Mun puoliso kuvottaa mua
Parisuhdetta pitäis jollain yrittää pelastaa, mutta en pysty enää minkäänlaiseen läheisyyteen. Jos puoliso halaa, tai esim jalka osuu muhun sängyssä, niin tuntuu että haluisin oksentaa. Puolisoa kaihertaa suhteessa seksinpuute, eikä suostu käymään vieraissa. Parin viikonvuoden aikana on paristi ollut seksiä, se tuntuu etovalta ja sattuu. Mitä hemmettiä mä teen.
Kommentit (51)
viikonvuoden. et sitten osannut päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on syy ettet eroa?
Lapset
Toivottavasti sitten maksat lapsille terapian aikanaan kun toistavat tuota parisuhteen mallia missä ollaan kuvottavan puolison kanssa väkisin.
- No niin pariskunta Virtanen. Rouva Virtanen kertoi, että te oksetatte häntä, herra Virtanen. Tästä lähdemmekin eteenpäin... Kirjoitatte 100 hyvää asiaa toisistanne huomiseksi ja sitten nähdään taas. Vastaanotosta voitte saada tilisiirtolomakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös ongelma vaimon lihominen. Parisuhteen alussa painoindeksi vielä pysytteli parinkymmenen korvilla - eikä se siitä heti lähtenyt kovaan nousuun, kiitos sen että vällillä kohteliaasti asiasta huomautin. Mutta nyt kiloja on tullut jo viitisen kappaletta lisää enkä kykene edes katsomaan vaimoani ilman säälin ja häpeän sekaista tunnepuuskaa. Erektion aikaansaaminen pullukkani seurassa vaatii tuntikausien henkistä valmistautumista.
minkäs kokoisella ihmisellä viiden kilon lisäys painoindeksiin kaksikymmentä saa henkilön muuttumaan muodottamaksi ja ei-haluttavaksi? Nyrkkikyllikki?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa mietityttää, koska ukon tulot ovat mahdollistaneet elämänlaatusi. Sellaista se on. Annat vittuaja kärsit tai eroat ja rakennet itse elämäsi.
Niinhän se on, että naiset ovat vain rahan perässä. Miehet ovat senkin takia paljon henkisesti kehittyneempiä kuin naiset koska miehet eivät vaihda kumppania kahden viikon välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös ongelma vaimon lihominen. Parisuhteen alussa painoindeksi vielä pysytteli parinkymmenen korvilla - eikä se siitä heti lähtenyt kovaan nousuun, kiitos sen että vällillä kohteliaasti asiasta huomautin. Mutta nyt kiloja on tullut jo viitisen kappaletta lisää enkä kykene edes katsomaan vaimoani ilman säälin ja häpeän sekaista tunnepuuskaa. Erektion aikaansaaminen pullukkani seurassa vaatii tuntikausien henkistä valmistautumista.
minkäs kokoisella ihmisellä viiden kilon lisäys painoindeksiin kaksikymmentä saa henkilön muuttumaan muodottamaksi ja ei-haluttavaksi? Nyrkkikyllikki?
Kyllä se aiemmin urheilullisessa ihnisessä näkyy vähintäänkin inhottavana löysyytenä, usko pois. Varsinkin kun samaan aikaan lihasmassa vähenee, ihran määrä itse asiassa lisääntyy paljon enemmän kuin vain sen 5 kg. :(
Jos olet jo naimisissa niin saat 50% hänen tuloistaan loppuelämän ajan. Ei muutakuin avioero sisään.
Vierailija kirjoitti:
Aha.entäpä jos hän on keksinyt keinon miten pääsee puolisosta eroon, nimittäin lihottamalla itsensä muodottomaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha.entäpä jos hän on keksinyt keinon miten pääsee puolisosta eroon, nimittäin lihottamalla itsensä muodottomaksi?
Aikaa kun oli, nin testasin BMI-laskuurilla, minkä pituinen ihminen pullahtaa painoindeksistä 20 viiden kilon nousulla lievän ylipainon puolelle.
Laskurin mukaan henkilön tulee olla pituudeltaan 111cm pitkä (BMI 20 = 20kg. 25kg => BMI 25. Normaalipainoisen BMI 19-24.9)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on näin, että miehestä ei ole mitään muuta hyötyä tai iloa kuin se, että hän maksaa laskut. Muuten olisi ehdottomasti parempi olla yksin ilman haisevaa turvonnutta setämiestä pyörimässä jaloissa. Jos lottovoitto napsahtaa, niin sanomatta selvää, että avioliitto päättyy saman tien.
Naiset ovat kuvottavia. He haisevat aina hielle ja heidän alapäässään on aina vähintään hiivatulehdus ja haju on sen mukainen. He ovat lisäksi sekä fyysisesti että henkisesti heikkoja. Maailma ei tarvitse naisia mihinkään.
Ei se sissijuustoisen puolivelton prinssinakinkaan vatkaaminen mitenkään mieltäylentävää ole, jos olet tälläisessä harhaluulossa elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on näin, että miehestä ei ole mitään muuta hyötyä tai iloa kuin se, että hän maksaa laskut. Muuten olisi ehdottomasti parempi olla yksin ilman haisevaa turvonnutta setämiestä pyörimässä jaloissa. Jos lottovoitto napsahtaa, niin sanomatta selvää, että avioliitto päättyy saman tien.
Naiset ovat kuvottavia. He haisevat aina hielle ja heidän alapäässään on aina vähintään hiivatulehdus ja haju on sen mukainen. He ovat lisäksi sekä fyysisesti että henkisesti heikkoja. Maailma ei tarvitse naisia mihinkään.
Mulle sopii vallan hyvin se, että äijät jyystävät toisiaan anneliin tästä eteen päin. Kannatan!
Oletko ap viime aikoina joko aloittanut tai lopettanut hormonaalisen ehkäisyn? Se on tutkittu juttu, että nainen saattaa hormonien takia valita ns. "väärän" miehen.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Miten on mahdollista vihata sitä jota kerranrakastit niin paljon ,että menit naimisiin.
Korjaan, avopuoliso. Ei luojan kiitos olla naimisissa.
Itsellä vaikea ymmärtää tätä. Mieheni eli exä ja minä olemme hyvissä väleissä.Niin hyvissä, että yhdessä lähdemme lomalle kesällä ihan vaan ystävinä.
Jos et selvitä mistä kuvotus ja kipu johtuvat, ne jatkuvat mahdollisessa seuraavassa suhteessa.
Miksi et väistä ja vetäydy kun tuntuu epämukavuutta, kipua?
Vastaavasti pidätkö kättä kuumalla liedellä?
Miksi?
Miksi siedät kipua?
Näet mihin se johti. Koko mies ällöttää.
Sensijaan että olisit ottanut ohjat haltuun seksitilanteessa, ja itse säädellyt tilannetta.
Et ole miehen panosukka. Ethän?
Sori, mutta on pakko provosoida "kivulias seksi ja ällötys" aloituksia. Herättelyn vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap viime aikoina joko aloittanut tai lopettanut hormonaalisen ehkäisyn? Se on tutkittu juttu, että nainen saattaa hormonien takia valita ns. "väärän" miehen.
Imuutama vuosi sitten minulle laitettiin kierukka. Tämä jälkeen seksihalut katosivat täysin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika herkkä veijari sulla jos viiden kilon lihomisen jälkeen heittää hanskat tiskiin. Vai yrititkö tässä sadussa kertoa, että painoindeksi on noussut 20 -> 25? Sitten jo voisi vähän alkaa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitis oli henkisesti heikko, kun sinut ilmoille päästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imuutama vuosi sitten minulle laitettiin kierukka. Tämä jälkeen seksihalut katosivat täysin
Ap
Siinähän se syy sit on. On kyllä kieltämättä hyvä ehkäisyväline, jos koko seksi alkaa ällöttää. 😕
Mulla oli sama eksän kanssa. Ihan pitkään yritin väkisin parantaa tilannetta, mikä vain pahensi sitä ja sai inhoamaan läheisyyttä enemmän. Ero oli paras ratkaisu ikinä. Ja syynä oli kaiketi miehen harjoittama henkinen väkivalta ja rajojen kunnioittamattomuus myös seksissä.
Aika pahasti on asiat, jos kumppani suorastaan oksettaa. En tiedä voiko tuollaista tilannetta enää mitenkään korjata.