Onko sulla hyvät reisilihakset?
Itse yritän parantaa niitä kun on huonossa kunnossa.
Kommentit (11)
On vähän liiankin hyvät. Näyttää miehen jaloilta.
No ei todellakaan, ihan minimimäärissä on.
Ihan hyvät mutta haluaisin isommat. Ja siihen pyrinkin.
Älkää halutko. Menee naisellisuus jaloista. T. Tönkköreisi
On .Treenaan säännöllisesti enkä kestä nähdä löröjä roikkulihaksia . Juuri näin että täytyy alkaa taas ottamaan parinkymmenen km lenkkejä ennen kesää.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
On .Treenaan säännöllisesti enkä kestä nähdä löröjä roikkulihaksia . Juuri näin että täytyy alkaa taas ottamaan parinkymmenen km lenkkejä ennen kesää.
Häh, parinkymmenen km lenkkejä reisilihaksen kasvatukseen? Kuulostaa aika typerältä. Olen saanut komeat reisilihakset kyykkäämällä ja mavettamalla, joku pitkänmatkanjuoksu tekisi mulle ainakin onnettomat tikkujalat.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Juokseminen ei kasvata mitenkään reisilihaksia. Salilla ne lihakset tehdään.
Minulla on laihat tikkujalat ja aivan onnettomat jalkojen lihakset jotka ei reagoi oikein treeniinkään. Silti on lihasmassan osuus 42% painosta. En tiedä missä ne lihakset minulla sitten on.
Vähän liiankin hyvät. Reisilihasdominanssi ilmeisesti. Tuntuu olevan hankala treenata esim pakaraa ilman, että reisi ottaa siitä liikaa itseensä.
Älä sä mun reisiä himoitse.