Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko toivottaa ystävänpäivää vaikkei kovin läheinen olekaan
13.02.2022 |
Kelle kaikille ystävänpäivä on tarkoitettu? Tulee syyllinen llo kun ei oikeen tiedä keille laittaa toivotukset ja ketkä jättää pois. Ihan tosi läheisiä ystäviä vain pari.
Kommentit (4)
Miksi välttämättä pitää kellekään toivottaa? Aikuiset ihmiset aika harvoin toivottaa ystävänpäivää toisilleen, enemmän se on romanttinen päivä pariskunnille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ysävälle, puolisolle, lapselle, mummolle, vaarille, naapurille, kummille, kaupan myyjälle, kissalle, koiralle, ohikulkijalle.... Aina on hyvä levittää hyvää mieltä ❤️
Alue: Aihe vapaa
Kaikille jotka tunnet.