Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder, miesten kuvat

Vierailija
13.02.2022 |

Naiset kertokaa millaiset kuvat sinne pitää laittaa, että kiinnostutte? Jos nyt ei lasketa sitä että komea täytyisi olla.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkun varresta kuva niin, ettei pussit tai nuppi näy. Siitä jostain keskivaiheilta siis.

Vierailija
22/26 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on niin valtavasti enemmän miehiä kuin naisia, että kaikille miehille ei vaan riitä naista. Se ei ole naisten vika.

Miesten taso siellä on aivan ala-arvoinen, joten ei mikään ihme että naiset eivät siellä viihdy. Itsekin häivyin sieltä yhtä nopeasti kuin olin mennytkin. Elämäni ällöttävin kokemus.

Miehet vois ryhytyä mätsäilemään toisiaan.

Tämä. Seksiähän valtaosa miehistä sieltä hakee, niin voisivat niitä levari-treffejä keskenään tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on komea ja hyvä kroppa, en oikeasti tarvitse juuri mitään muuta. Se riittää. Esimerkkinä just bokserikuva jossa näkyy vatsalihakset ja sit naamakuva missä näkyy komistus. Riitti itelle. Ja seksitreffithän niistä tuli, ei juuri sen kummempaa. Hän oli lelu mulle ja mä olin lelu hänelle. Joskus niinkin. Kyllä FWB-suhteet myös piristää tällaisen nuoren naisen arkea, jos ihan rehellisiä ollaan. Ei aina tartte olla niin vakavaa : - )

Vierailija
24/26 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntamallani miehellä on ainoassa Tinder-kuvassaan paita päällä ja tiukat bokserit. Mätsejä tulee satoja. Tosin on huipputuloinen ja urheilullinen vartaloltaan. LOL

Mitä vähemmän tuloja ja ulkonäköä, sen enemmän joutuu kompensoimaan muilla ansioilla. Ja niitä on kyllä paras olla aika vakuuttava litania, että itse ainakaan swaippaan hänet matcheihin. Koska Tinderissä oikeasti on itsellä haussa VAIN minua jo kuvissa viehättäviä miehiä. Et sit pitää olla linkatulla Instagram-profiililla lähemmäs 10k seuraajaa ja jotain muuta houkuttelevaa ja mielenkiintoista.

Haet siis miestä joka osaa ottaa hienoja kuvia!

Vierailija
25/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään tutkimusta juuri tällä hetkellä kurssilla tästä, tai no siitä, että mikä saa ylipäätään ihmiset innostumaan Tinder-profiilissa. Käykääpä vastailemassa, niin voin sitten kertoa tuloksia kun ollaan saatu asiaa tutkittua tarkemmin :D 

https://link.webropolsurveys.com/S/8D4B2C7A29EE256C

Vierailija
26/26 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka haluat matchin naisen kanssa

Tärkeintä on jättää Tinder-profiilistasi seuraavanlaiset asiat POIS:

- kuvat, joissa sinulla on aurinkolasit silmillä

- selfiet kasvoistasi niiden ala- tai yläpuolelta

- selfiet sinusta sängyssä

- selfiet lähempää kasvojasi katsoessasi kameraan kuin miten lähelle tulisit minua katsomaan kun ensi kertaa kohtaisimme, ts. häiritsevän läheltä/voisin tuntea hengityksesi-läheltä

- SELFIET paljaasta vartalostasi, esim. yläkropastasi 

- selfiet sinusta alusvaatteissa

- kuvat, joissa näytät surulliselta, vihaiselta tai masentuneelta

- kuvat sinusta lukuisan eri aktiviteetin parissa, jolloin en usko, että sinulla olisi aikaa minulle

- kuvat, joissa olet likainen

- kuvat, joissa käytät päihteitä ja se näyttää olevan kuvan pointti koska nuo päihteet näkyvät

- kuvat sinusta ja kuolleesta eläimestä

- kuvat sinusta ryhmäkuvassa, jossa muutkin henkilöt näkyvät

- kuvat sinusta poseeraamassa autosi tms. omaisuutesi luona

- salaat ikäsi 

- kuvaus "En tiedä vielä"

- et kerro mitä kieltä puhut, vaikka kuvauksessasi ei lue mitään

- matchin jälkeen et laita viestiä, vaikka flaksi kävi. Yhtä turn off kuin "En tiedä vielä"-kuvaus.

- Kirjoitat pitkän kuvauksen itsestäsi. Se tarkoittaa että pidät pitkän puheenvuoron. Etsitkö seuraa vai kuuntelijaa? Muista, että kyse on ensivaikutelmasta, jonka teet. 

Hyvät kuvat Tinder-pofiilissasi ovat:

- sinusta aidosti hyvällä tuulella

- olet edes käsivarren mitan päässä kamerasta (onnistuu siis selfiekin)

-sinusta siistinä kuvaustilanteeseen sopivasti (suuhygienia kunniaan)

- sinusta intohimosi tai asian parissa, joka on tärkeää tai tuo iloa sinulle, esim. lomailu, harrastus, luonto, työ ja näistä 1-2 tärkeintä, ei koko elämää, voit kertoa muissa profiilin osioissa

Mies. Muista olla itsekäs, kun etsit juuri itsellesi sopivaa seuraa. Älä yrittää miellyttää. Ole oma itsesi profiilissasi. Muista - swaippaus on helppoa niin vasemmalle kuin oikealle. That is the nature of Tinder. Älä ota sitä vakavasti. There is life outside Tinder. Luota itseesi. 

T. Nainen, jolla Tinderin mukaan "9999+" tykkäystä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi