()()()()()() TONSKAT maaliskuuhun ()()()()()()
Intouduin nyt näin kuun aluksi uusia pinoja perustamaan. Jatketaampi juttua tähän.
helmikuun jutut:
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Kommentit (32)
Naun tilannetta tulin tänne vähän jännäilemään... Ihan hyvältä kuulostaa! Onkos testi jo hankittu? Ei sentään tehtynä vielä? Pidetään kovasti peukkuja!
Mites Hermionen ovismetsästyksessä kävi? Toivottavasti löytyi!
Entäs Buuffa? Mikäs siellä on tilanne?
T:Meriheppa rv 5+2
tänään pitäis käydä testi ostaan, toivottavasti sitä pääsee huomenna käyttämään...
nau kp28/28-32 dpo14 kai
Oon täällä käyny lukemassa mutta ei ole tullut kirjoiteltua, koetan taas aktivoitua. Hcg laski hitaasti mutta varmasti. Nyt uus kierto menossa, mutta päivistä ei ole mitään hajua.
Tuun illalla kirjoittelemaan tarkemmin kuulumisia :)
T: Ull-Maij kp???
Jep, ovis löytyi ja se luonnollisesti hyödynnettiin ja tänään aloitin luget :)
Kiva kuulla Ull-maijsta myös pitkästä aikaa :)
Nau tulee sitten heti kertomaan mitä testi sanoo!! :D
Hermione kp 21/?
Nau:
Peukutukset. Innolla kans odotan testituloksia. bdbdbd
Hermione:
Hyvä että ovis löytyi. Toivottavasti lugeista on apua.
Dajm:
Kiitos haleista. On tosiaan ollut vähän mieli maassa asian suhteen. Tuli niin yllätyksenä. Toivottavasti sun mies jossain vaiheessa taipuu ja pääset säkin tonskaileen. En oo nykyään juurikaan koneella roikkunut, joten en ees muista koska viimeks oon käyny enskoissa juttuja lukemassa. Varmaan sillon, kun viimeks kirjotin sinne ja sitäkään en enää muista koska . Tähän pinoon käyn aina välillä kommenttia laittamassa, kun pysyy kärryillä ja viestit on parissa minuutissa luettu. Katotaan jos jossain vaiheessa kerkeen/jaksan taas teidänkin juttuihin perehtyä.
ON:
Menkat ei oo alkanu, tosi tosi tosi vähän tuhrua jo kahtenä päivänä. Ei masukipuja. Täti tulossa????? Oon ihan pihalla. Jos ei huomenna aamulla oo selvää tätiä tai tuhrun selkeetä lisääntymistä niin teen testin varmuuden vuoks.
Buuffa kp 30/27-31
Eilen apteekin kautta kuljin, mut niin se täti pirulainen vaan yön pimeydessä saapui. Niin oli hyvät oireet ja alkoi olla jo varma olo. Piti ihan eilen jo mammahousut laittaa jalkaan, kun maha niin pullotti eikä kestänyt yhtään puristusta. Tuli taas km:t mieleen. La on 12.3 :(. Epätoivoinen olo on tän yrityksen kanssa, mut ei se auta kun vyöhyketerapeutille soitella ja ovistikkuostoksille mennä. Ja cola ostoksille. Oon vältellyt kofeiinia, mut nyt vois vetää vaikka pullollisen ;)
nau kp 1/28
Tuo on niin epäreilua... sinulle kyllä kuuluisi plussa testiin ja sitten nyytti syliin.
Kannattaa kokeilla seuraavaa kikkaa, ihan oikeasti voi toimia. Ota päivässä 1rkl omenaviini etikkaa, sen voi sekoittaa isoon vesimäärään ni menee paremmin alas. Toinen huippu vinkki on se että älä syö sokeria ollenkaan koko kierron aikana.
Pieni varoituksen sana näistä vinkeistä, ovis voi olla erittäin voimakas ja jopa tosi kivulias.
ON: Tuntuu ihan siltä ku olis raskaana. Varmaa johtuu siitä ku miehen sisko on aivan viimeisillään. Menny jo reilusti yli lasketun. Mulla tosin ei oo siitä kierrosta mitään hajua... tätiäkään ei näy.
T: Ull-Maij
Nau:
No voi harmitus. Tervetuloa paskafiilisläisten kerhoon. Otetaan nyt sit tästä kierrosta ne plussat. Ja varmasti kans otetaan. Mullakin pitäis olla terveen puolella ovis.
Ull-Maj:
Kiitoksia vinkeistä. Koskeeko toi sokerittomuus siis ihan kaikkia sokereita, esim. jugurteissa olevia yms. ?
ON:
Nyt tuhruttaa jo vähän enemmän. Tulis nyt sit jo kunnolla, niin pääsis taas eteenpäin. En tajua mikä tässä maksaa.
Eilen mietiskelin ja manasin taas asioita. Nyt on hieman paremmat fiilikset. Saapahan Neea ainakin nauttia pidempään äidin jakamattomasta huomiosta. Onhan se vielä syksylläkin aika pieni.
Buuffa kp 31 tai 1 (toivottavasti vielä tänään)
Ull-maj: sokerittomuus ois varmasti hyvä juttu terveyden kannalta muutenkin, mut en vielä oo varmis niin radikaaliin toimenpiteeseen ;). Pitäis kyllä vähän laihduttaakin. Tänään tuli herkuteltua, mut se on kp1 päivänä täysin sallittua.
Toivottavasti Buuffa se täti ymmärtää kunnolla tulla eikä temppuile tuollain. Meidän tyttö on kohta 2.5v, enemmän tulee ikäeroa kuin toivoin, mut niin se vaan joskus menee. Onhan siinä isommassa ikäerossakin puolensa.
Kummastuttaa se tuhru mikä tuli lauantaina, kun nyt täti vasta tuli ja välissä ei mitään. Aina sitä jotain kummasteltavaa löytyy.
nau
Juu siinä sokerittomassa tarkoitetaan kaikkea mihin on lisätty sokeria joutaa pannaan. Tosin hedelmiähän voi syödä, toki kohtuudella.
Oon ite nyt ollu tammikuun alusta ns. karppauksella ja -6,9kg lähteny. Tavoite olis saada paino 55kg, eli vielä saman verran matkaa alas päin. Ottakaa tässä huomioon että oon aika lyhyt 158cm :D Mulle oli kertyny niin reilusti ylipainoa että elämä alkoi olla tosi hankalaa.
nau, kokeile sitä omenaviini etikkaa vaikka, jos et sokereista voi luopua. Sekin tasapainottaa sokereista johtuvaa elimistön epätasapainoa. Mulla on kaikki tuhruttelut ja muut loppuneet tän dietin kanssa.
T: Ull-Maij kp?? (Tulis se täti jo!)
Vihdoinkin se täti löysi perille. Ihmettilin jo kun ei kuulunut. Ajattelin itse jatkaa tuolla omenaviini etikalla se tuntuu sopivan mun elimistölle tosi hyvin.
Toivottavasti tässä kevään aikana tulis tärppi ja vaavin alku löytäis oikeaan paikkaan, vaikka se toisin on epätoden näköistä.
Kysyin sairaalassa hoidoista tän kolmannen kohdunulkoisen jälkeen. Eivät suositelleet hoitoja koska heidän mielestä tulen helposti raskaaksi... jaa no tulen joo, mutta tulos ei ole se haluttu.
T: Ull-Maij kp 3/??
Hermione:
Mikäs sielä on tilanne?
ON:
Sillon kun viimeks kirjotin niin kyllä se täti sit onneks ymmärsi tulla viä samana päivänä. Kohta pitäis olla taas ovisajat käsillä ja nyt ilmeisesti terveen sarjan puolelta, joten pitäkäähän peukkuja että nyt onnistais. Päästään maanantaina miehen kanssa pienelle Tallinnan lomalle, joka varmasti hyödynnetään 100 prosenttisesti.
Buuffa kp 11/27-31
Kellään ei taida olla mitään kuulumisia kun on pino niin hiljainen.
Täällä odotellaan ovista. Ei ainakaan vielä tunnu olevan tulossa.
Buuffalle mukavaa Tallinan matkaa!
T: Ull-Maij kp 9/??
Ovismeiningit täällä. Aikas vahva viiiva oli aamulla ja nyt jomottaa kovasti. Vyöhyketerapiassa tänään käyty. Hommat hoidossa ja kohta alkaa taas jännäilyt tai toivon mukaan oppis rentoutuun.
nau kp12/28
edelleenkään tätiä näkyvissä joten pakko oli sitten taas tehdä testi ja puhdas nega tuli, niin kuin oletinkin. Tunnen kyllä jo itseni niin hyvin että tiedän jo koska olen raskaana ja koska en. Plussaksi se ei enää siitä muutu kun oviksen jälkeen ei ole enää peitot heilunu.
Huomenna soittoaika lääkärille ja katsotaan mitä seuraavalle kierrolle tehdään. Aloitin tänään glutenittoman ruokavalion ihan kokeen vuoksi, kun en saa painoani laskemaan mitenkään ja muutenkin ihan väsynyt ja surkea olo aina. Ylipainoa ei varsinaisesti ole mutta ällöttää nämä löllyrät tässä vyötäröllä. Aina olen ollut ennen hoikka ja normipaino oli 55 kg, nyt huitelee jotain 64 kg...
Hermione ja täti todellakin hukassa.. kp 34..
Hermione:
Paska tilanne sulla noiden kiertojen kanssa. Toivotaan nyt ettei mitään mega pitkää oo kuitenkaan tulolossa.
Ull-Maj:
Tsemppiä oviksen pongailuun.
Nau:
Peukut pystyssä että tärppi on käynyt. eikös se niin sovittu että tästä kierrosta otetaan plussat.
ON:
Huoh... noooo... ei sit päästykäänTallinaan :(. Se siitä laatuajasta. Mieheen iski armoton paskatauti yöllä kun piti aamulla lähtee. Onneks sentään saadaan rahat takasin lääkärintodistusta vastaan.
Ja sit asia kaks. Melkein missattiin oviskin. Vit...u soikoon. Aloin kp 11 testaan. ja saman tien ovisplussa. Eli siis ilmeisesti onkin oikeesti ollu kp 14 menossa. Se täti vitkasteli sillon viimeks ja aloin vasta siitä laskeen,kun se kunnolla tuli. No ei sit kun kiireesti toimeen. Ois varmaan ollu ihan hyvä kyllä alotella aikasemmin, jos ois tienny. Ed kerrasta oli jo kuitenkin 5pv, joten mitään sieltä tuskin on ollu enää elossa. Niin ja sit tähän tärppipäiville iski viä tää paskatauti. Eli aikalailla väkisin on väännetty. Onhan se hienoo, kun heti kun homma on erittäin pikaisesti hoidettu mies juoksee vessaan paskalle. Romantiikka oikeen huipussaan :D. Toivottavasti kuitenkin tärppi käy, vastoinkäymisistä huolimatta.
Buuffa kp 14 tai 16 tai jotain/27-31
Buuffa: juu ei ne pupuilut aina oo niin hohdokkaita, mut toi oli jo aikas viehättävää. Toivottavasti kuitenkin onnistaa.
Täälläkin on mies kipeenä ja itselläkin pääkipeä ja kurkussa jotain. Onneks ei tarvii enää pupuiluista stressata. Oviskin on tullut vaan aikaisemmin. Välillä oli kp17, sitten kp14 ja nyt kp12.
nau kp14/28
On sitä lahopäinen ku pitää täältä käydä tarkistamassa että mikä kp on menossa, näemmä 13.
Ovis on kait tänään tai huomenna, eilen jo vähän oireita. En jaksa uskoa että meillä tärppäis pian uudestaan ku vuosi oli edellistenkin raskauksien välillä, vaikka ne epäonnisia olikin.
Mites muilla meneepi?
T: Ull-Maij kp 13/??
Täällä alkaa piinaviikko. Eilen just katsoin teemalta dokkaria simppojen matkasta muniksen luo, niin kovin työläs homma on niillä. Ihmeeltä tuntuu raskautuminen. Toivottavasti sen ihmeen kuitenkin sais taas kohdata. Oireita yritän tällä kertaa olla miettimättä.
nau dpo7
Täällä vaan jännäily jatkuu. Huomenna varmaan tie vie apteekkiin...
nau kp27/28-32