Se kateissa ollut 30v nainen on löytynyt elossa
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Hki:n yliopiston kasvatustieteellisestä valmistunut biologia-alan maisteri tekee suunnittelemassa verkkosivuja julkishallinnon erikoisalojen piiriin kuuluviin virastoihin tietoverkkosivuja eli siis poliisihallinnolle, 112:teen, puolustusvoimille jne. ???
Hah, biologian maisteriahan noihin hommiin tarvitaankin. Salli mun nauraa.
On tainnut olla mentorinsa kanssa bongailemassa lintuja vähän pitemmällä.
Kuinka kasvatustieteellisessä voi lukea biologiaa?
Olkootpa mikä lohko tahansa, mutta ko. nainen on valmistunut Hki:n yliopistosta filosofian maisteriksi ja biologia ollut pääaineena tällä kyseisellä naisella. Mun mielestäni tuonkaltaiseen hommaan nyt pitäisi olla Otaniemestä valmistunut dippainssi tietotekniikan linjalta.
Itse olen filosofian maisteri humanistiselta alalta mutta olen katsos vaihtanut alaa, ja pätevä tekemään tuon tyyppisiä hommia nykyään. Tutkinto ei ole mikään pakollinen juttu, kunhan osaa asiat. Moni käy alan opintoja ja jättää kesken kunnes saa töitä. Varmaan tällä naisella sama, biologia ei ehkä työllistänyt tms.
Tässäpä yksi syy miksi en ole somessa (paitsi anonyymina täällä). Tuostakin oli kaivettu vaikka mitä juttuja esiin ja jokainen googlettaja jatkossakin tietää, että jaa tää tyyppi oli viikon omilla teillään, kun päätä pakotti.
Suuri pelkoni on, että joku kaimoistani tekee jotain vastaavaa ja ne vähät asiat, mitä minusta netistä löytyy, kaivetaan esiin.
Onneksi tämä ihminen löytyi. Toivottavasti saa asiansa kuntoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö maanantaina töihin muina naisina?
HKL:n bussissa;)
Taidat olla aito kusipää
ei kun epäaito:D Draamakuningatar tai prinsessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Hki:n yliopiston kasvatustieteellisestä valmistunut biologia-alan maisteri tekee suunnittelemassa verkkosivuja julkishallinnon erikoisalojen piiriin kuuluviin virastoihin tietoverkkosivuja eli siis poliisihallinnolle, 112:teen, puolustusvoimille jne. ???
Olkootpa mikä lohko tahansa, mutta ko. nainen on valmistunut Hki:n yliopistosta filosofian maisteriksi ja biologia ollut pääaineena tällä kyseisellä naisella. Mun mielestäni tuonkaltaiseen hommaan nyt pitäisi olla Otaniemestä valmistunut dippainssi tietotekniikan linjalta.
Itse olen filosofian maisteri humanistiselta alalta mutta olen katsos vaihtanut alaa, ja pätevä tekemään tuon tyyppisiä hommia nykyään. Tutkinto ei ole mikään pakollinen juttu, kunhan osaa asiat. Moni käy alan opintoja ja jättää kesken kunnes saa töitä. Varmaan tällä naisella sama, biologia ei ehkä työllistänyt tms.
Ennemmin veikkaan jotain Tytti Yli-Viikari -tyyppistä kuviota, jossa nainen on päässyt sopivan nk. tukijan avulla työpaikkaan sisään ja sitten siellä oppinut työtä tekemällä hommat. Nykyäänhän www-sivujen päivittäminen on monessa paikassa aika pitkälti automatisoitu valmiilla työkaluilla ja ylläpitäjän tehtävänä on lähinnä syöttää (kopioida) oikea materiaali järjestelmään oikealle paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä yksi syy miksi en ole somessa (paitsi anonyymina täällä). Tuostakin oli kaivettu vaikka mitä juttuja esiin ja jokainen googlettaja jatkossakin tietää, että jaa tää tyyppi oli viikon omilla teillään, kun päätä pakotti.
Suuri pelkoni on, että joku kaimoistani tekee jotain vastaavaa ja ne vähät asiat, mitä minusta netistä löytyy, kaivetaan esiin.
Onneksi tämä ihminen löytyi. Toivottavasti saa asiansa kuntoon!
Kukapa tässä nyt sitä on väittänytkään, ettei tuon naisen kannalta ja yhteiskunnallisestikin olisi hyvä, että tuon kyseisen naisen mentaalipuoli tervehtyisi.
Mutta poliisin toimintaa ihmettelen ja suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö maanantaina töihin muina naisina?
HKL:n bussissa;)
Bussisekoilija ei muuten ollut tämä sama nainen, hiusten pituuskaan ei täsmännyt.
Toivottavasti sille soitettiin apua, eikä vaan kuvattu.
Mitä hulluja täällä kirjoittelee?! Eihän tästä asiasta voida tietää yhtään mitään! Ja hyvä niin, asia kuuluu vain asianosaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi biologiaa sitten luki, kun ei työllistä, olis vaihtanut psykologiaan;)):D sillä saralla töitä piisaa enemmän kuin yhteiskunnalla on varaa rahoittaa palkatakseen niitä ja tarpeeseen olisivat näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Pitikö pollarilaitoksen pitää koko viikko ihmisiä jännityksessä tuosta akasta, joka oli kadoksissa lauantaihin asti, kun jo alkuviikosta poliisi tiesi, että eukko on elossa, ja olivat muuten saaneet yhteyden häneen, mutta eivät fyysisesti kuitenkaan.
Ärsyttää tollaset huomion hakuiset neidot.
Täytyy olla jossakin mättöä, kun kehtaa piilotella itseään kokonaisen viikon päivät, ja naureskella sitten, kun porukka palstoilla spekuloi. Poliisin resurssit muutenkin vähissä, niin onko ihan normia pitää poliisiakin pilkkanaan.
Voihan tuossa olla taustalla ihan mitä vaan. Vaikka jos psykoosi puhjennut ja vainoharhaisena piileskellyt.
Hyvä että löytyi elossa ja kaikkea hyvää hänelle.
Oli kuulemma kadonnut aiemminkin ja suunnitellut itsemurhaa.
Hyvä, että löytyi elossa.
Pääasia, että kyseinen nainen löytyi ja elossa, joka oli kuitenkin yli viikon julkisesti poliisin antamien tietojen perusteella etsitty henkilö, ja kadoksissa kaikilta niiltä tahoilta, jotka tätä kyseistä naista kaipasivat.
Ihan oikeesti toivon tuolle nuorelle ja kauniille naiselle hyvää loppuelämää.
Toivottavasti saa jatkaa työssäänkin.
Terveisin: "KUSIPÄÄ"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitikö pollarilaitoksen pitää koko viikko ihmisiä jännityksessä tuosta akasta, joka oli kadoksissa lauantaihin asti, kun jo alkuviikosta poliisi tiesi, että eukko on elossa, ja olivat muuten saaneet yhteyden häneen, mutta eivät fyysisesti kuitenkaan.
Ärsyttää tollaset huomion hakuiset neidot.
Täytyy olla jossakin mättöä, kun kehtaa piilotella itseään kokonaisen viikon päivät, ja naureskella sitten, kun porukka palstoilla spekuloi. Poliisin resurssit muutenkin vähissä, niin onko ihan normia pitää poliisiakin pilkkanaan.
Voihan tuossa olla taustalla ihan mitä vaan. Vaikka jos psykoosi puhjennut ja vainoharhaisena piileskellyt.
Hyvä että löytyi elossa ja kaikkea hyvää hänelle.
Juu, tuota itsekkin olen ajatellut, koska poliisi ilmoitti, että ovat kyllä muuten kyseisen kadoksissa olleen naisen tavanneet, mutta ei fyysisesti.
Jos nainen on mennyt psykoosiin ja todellisuuden taju on hävinnyt, niin eihän sellaisessa tilassa itse ymmärrä olevansa turvassa, vaan hakeutuu piiloon.
Huom: Tiettyihin mielensairauskohtauksiin kun kuuluu ns. sairautensa tunnottomuus.
Biologiasta valmistuneille maistereille on vähän oman alan töitä, näin olen kuullut. Täällä heti ihan villit spekulaatiot käynnissä kun ei olekaan bioloogi.
Vierailija kirjoitti:
Oli kuulemma kadonnut aiemminkin ja suunnitellut itsemurhaa.
Hyvä, että löytyi elossa.
Tämä kommentti ei ole minkään arvoinen.
JOTKUT HALUAA VAPAA- EHTOISESTI OLLA: Jotkut haluaa olla vapaa EHTOISESTI Kadoksissa !
Näitä on !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin veikkaan jotain Tytti Yli-Viikari -tyyppistä kuviota, jossa nainen on päässyt sopivan nk. tukijan avulla työpaikkaan sisään ja sitten siellä oppinut työtä tekemällä hommat. Nykyäänhän www-sivujen päivittäminen on monessa paikassa aika pitkälti automatisoitu valmiilla työkaluilla ja ylläpitäjän tehtävänä on lähinnä syöttää (kopioida) oikea materiaali järjestelmään oikealle paikalle.
Sopivan kaunis nainen käy valtion hommissa minne tahansa. Olen monta tapausta nähnyt. Joutaavat oto.na myös ammattilaisten hommat, että komennuspäiviä tulee. Voi myös pomppia hommasta ja virastosta toiseen.
Bussisekoilija ei muuten ollut tämä sama nainen, hiusten pituuskaan ei täsmännyt.