kolme lasta mahtuu kun ei kaksi lasta voi hyvin olla samassa huoneessa pari vuotta. Joka tapauksessa oltais jossain vaiheessa muuttamassa kerrostalosta maan tasalle, muttei nyt ehkä ihan pariin vuoteen... ;-)

Mä olen tällanen kauppiasluonne ja menin ja tilasin muutaman sellasen ovulaatiomikroskooppijutun, lisätietoa:

http://tinyurl.com/zz6zj

eli samantyylinen kun tuo muttei ihan sama. Ja halvalla kun sain niin voisin niitä myydä noin kympillä kappale sitten kun tulevat. Huhuilen sit taas listalla ;-) jos joku on kiinnostunut! Mua rupes kiinnostamaan kun noita voi käyttää myös ehkäisyssä. Jutun jujuhan on se että syljestä katotaan mikroskoopilla hedelmälliset päivät ja vekotin on noin huulipunan kokoinen.

En ole siis mikään jälleenmyyjä mut tykkään ittelle ostella kaikkea roinaa, on " suhteita" , ja yleensä otan aina muutaman kaupanpäälle ja kauppaan kavereille ;-) !

Nyt on dpo 2 ja toiveet ei kovin korkealla tässä kierrossa nyyyyh kun se pupuilu osui pari päivää ennen ovista. No kyllähän se on täysin mahdollista se hedelmöittyminen mut jotenkin noista kummastakin edellisestä lapsesta aloin odottaa just oviksen aikana / jälkeen tapahtuneena pupuiluna ;-) (ja tyttö ja poika on eli ei 100% kannata uskoa siihen tyttö- ja poikasimppojen nopeus- ja kestävyyseroon jne...)

Hauskat viikonloput ystävät :-) !!

Vierailija
42/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sintagma: toivotaan että ne pikkuveijarit olivat siellä vastassa. siitä se piinailu alkaa.

Mulla tosiaan testit tuli tänään ja huomenna varmaan pakko testata, mutta tuntuu liian aikaiselta mutten voi olla niitä käyttämättä. huomenna oisi sitten kai 10 tai 11 dpo. no testissä kyllä lukee että pitäs näyttää dpo 7-11 johtuen ihmisestä. mutta tiedä sitä. ja kun uskon niin kovin etten ole raskaana niin en uskalla testata. sitten pudotaan. johan on kumma kun on ristiriitainen juttu.

hirvee väsymys on. pitäs saada vain nukkua ja vähän väliä pitäs syyä. vessassakin käyn paljon normaalia useimmin, mutta kaipa ne voi olla psyykkisiäkin oireita ja vili on koko ajan mutta tämä ilmakin tekee sen.

ei vaan tahtoisi pudota, mutta kukapa tahtoo

kp28/25-32 dpo 9-10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs lupasin tehdä tasan viimeisen testin ennen kun hakeudun hoitoon hormoonien sekoilusta ja myös pään.... kun tuli kaks viikkoa täyteen siitä kun piti alkaa ja negaa toisen perään vaan... noh ostin ja tein ja.... plussa! voi nenä....=0

Aluks näytti ihan vaan haamulta, mutta niiiiiiin kirkas viiva kahen minuutin jälkeen oli ettei epäilystä.

Mieli hieman kumminkin sekaisin, vaikka kuinka odottanut tätä, mutta kun olo on niin kuin ei tosiaan olis raskaana. Ainoastaan vaan turvonnut ja mössö olo.. yök!

Vuoronperään tekee mieli suolasta ja makeeta.....

****hirveesti plussasäteitä muillekkin niin päästään koko sakki tonne kotiloihin=) ********

mani rv 6+1

Vierailija
44/65 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä odotus palkittiin sitten parhaimmalla mahdollisella tavalla!

Vauvaliimaa matkaan ja terveisiä kotiloihin!

Täällä ei kummempia, täti (vihdoinkin!) pakkailee kamojaan, ja ovistestit on ostettu kaappiin. Toiveet tälle kierrolle aika korkeella. Eli korkeelta pudotaan, jos ei tärppää..

vuma yk 3, kp 7/24-33

Vierailija
45/65 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Liipelle pidän peukkuja plussan puolesta! Kyllä se sieltä tulee!

AIHA

Rv 6+0

Vierailija
46/65 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos sitä JB72 laitan sut plussanneeksi? LA?

Mikäs on Hulda tilanne? ;)

Gigi: Mulla oli kiinnittymisvuotoa (pientä) DPO 7. Ei muita tuntemuksia. Joo ja meillä on nimet valmiina tulokkaalle.

Joku kyseli isommista hankinnoista ja auto meillä pitäis kyllä riittää, joskin on tässä haaveiltu uudesta jo jonkin aikaa... Kämppä on 4h+h, 93m2, et kyllä tässä alkuun päästään. Jos sitten suurperheellisiksi meinataan, niin sitten on eri asia ;)

AIHA

Vierailija
47/65 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tein testin aamulla ja negahan sieltä tuli. no ihan en vielä kirvestä heitä kaivoon, mutta eipä ole yhtään raskaana oleva olo.

maanataina sitten seuraava testi jos vielä tarvii.

kp29/25-32 dpo 10-11

Vierailija
48/65 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kuulostaa liian helpolta tuo testi vekotin, mutta olisihan se huippua jos noin helpolla pääsis! Olisin ehdettomastai kiinnostunut! Et ottais jonotuslistalle, haluaisin sellainen!?

Ja Plussanneille valtavasti onnea ja liimaa mukaan!!! Hieno juttu !!!

MR joka ei ees tiedä tarkkaa kp:tä (en jaksa kalenteria katsoa) ja edelleen yrittää bongata sitä kadennutta ov:tä...kp jotain 20(ehkä)/29-39 , yk 4

Vierailija
49/65 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun odotus palkittiin! Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia masukille! :)

Itsellänikin on tässä kierrossa odotukset niin korkealla, että kovaa pudotaan jos täti pääsee kyläilemään! En varmaan ole sitten kovin hyvää seuraa sinä päivänä! :b

Me asutaan aika ahtaasti, 3h+kk, mutta kyllä tänne kolme lasta mahtuu hyvin :) Tai saa ainakin luvan mahtua jonkin aikaa, jossain vaiheessa sitten omaan kotiin ;)

Ollaan menossa tänään miehen veljen(puoli) 10v synttäreille :) On se hyvä, kun meillä noita pienempiä sisaruksia riittää, vanhemmat kun tykkää tehdä iltatähtiä :) Miehen äidillä on kahden eri miehen kanssa pojat 10v ja 9v ja tytöt 4v ja vajaa 2v. Miehen isällä 4v tyttö ja mun ädillä uuden miehen kanssa 6v tyttö. Lisäksi mulla on kaksi täysisisarusta ja mihellä yksi :) Onko muilla pieniä sisaruksia? Meillä kun tuo nuorin täti on esikoista nuorempi :D

Ja ainoa mikä saattais viitata raskauteen, niin mulla on lämmöt vähän koholla :) Toivotaan..

yk3 kp21/29-34

Vierailija
50/65 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigi: Mulla oli kiinnittymisvuotoa kanssa ilmeisesti. Tuli hieman muutaman päivän ajan rusehtavaa vuotoo joskus ovis päivien (kierron puoliväli) jälkeen ja luulin jo et menkat alkaa, mutta ei onneks=)

Liipe: Mulla testit näytti vielä viikon jälkeen siitä kun menkkojen olis pitäny alkaa niin negaa ja tosi puhdasta negaa... siks olin varma että ei tästä mahaa tuu!!, mut toisin kävi. Vasta Acon anto puhtaan plussan ja näinin myöhään... =) *lähetän sulle ja kaikille muillekkin paljon vauvasäteitä*

mani rv 6+2

Vierailija
51/65 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mukaan pinoon pitkästäaikaa.Ja täällä menossa kp 26/26-30 ja hyvin kipeä olotila on lämmöt 37.1 eli ei ainakaan tippumaan päin vielä.Olispa ihana jos se plussa nyt pätkähtäisi ja saatais vihdoin syliin asti vauva kesäkuussa(Takana km 10/05 ja tuulimuna 8/06).

Välillä tuntuu et uskaltaako enää edes yrittääkkään mut sit aina jokin saa kuitenkin yrittämään. Mut luulen et en osaa nauttia raskaudesta varmaan ensimmäiseen 12 viikkoon,kun on noita huonoja kokemuksia vaik raskaaksi tulisinkin.Mut muuten olisin kyllä ikionnellinen uudesta plussasta. Mutta plussa säteitä kaikille tarvitseville!

kp 26/26-30 ja yk20

Vierailija
52/65 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille kolmoskuumeilijoille. Minäkin rohkaistuin kokeilemaan kirjoittamista.

Terveiset vain Mutulle. Meillä ei ole ollenkaan selvää olisiko kolmas lapsi tervetullut (nyt pojat 3v5kk ja 1v8kk). Itse poden ensimmäistä kertaa kunnon vauvakuumetta, mutta mies ei ole yhtään innostunut. Isompaa autoa tai asuntoa emme tarvitse, suuri remontti kyllä kolkuttelee ovella. Raha olisi kuulemma tervetullutta tähänkin talouteen. Olen ollut kotona esikoisen syntymästä saakka. Toisaalta jos onnistuisi kolmannen saamaan ennen kuopuksen 3v synttäreitä äitiyspäiväraha määräytyisi minulla vielä työtulojen mukaan. Ja voisihan sitä vielä tarjota miehellekin mahdollisuuden olla hetken kotona. Voisi sopia hyvin elämäämme 2-3 vuoden kuluttua.

Onnea teille kaikille, joilla on yritys käynnissä!

P.S. Katsotaan ilmestyykö kirjoitus oikein viestin loppuu. Kirjoitan ensimmäistä kertaa ja olen ihan tietämätön.

Vierailija
53/65 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut uusille plussanneille!

Mun piti testata aconilla perjantaina, mut sitten kävikin niin, ettei ollu muuta testiä kuin apteekin oma. Joten testasin nyt sillä sit. Lähes olematonta haamua siihen ainakin kuvittelen ilmestyneen. Mieskin väittää nähneensä haamun siinä. Purinkin sen sit osiin, mut enpä sit tiiä oliko siitä mitään hyötyä. Niissä sisäosissa näkyi kyllä kaksi viivaa, mut ehkä siitä ei mitään voi päätellä. Luovutin jo tämän kierron suhteen muutenkin, mut sit eilen oli taas olevinaan niin selkeet oireet... Huomenna pitäis menkkojen alkaa. (kp 31/32)

Lämmöt on muuten noussut entisestään. Sinänsä hyvä merkki, eikös ne yleensä laske ennen menkkoja. Alavatsalla menkkamaisia tuntemuksia, eilen rinnoissa sellaista tuntemusta kuin sit imetysaikana on ollut ennen herumista. Mut voihan nää olla sitä pms:ää...

Joku kyseli onko nimiä jo valmiina. Meillä ei oo... Eikä ikinä varmaan keksittäis kummejakaan kolmannelle. Tuntuu, et kaikki nimi-, kummi- ja muut jutut on jo keksitty ekoille lapsille. x)

Synytyskammo meinaa välillä pukata tosissaan päälle ja koitan aina välillä pysyä sen takia poissa täältä, etten liikaa ahdistuis. Mut toisaalta sit kun täällä taas käy, niin vauvakuume voittaa pelot.

Vierailija
54/65 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes uskomatonta että se sieltä näin myöhään paukahti!!

Oletko varma ettei hedelmöitys tapahtunut myöhemmin?

Täällä meneillään dpo 4. En viitsi roikkua täällä tuntikausia joka päivä koska siitä tulee hulluksi ;-) ja kärsimättömäksi! Joten tälleen vaan yritän olla miettimättä asioita liikaa et sit vois (muka) joku kaunis päivä huomata että ohhoh se on jo dpo 12 ja vois vaikka testit taas kaivaa kaapista...!!

Tsemppijä!

Vierailija
55/65 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. joku joka myös purkaa testit osiin kun ei sen typerän muovi-ikkunan läpi näe tarkasti ;-)

Vierailija
56/65 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla sen testin purkamisen jälkeenkin näkyny kaksi viivaa siellä? Vai kuuluukohan siihen alimpaan " nauhaan" kaksi viivan paikkaa tms aina? *miten niin kärsimätön...?*

Tänään mennään autokauppaan vähän vilkuilemaan uutta autoa. Tietenkin pitää miettiä mahdollisesti sitä kolmatta turvaistuinta sinne... x) Mikäköhän auto ois hyvä, siis sellainen johon mahtuu 3 istuinta?

Vierailija
57/65 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikasen vielä täällä piipahan. täällä ei erikoista. lämmöt oli tippunut, jotenka menkkoja ootellaan.. alavatsa ollut kipeä ja selkä tosi kipeä aamulla. normaalistihan mulla ei ole menkka oireita, mutta ei sitä tiiä jos oireitakin psyyke tekee niin miksi ei menkka oireitakin.

koiran trimmaaminen kesken jotenka menen jatkamaan.

plussa tuulia kaikille!!!

kp30/25-32 dpo 11-12

Vierailija
58/65 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oliko jokunen uusikin joukkoon eksynyt, en enää muista, mutta jos oli niin tervetuloa. Ja Huldalle: toivotaan parasta, että täti jättää tulematta huomenna ja saat testiin paremmin näkyvän viivan kun testailet seuraavan kerran, niin ei tarvi purkaa enää;)

Juu täällä alkaakin todellinen jännitysnäytelmä. Kerroin aiemmin kun sain työtarjouksen ja päätin sitten ottaa sen. No nyt sitten pähkäillään, mites tehdään kun kova halu on kummallakin saada perheeseen vahvistusta ja seksielämäkin tuppaa olemaan liiankin vilkasta tällä hetkellä. Mutta kun... tämä työ antaisi mahdollisuuksia luoda uraa, mikä on ollut jäissä nelisen vuotta ja olisi ihana päästä taas sorvin ääreen. Joten annan kohtalon päättää, en ole ennenkään pystynyt kontrolloimaan elämää vaikka kuinka olen yrittänyt. Eli jatketaan suojaamatonta pupuilua, ilman kierron monitorointia ja menen töihin tosissani. Sitten näkee miten käy, ehkä meille ei suodakaan lisää lapsia tai työ on ihan kamala. Eikö olekin jännää??

Mukavaa lokakuuta ja alkavaa syksyä kaikille!

Lumituuli

Vierailija
59/65 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tästä varmaan taas pikkuhiljaa aktivoidun kirjoittelemaan, kun kierto etenee ja saadaan tää kuopuksen synttärihäslinki hoidettua pois alta!

Kisuli yk3, kp 7/33-38

Vierailija
60/65 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumituuli:

Juu täällä alkaakin todellinen jännitysnäytelmä. Kerroin aiemmin kun sain työtarjouksen ja päätin sitten ottaa sen. No nyt sitten pähkäillään, mites tehdään kun kova halu on kummallakin saada perheeseen vahvistusta ja seksielämäkin tuppaa olemaan liiankin vilkasta tällä hetkellä. Mutta kun... tämä työ antaisi mahdollisuuksia luoda uraa, mikä on ollut jäissä nelisen vuotta ja olisi ihana päästä taas sorvin ääreen. Joten annan kohtalon päättää, en ole ennenkään pystynyt kontrolloimaan elämää vaikka kuinka olen yrittänyt. Eli jatketaan suojaamatonta pupuilua, ilman kierron monitorointia ja menen töihin tosissani. Sitten näkee miten käy, ehkä meille ei suodakaan lisää lapsia tai työ on ihan kamala. Eikö olekin jännää??

Lumituuli

Mulla on vähän samanlainen tilanne. Töiden, asunnon ja muiden ulkoisten vaikutteiden suhteen ei olisi otollisin aika kolmannelle, mut muuten kyllä. Katotaan mitä se kohtalo sanoo... ;)