Huomenta! Onko muita rättiväsyneitä???
Kommentit (11)
Silti tuntuu etten ole saanut levättyä ollenkaan tarpeeksi. Kuinkakohan paljon unta sitä oikein tarvitsis? ?
pojalla korvatulehdus, ja takana lukemattomien pätkissänukuttujen öiden verkko...
Joku saamarin syysväsy painaa.
Pitäis kuopus herätellä ja viedä päivkotiin ja itse töihin. .
Meillä on ylienerginen ja utelias 2.5vee, kuulemma ei kannata olla huolissaan fiksut kuulemma tarvii vähemmän unta.
Mutta kun äiti ja isä ei ole NIIN fiksuja kun lapsi : )
Jaksuja kaikille väsyille!
en saanut unta, muutenkin flunssa vaivaa jokatoinen päivä ja yöunet jää huonoiksi...:(
nukkua olisin saanut, mutta kun on niin paljon huolta ja murhetta että ei saa nukutuksi. Eiköhän tämä tästä taas iloksi muutu. Pakko se on niin vaan ajatella muuten tulen hulluksi
Itsellä ollut tätä syksyn pitkittynyttä flunssaa ja vaikka muuten alkaa viikkojen jälkeen vaivoina olla enää yskää, tunnen todella olevani sairaslomaa vailla pelkästään suunnattoman väsymyksen vuoksi. En vain kehtaa lääkäriin moisen takia mennä :////
Kun kuulee, kuinka määrällisesti vähän lapselliset kaveritkin nukkuu melkein joka yö, niin en tajua!
Mua vaivaa joku flunssa, enkä ole kurkkukivulta, yskältä ja muulta vaivalta juuri saanut nukuttua ollenkaan. Pää ihan puurossa.
viime yö meni valvoessa ja nyt sit väsyttää sen verran et nukkumisesta ei tulis mitään ja sit olis rytmi ihan päin p*******.
Jos sit päivällä ottais nokoset jos alkaa liikaa silmät painaa, onneks ei tarvi töihin mennä eikä ole mitään sovittuna!
Olin poikkeuksellisesti töissä lauantaina ja kyllä on yksi päivä liian vähän toipua rankasta viikosta. Nyt pitäis olla skarppina paikalla, plääh!