Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi kestää laukeamatta?

Vierailija
26.06.2015 |

Teillä siis yhdynnässä, tiedät miten mies sen tekee ja miltä hänestä tuntuu? Siis, että pitääkö aktiivisesti pidätellä, hidastella tai ajatella auton renkaita vai onko miehellä enempi tunnoton muna jolla vaan panee eikä laukea? Meillä mies sanoo, että on karmeaa kun yhdyntä tuntuu niin hyvältä että jo ensimmäisistä työnnöistä alkaen alkaa mennä kohti orgasmiaan ja välillä ei vaan voi estää sitä. Mies ei kuulemma ymmärrä miten voi olla niin, että jos tuntuu sairaan hyvältä, niin ei muka aio laueta jos vaan panee menemään.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän väljempien naisten miehet yleensä kestää vähän pidempään laukeamatta.

Vierailija
22/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä tosiaan on eroja. Exä saattoi jatkaa vaikka kuinka kauan ja nyksältä tulee todella helposti. Mutta naisen voi tyydyttää muutenkin kuin yhdynnällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenhallintaa.

Vierailija
24/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:49"]

Teillä siis yhdynnässä, tiedät miten mies sen tekee ja miltä hänestä tuntuu? Siis, että pitääkö aktiivisesti pidätellä, hidastella tai ajatella auton renkaita vai onko miehellä enempi tunnoton muna jolla vaan panee eikä laukea? Meillä mies sanoo, että on karmeaa kun yhdyntä tuntuu niin hyvältä että jo ensimmäisistä työnnöistä alkaen alkaa mennä kohti orgasmiaan ja välillä ei vaan voi estää sitä. Mies ei kuulemma ymmärrä miten voi olla niin, että jos tuntuu sairaan hyvältä, niin ei muka aio laueta jos vaan panee menemään.

[/quote]

ei kai seniin vaikeaa ole, kun mä olen niin läski ja löysä!

Vierailija
25/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee päivistä, 10-40min yleensä kestää seksi  mieheni kanssa.

N23

Vierailija
26/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:59"]No vaikeeta se tuntuu olevan... Jos minä saan, niin miehen on käytännössä mahdotonta olla tulematta (kuulemma),
[/quote]

Mies voi siksi aikaa vetäytyä pois. Kysyy itsekuria kyllä.
[/quote]

No enhän minä halua että mies menee pois, vie minunkin nautinnon orgasmista. Mikäs ihanampaa kuin kouristella orgasmissa iso mun sisässä hitaasti pannen...

Vierailija
27/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:59"]

Aika herkkä on, keskeytän yhdynnän ja tehdään jotain muuta välillä, jos meinaa tulla. Näin kestoa voi myös harjoittaa. Etukäteen hoitelu ei toimi, mies ei pysty

[/quote]

Välillä käydään haravoimassa lehtiä pihalla ja sitten jatketaan taas yhdyntää. :)

Vierailija
28/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:07"]

Joo, meillä samaa. Mies ei voi esim katsoa sinne haaroihin seksin aikana , korkeintaa vilkaista, kun kiihottuu siitä liikaa ja meinaa heti tulla. Sama, jos ottaa kiinni pkarasta tai rinnasta, joutuu päästämään irti meilkein heti, kun meinaa taas kuti palaa. Esileikissä toki koskee, mutta ei yhdynnän aikana onnistu.

[/quote]

Onko miehesi teini? Silloinhan niiltä tulee melkein jo kun niitä potkaisee. Aikuiseksi mieheksi kuulostaa yliherkältä. Olisi hirveän raskasta tuollainen jatkuva pidättely.

Vierailija
29/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikeeta se tuntuu olevan... Jos minä saan, niin miehen on käytännössä mahdotonta olla tulematta (kuulemma),

[/quote]

No miksi mies ei saisi sitten jo saadakin, kun sinä olet saanut?

Vierailija
30/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava aihe. Miksi nautintoa pitäisi pyrkiä vähentämään. Tuli ihan sellainen "mitä helvettiä minä luen" -olo. Ai että ihan pitäisi tehdä kaikkensa, ettei tunnu hyvältä.

Ei ihme että täällä on porukan avo- ja avioliitot päin persettä!

Vierailija
31/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikeeta se tuntuu olevan... Jos minä saan, niin miehen on käytännössä mahdotonta olla tulematta (kuulemma),

[/quote]

Pitäiskö olla tulematta?

Vierailija
32/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:59"]

[/quote]

Pitäiskö olla tulematta?
[/quote]

Pitäis. Mies ei saa tulla mun sisälle ja silti sen pitäis pystyä panemaan mua sillon kun saan.

Vierailija
33/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää taukoa välillä ja hyväilee vaan minua. Neljä lasta olen synnyttänyt, mutta ei ole vaikeuksia laueta (sille joka sanoi että löysempien naisten miehillä ei ole tuota ongelmaa). Seksiä lähes päivittäin.

Vierailija
34/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:03"]

Mies voi harjoitella kestävyyttä masturboidessaan. Eli kun alkaa tuntua liian hyvältä lopettaa, sitten jatkaa, pidättelee.

[/quote]

Voi kertoa miehisestä kokemuksesta, ettei ole helppoa eikä aina mahdollista. Pillussa voi laueta vaikkei liikkuisi. Haluaako nainen yhdyntää jossa mies on pois sisältä 5 sek välein?

Vierailija
35/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:55"]

Ikä yleensä auttaa. Sitten kannattaa kokeilla eri asentoja, sillä toisissa asennoissa vaan kestää paremmin. Herkkyyttä voi "poistaa" myös esim. käyttämällä kumia tai hoitelemalla miehen kertaalleen ennen kuin otat hänet varsinaisesti sisään. 

t:mies 37

[/quote]Mieheni on 43 vuotias ja tulee hyvinkin nopeasti, ei se iästä kiinni ole. Meillä minun alkuvalmistelut tehdään huolellisesti ennen kuin mies tulee sisälle. Olen jumpannut itseni tiukaksi ja saan itsekin helposti, joten miehen ei tarvitse edes yrittää pidätellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme