**kesäkuun kullanmurut-maanatai huomenia!
Kerkesinpäs ekaksi!
Kylläpä olis vileä nukuttanut kauheasti. Eilen iltainen väsymys kyllä oli ihan samanlaista kuin joskus raskaana olessa eli toivoa ehkä sinnepäin olisi.
VOMPATTI2: Ei niitä vauva-aikojen itkuja kyllä muista ollenkaan...onneksi.Ehkä sitä ei tässä olisikaan jos ne muistissa olisi.
-NEKKU-:No niinhän siinä sun viestissä taisi ollakin että pissitulehdushan voisi raskausoire ollakin.
Nyt alkaa töihin lappaamaan porukkaa ja kaikki näkee missä sivulla liikuskelen ja vielä en näistä vauva-asioista halua muiden tietävän joten maanatai jatkoja kaikille!
Uusille tervetulotoivotukset!
Kommentit (32)
Kyllä siinä viivassa näyttäsi tietyssä valossa olevan hiukan vaaleanpunaista, kääk!!!!
..uskalsin tuohon tikkuun pissata.. Mulla oli aconin herkkä testi käytössä, hämmästys ja ärtymys oli valtaisa kun viiden minuutin sisällä testiin ei ilmestynyt viivan viivaa, ei siis edes kontrolliviivaa! Lopulta kääntelin ja vääntelin testiä hieman ja sain kuin sainkin kaksi selkeästi erottuvaa viivaa! Kai tämä nyt sitten plussa on?!
Hieman on vielä epäuskoinen olo, kun testi käyttäytyi noin, toisaalta eipä kuulu kuukautisiakaan. Täytynee lähtä hehkuttamaan tätä miehelle! Odotan teistä isoa porukkaa mukaan odotuspuolelle! Usealla on nyt lupaavia joskin vähän epäselvää oireilua.. Mutta eipä ollut mullakaan yhtään selkeää raskausoiretta ennen tätä!
Flunssainen, mutta onnellinen anana5
Pahoittelut niille joille se tätsky oli taas itsensä ängännyt!! Pirullinen vierailija..
Tein tänään merkittäviä havaintoja kierroista. Meinaan kävin kalenteriani läpi ja laskin kaikki kierrot vuoden ajalta! Tylsä päivä siis takana ;D
Huomasin että kesää lukuun ottamatta, kierrot on olleet joko 32pv tai 34pv - aina vuorotellen!! Empä ole moista huomannut aikasemmin.. Kesäkuussa ja heinäkuussa oli poikkeuksellisen lyhyet kierrot (27 ja 28) (elokuussa 31)
Eipä kummempaa siis tänne :) Kp 27/31-34 - oletetun oviksen mukaan 32.
Siitä tulikin mieleen pienimuotoinen galluppi:
Miten kerrotte plussasta, eli raskaudesta miehelle?
Heipsis!
Olen lukenut keskustelua jokusen aikaa ja kesäkuisten joukkoon liittyneenä voisin nyt itsestäni tässä vaiheessa jotakin kertoa.
Tämä tyttö on kertaalleen eronnut, jolla on edelliseltä kierrokselta 6 vuotias pikku prinsessa. Nyt elelen uudessa suhteessa ja kovalla innolla ollaan ensimmäistä yhteistä yrtittämässä. Into on kova meillä molemmilla ;-)) Miehelläni on teini-ikäinen tytsy edellisestä suhteesta.
Viime kierrolla ei tärpännyt, toki syynkin ehkä tiedän. Myöhästyimme aloituksesta pahan kerran. Nyt tällä kierolla yritetään paremmalla onnella ja pupuillaan innolla.
Mitä noihin tikkuihin ja testeihin tulee.. Keskustelu käy niiden ympärillä kiivaana, joten en malta olla sanomatta asiaan omaa mielipidettäni. En ole koskaan tikutellut enkä aio. Ehkä ne ovat siinä tilanteessa hyvä, jos kierto on hyvin epäsäännöllinen. Ensimmäinen omani sai alkunsa ihan ilman testejä. Siihen luotan nytkin, mutta täytyy vaan odotella rauhassa. Vaikka perhosia on mahassa ja odotan innolla että pääsen tekemään raskaustesitä tekemään!!!!
Tsemppiä kaikille!
Palaillaan viimeistään kun plussa uutisia on kerrottavana
K@tinza
Nää maanantai-päivät pitäis lailla kieltää ;) sitä on niin armottoman väsynyt töiden jälkeen. Mutta huomenna on onneks jo tiistai!
MEDISON ja KISULI83: Isot pahoittelut ja voimahalit, mutta peukut pystyyn seuraavaan kiertoon!
MARICA2 ja PIKKUPLANEETTA: Tuo vaikuttaisi kiinnittymisvuodoilta tai " valemenkoilta" . Mulla itsellä oli tasan viikko sitten samanlaista tuhruttelua pari päivää ja sen jälkeen ei mitään. Nyt toivon peukut ja varpaat pystyssä että se olisi ollut nimenomaan raskausoire. Ja pikkuplaneetalle tiedoksi että mulla on viimeisen viikon ajan ollut koko ajan samanlainen olo, että nyt lorahtaa ja juossut vessassa jokatoinen minuutti tarkistamassa!
WINTERGIRL: varovainen onnittelu haamuplussasta! iiks...
Ja vähän omaa napaa: odottelevalla kannalla edelleen... Jotenkin tuntuu vahvasti siltä että raskaana tässä ollaan, mutta sitten kuitenkin koko ajan etsii myös niitä täti-oireita. Etenkin kun sunnuntaina sen negan tein. Aamulla kävelin leipomon ohi ja yleensä tuoksut on ihania niin nyt meinasi oksu tulla. Suorastaan yökötti! Koko päivän ällötys olo, joka välillä aina helpotti. Lisäksi muutaman päivän ajan tullut aina syömisen jälkeen tosi paha olo. Lämmöt edelleen koholla. Huh, tämä piinailu on kyllä tuskallista!
Tsemiä ja ennenkaikkea plussatuulia kanssapiinailijoille ja oviksen bongaajille!
Vilkutuksin,
-Emik kp 31/27-32 dpo 9 (?)
Ajattelin liittyä joukkoonne, jos vielä mahtuu. Itse piinailen tällä hetkellä ja pahasti näyttää siltä, että tämä piinailu ei koskaan lopu. Tilanteeni on se että tädin piti tulla normaalin kierron mukaan jo viime maanantaina, mutta ei ole vielä näkynyt. Tämän jälkeen olen testannut kaksi nega-testiä, viimeeksi eilen.
Kuukautiskiertoni oli ennen kun pistettiin vauva tilaukseen säännöllinen, eli 28 päivää, enkä ole yli puoleentoista vuoteen käyttänyt hormonaalista ehkäisyä. Ekan yrityksen jälkeen täti tuli vierailemaan kolme päivää myöhässä ja tuli todella rajuna. Kamalat kuukautiskivut pitivät valveilla melkein koko yön. Ennen kuukautisteni alkua testasin negan. Tämä epätietoisuus on aivan hirveää ja olisin todella onnellinen jos tilanne ratkeaisi jompaan kumpaan suuntaan. Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta? Ajattelin huomenna soittaa terveyskeskuksen ja kysellä mitä mieltä ovat. Tässä tuli hirveesti asiaa itsestäni toivottavasti jaksoitte lukea.
Oikein paljon onnea plussanneille!!!!!
Niin se vaan tuli,täti meinaan. Oviksen tikutin kp 18 ja tänään ois ollu kp 29 vasta. Toisin en odottanutkaan että heti tarppää eka kierto ilman pillereitä. Esikoistakin ootettiin n 1,5v et sillai.Palailen linjoille kun täti pakannut laukkunsa ja kun ruvetaan ovista tikutteleen.
Onnea kaikille plussanneille.
Ja plussa tuulia vielä piinailijoille!
Vauvan laskurin mukaan tipahdettiin heinäkuulle, LA 2.7!! Jos toisesta kierrosta nyt sit tärppäis!
Marlene kp 1 /28 - 30
ja vois jatkaa, et kierto kans. Eihän tästä meinaa tulla mitään. Eli siis yk14 ensimmäinen clomi kierto. Viime torstaina olin ultrassa ja kaikki näytti hyvältä. Toisesta munasarjasta löytyi 13mm munasolu toisesta 11mm. Lääkäri arvioi ovulaation olevan tänään, jolloin tietenkin plussa olis pitäny testiin tulla eilen. No eipä tullut, vaikka varmuudeksi testasin aamulla ja vielä illallakin. Eikä tullu plussaa vielä tänkään aamun testiin. Tänään sitten kävin uudestaan ultrassa ja sielähän ne munasolut oli paikallaan, tosin nyt 21mm ja 19mm. Pregnyl-piikin lääkäri sitten määräsi, jotta saadaan ne irtoamaan. Tämä vaan tietää sitä, että voipi olla kaksoset tulossa, jos nyt tärppää. On se tuo mun mies urhee, kun siitä huolimatta laitettiin simpat matkaan ja hän joutu sen piikinkin mulle antamaan. Nyt sit vaan varmistellaan ja odotellaan.
Onnea plussanneille! Olikos ainakin anana5 vauvaliimaa matkaan!
Pahoittelut tädin uhreille!
Sofia älä nyt vielä menetä toivoa, kyllä se vielä voi plussaksi muuttua! Mä pidän kovasti peukkuja db db
No nyt en muista pitikö vielä jotain kommentoida. Paras painua pehkuihin, että jaksaa taas huomenna pupuilla. =)
pikku2posti kp14/27-33 tämä kierto noin 28
Onpas pitkä ketju :) Enhän millään voi tässä kaikille kommentoida, joten tasapuolisesti kaikille plussasäteitä ja pahoittelut tädin saapumisesta! Anana5 ja Wintergirl ainakin jäi mieleen,e ttä ovat ilmeisesti plussanneet, onnea!!
Kisuli83: voi höh!!! Että kehtas täti tulla. Tsemppiä ja onnea seuraavassa kierrossa.
(.) Eipä kummempia, lämpöjä mittaillessa ja personaa tuijotellessa tämä aika menee vielä näin kierron alussa:
http://www.tcoyf.com/forum/chart.asp?id=koralli
Persona halusi tänään taas testin ja iski punaisen valon, että ilmeisesti aletaan lähestyä hedelmällistä aikaa. Sais tullaki pian, ku tosiaan mies lähtee viikon päästä reissuun koko viikoksi, en halua oviksen menevän sivu suun.
Iloista viikonjatkoa!
Koralli73 kp 8/24-32 yk3
No nyt tulee totaalisen omanapaista tekstiä. Eli niinkuin eilen kirjoitin, aamulla oli poikkeuksellisen aikainen herätys, joten olin varautunut joka tapauksessa lämpöjen laskuun. Yö oli ennätyssurkea siis en saanut millään unta, ramppasin vessassa ja kaiken maailman asiat pyöri ajatuksissa. No aamuulla sitten yllätyksekseni lämmöt olivat todellakin ennätyskorkeudella. Sen lisäksi valkovuoto sen kuin runsastuu, päivällä olin ihan varma, että menkat alkoivat kun niin lorahti, mutta vaan runsasta valkovuotoa, joka mulla ei koskaan ole sellaista ennen menkkoja. No kotiin päästyäni tein sitten acon10 testin ja ehkä sellainen haamujen haamujen haamu siinä saattaa olla, joka kyllä näkyi mielestäni testiajan sisäpuolella. No edelleenkin sitä täällä aina välillä salaa tihrustan ja kyllä se sellainen hailukka yhtä leveä viiva kuin kontrolli, mutta ehkä enemmän sellainen varjo kuitenkin, eikä mun mielestäni mitään punaista väriä.
No täällä sitten jatketaan jännäystä ja korkealta tiputaan kyllä jos täti yllättää. Olen koittainut järkeillä, että ainakaan noita korkeita lämpöjä en ole voinut kuvitella, enkä tuota valkovuotoakaan kun on niin silmiinpistävän runsasta verrattuna normaalin rutikuivuuteen tässä vaiheessa.
Nyt näin ulkomuistista medisonille pahoitteluni tädistä ja sofia27, älä vielä luovuta, mullakin siis nyt dpo 12 ja jos nyt sitten jotain oli niin kyllä on siinä ja siinä näkyykö. Mulla on muutenkin ollut raskauksissa niin, että aina on aika hailakkaa raskaustestit näyttäneet. Kaikille muillekin kovasti plussatuulia toivottelen, oli se täti meinaan niin ilkeä akka toukokuisissa, että nyt pistetään joukolla hanttiin!!!!!!!!!!!
Ehkä sitten keskiviikkona testaan uudestaan tai perjantaina, ajattelin kokeilla apteekin omaa/surestepiä kun niistä on hyviä kokemuksia, joten eipä taitaisi välttämättä sitten vielä keskiviikkona näkyä.
kp 27/29 dpo 12