Mun puoliso kuvottaa mua
Parisuhdetta pitäis jollain yrittää pelastaa, mutta en pysty enää minkäänlaiseen läheisyyteen. Jos puoliso halaa, tai esim jalka osuu muhun sängyssä, niin tuntuu että haluisin oksentaa. Puolisoa kaihertaa suhteessa seksinpuute, eikä suostu käymään vieraissa. Parin viikonvuoden aikana on paristi ollut seksiä, se tuntuu etovalta ja sattuu. Mitä hemmettiä mä teen.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap viime aikoina joko aloittanut tai lopettanut hormonaalisen ehkäisyn? Se on tutkittu juttu, että nainen saattaa hormonien takia valita ns. "väärän" miehen.
Imuutama vuosi sitten minulle laitettiin kierukka. Tämä jälkeen seksihalut katosivat täysin
Ap
Ota pois se kierukka.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntain satu 😂😂
Tai sitten vaan pitkän parisuhteen realismia. Tunnistan tilanteen enemmän kuin hyvin. Puolisoa ikään kuin vain "sietää". Ei enää ole himoa eikä aina edes rakkautta. Yhdessäolo on tapa tai tottumus ja joskus sekin vituttaa. Arjen aineellisista mukavuuksista ei kuitenkaan halua vielä tinkiä. Ehkä sekin päivä tulee vielä.
Kuulostaa ihan siltä kun kokeilin e-pillereitä, just saying.
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös ongelma vaimon lihominen. Parisuhteen alussa painoindeksi vielä pysytteli parinkymmenen korvilla - eikä se siitä heti lähtenyt kovaan nousuun, kiitos sen että vällillä kohteliaasti asiasta huomautin. Mutta nyt kiloja on tullut jo viitisen kappaletta lisää enkä kykene edes katsomaan vaimoani ilman säälin ja häpeän sekaista tunnepuuskaa. Erektion aikaansaaminen pullukkani seurassa vaatii tuntikausien henkistä valmistautumista.
Ai että ihan viitisen kappaletta. Enpä puhuisi kovin voimakkaasta noususta. Sääliksi käy vaimosi, jos olet jo paristakin kilosta huomautellut. Erikseen on sitten sellaiset monen kymmenen kilon lihomisen, jotka vaikuttavat jo ihmisen terveytenä ja toimintakykyynkin, mutta että viisi kiloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntain satu 😂😂
Tai sitten vaan pitkän parisuhteen realismia. Tunnistan tilanteen enemmän kuin hyvin. Puolisoa ikään kuin vain "sietää". Ei enää ole himoa eikä aina edes rakkautta. Yhdessäolo on tapa tai tottumus ja joskus sekin vituttaa. Arjen aineellisista mukavuuksista ei kuitenkaan halua vielä tinkiä. Ehkä sekin päivä tulee vielä.
Ei jokainen pitkä parisuhde päädy tuohon pisteeseen.
Miten niin pitäis pelastaa`?
Ei ole mikään pakko jatkaa suhdetta ihmisen kanssa joka kuvottaa. Parisuhde on sopimusasia. Siinä vaiheessa kun toinen päättää ettei enää olla se on kaput.
Ota mallia näistä naisista, jos avo/aviopuoliso ällöttää niin ryhdy polyamoriaan
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/08fd6104-cae9-49b7-9528-36711f435eb4
Vierailija kirjoitti:
- No niin pariskunta Virtanen. Rouva Virtanen kertoi, että te oksetatte häntä, herra Virtanen. Tästä lähdemmekin eteenpäin... Kirjoitatte 100 hyvää asiaa toisistanne huomiseksi ja sitten nähdään taas. Vastaanotosta voitte saada tilisiirtolomakkeita.
👏 Pariterapiat on APn tilanteessa kaikkien ajan haaskausta
Vierailija kirjoitti:
Roskaa koko aloitus.
Miksi? Onko sinulle hankala käsitellä aihetta, että jotakuta kuvottaa oma puoliso?
Sunnuntain satu 😂😂