N32, eiköhän?
Niin, panna taas nautinnot laulamaan pitkästä aikaa. Sä olet niitä harvoja naisia, joihin mahdun paksun terskani kanssa niin, että ei tarvitse koko ajan varoa.
Koska voisin taas tulla suhun takaapäin ja painaa välillä pohjaan saakka? En välttämättä vedä koko ajan koko kalun mitalla jos et halua.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:25"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:12"]Ai onko N32 joku jakorasia? Vai saatteko oikeasti kiksejä tästä? [/quote] En ole mikään jakorasia, mun mies ei ole sähikäinen. Olen iloinen antaja:D N32v
[/quote]
n32n mies on aisankannattaja, lisäks molemmat heistä oat biihmisiä.
[/quote]
Ukossa on lievää aisurin vikaa, mutta bissejä ei olla kumpikaan. Ei sillä, että sillä mitään merkitystä olisi.
N32v
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:48"]
Niin, panna taas nautinnot laulamaan pitkästä aikaa. Sä olet niitä harvoja naisia, joihin mahdun paksun terskani kanssa niin, että ei tarvitse koko ajan varoa.
Koska voisin taas tulla suhun takaapäin ja painaa välillä pohjaan saakka? En välttämättä vedä koko ajan koko kalun mitalla jos et halua.
[/quote]
Ei N32v mikään horovittu ämpäri ollutkaan niinkuin itse kuvitteli, sehän jo todettiin että ihan normi reva on kun kerran tuntumakin löytyy vittua läpsytellessä. Horo on se kun ei tunne eroa uittaako kikkeliä pillussa vai itämeressä, siinä on kovemmallakin panomiehellä huumori kaukana pitää seisokkia ajatuksin yllä ja samalla kuvitella että vittu ku on tiukka ja teeskennellä laukeavansa nopeesti. Kokemusta on. Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:48"]
[/quote]
Ei N32v mikään horovittu ämpäri ollutkaan niinkuin itse kuvitteli, sehän jo todettiin että ihan normi reva on kun kerran tuntumakin löytyy vittua läpsytellessä. Horo on se kun ei tunne eroa uittaako kikkeliä pillussa vai itämeressä, siinä on kovemmallakin panomiehellä huumori kaukana pitää seisokkia ajatuksin yllä ja samalla kuvitella että vittu ku on tiukka ja teeskennellä laukeavansa nopeesti. Kokemusta on. Mies 30v
[/quote]
Mutta ku mä sain niin huonon vastaanoton hiekkatuheroilta, kun kutsuin lorttoani "elastiseksi":D Kyllähän se venyy ja paukkuu, mutta palautuuhan se. Joten olen vaan lorttopillu:D
N32v
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:48"] Niin, panna taas nautinnot laulamaan pitkästä aikaa. Sä olet niitä harvoja naisia, joihin mahdun paksun terskani kanssa niin, että ei tarvitse koko ajan varoa. Koska voisin taas tulla suhun takaapäin ja painaa välillä pohjaan saakka? En välttämättä vedä koko ajan koko kalun mitalla jos et halua. [/quote] Ei N32v mikään horovittu ämpäri ollutkaan niinkuin itse kuvitteli, sehän jo todettiin että ihan normi reva on kun kerran tuntumakin löytyy vittua läpsytellessä. Horo on se kun ei tunne eroa uittaako kikkeliä pillussa vai itämeressä, siinä on kovemmallakin panomiehellä huumori kaukana pitää seisokkia ajatuksin yllä ja samalla kuvitella että vittu ku on tiukka ja teeskennellä laukeavansa nopeesti. Kokemusta on. Mies 30v [/quote] Mutta ku mä sain niin huonon vastaanoton hiekkatuheroilta, kun kutsuin lorttoani "elastiseksi":D Kyllähän se venyy ja paukkuu, mutta palautuuhan se. Joten olen vaan lorttopillu:D N32v
[/quote]
Mihin se venyy ja paukkuu? Eikai nii isoja kulleja ole sentäs?:D Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:48"] Niin, panna taas nautinnot laulamaan pitkästä aikaa. Sä olet niitä harvoja naisia, joihin mahdun paksun terskani kanssa niin, että ei tarvitse koko ajan varoa. Koska voisin taas tulla suhun takaapäin ja painaa välillä pohjaan saakka? En välttämättä vedä koko ajan koko kalun mitalla jos et halua. [/quote] Ei N32v mikään horovittu ämpäri ollutkaan niinkuin itse kuvitteli, sehän jo todettiin että ihan normi reva on kun kerran tuntumakin löytyy vittua läpsytellessä. Horo on se kun ei tunne eroa uittaako kikkeliä pillussa vai itämeressä, siinä on kovemmallakin panomiehellä huumori kaukana pitää seisokkia ajatuksin yllä ja samalla kuvitella että vittu ku on tiukka ja teeskennellä laukeavansa nopeesti. Kokemusta on. Mies 30v [/quote] Mutta ku mä sain niin huonon vastaanoton hiekkatuheroilta, kun kutsuin lorttoani "elastiseksi":D Kyllähän se venyy ja paukkuu, mutta palautuuhan se. Joten olen vaan lorttopillu:D N32v
[/quote]
Mihin se venyy ja paukkuu? Eikai nii isoja kulleja ole sentäs?:D Mies 30v
[/quote]
Tykkään venytellä ja testata rajojani:) Kaunis kokoelma isoja pamppuja löytyy ja ovat ahkerassa käytössä. Ukkokin tykkää jostain kumman syystä täyttää mua oikein huolella:) Mutta se on sellanen jännä kolo tuo lortto. Ottaa vaikka 19cm ympärysmitaltaan olevan dildon pois ja antaa pillun supistua hetken ja parilla sormella vähän ärsyttää sitä niin se on jo palannut alkuperäiseen kokoonsa:) Sitten on miehen hyvä alkaa panemaan:D
N32v
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:34"] [quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:48"] Niin, panna taas nautinnot laulamaan pitkästä aikaa. Sä olet niitä harvoja naisia, joihin mahdun paksun terskani kanssa niin, että ei tarvitse koko ajan varoa. Koska voisin taas tulla suhun takaapäin ja painaa välillä pohjaan saakka? En välttämättä vedä koko ajan koko kalun mitalla jos et halua. [/quote] Ei N32v mikään horovittu ämpäri ollutkaan niinkuin itse kuvitteli, sehän jo todettiin että ihan normi reva on kun kerran tuntumakin löytyy vittua läpsytellessä. Horo on se kun ei tunne eroa uittaako kikkeliä pillussa vai itämeressä, siinä on kovemmallakin panomiehellä huumori kaukana pitää seisokkia ajatuksin yllä ja samalla kuvitella että vittu ku on tiukka ja teeskennellä laukeavansa nopeesti. Kokemusta on. Mies 30v [/quote] Mutta ku mä sain niin huonon vastaanoton hiekkatuheroilta, kun kutsuin lorttoani "elastiseksi":D Kyllähän se venyy ja paukkuu, mutta palautuuhan se. Joten olen vaan lorttopillu:D N32v [/quote] Mihin se venyy ja paukkuu? Eikai nii isoja kulleja ole sentäs?:D Mies 30v [/quote] Tykkään venytellä ja testata rajojani:) Kaunis kokoelma isoja pamppuja löytyy ja ovat ahkerassa käytössä. Ukkokin tykkää jostain kumman syystä täyttää mua oikein huolella:) Mutta se on sellanen jännä kolo tuo lortto. Ottaa vaikka 19cm ympärysmitaltaan olevan dildon pois ja antaa pillun supistua hetken ja parilla sormella vähän ärsyttää sitä niin se on jo palannut alkuperäiseen kokoonsa:) Sitten on miehen hyvä alkaa panemaan:D N32v
[/quote]
Ja onhan sieltä kai vauvakin tullut... saanen kyllä sanoa että jos uittaa pillussaan monster dildoa ei voi valittaa miehelle kalun koosta.Ei se lampi soutamalla kulu, mutta vesi vähenee jos matkustajalaivan tuo:D
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:34"] [quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:48"] Niin, panna taas nautinnot laulamaan pitkästä aikaa. Sä olet niitä harvoja naisia, joihin mahdun paksun terskani kanssa niin, että ei tarvitse koko ajan varoa. Koska voisin taas tulla suhun takaapäin ja painaa välillä pohjaan saakka? En välttämättä vedä koko ajan koko kalun mitalla jos et halua. [/quote] Ei N32v mikään horovittu ämpäri ollutkaan niinkuin itse kuvitteli, sehän jo todettiin että ihan normi reva on kun kerran tuntumakin löytyy vittua läpsytellessä. Horo on se kun ei tunne eroa uittaako kikkeliä pillussa vai itämeressä, siinä on kovemmallakin panomiehellä huumori kaukana pitää seisokkia ajatuksin yllä ja samalla kuvitella että vittu ku on tiukka ja teeskennellä laukeavansa nopeesti. Kokemusta on. Mies 30v [/quote] Mutta ku mä sain niin huonon vastaanoton hiekkatuheroilta, kun kutsuin lorttoani "elastiseksi":D Kyllähän se venyy ja paukkuu, mutta palautuuhan se. Joten olen vaan lorttopillu:D N32v [/quote] Mihin se venyy ja paukkuu? Eikai nii isoja kulleja ole sentäs?:D Mies 30v [/quote] Tykkään venytellä ja testata rajojani:) Kaunis kokoelma isoja pamppuja löytyy ja ovat ahkerassa käytössä. Ukkokin tykkää jostain kumman syystä täyttää mua oikein huolella:) Mutta se on sellanen jännä kolo tuo lortto. Ottaa vaikka 19cm ympärysmitaltaan olevan dildon pois ja antaa pillun supistua hetken ja parilla sormella vähän ärsyttää sitä niin se on jo palannut alkuperäiseen kokoonsa:) Sitten on miehen hyvä alkaa panemaan:D N32v
[/quote]
Ja onhan sieltä kai vauvakin tullut... saanen kyllä sanoa että jos uittaa pillussaan monster dildoa ei voi valittaa miehelle kalun koosta.Ei se lampi soutamalla kulu, mutta vesi vähenee jos matkustajalaivan tuo:D
[/quote]
Eipä tulisi mieleeni valittaa kalun koosta. Et kai mua niin idioottina pidä? Mun ukolla on ihan hyvä. Pienempänäkin ois ihan hyvä. Suurempikin kelpaisi ihan yhtä hyvin. Siksi, koska se on just siinä äijässä kiinni, jonka vuoksi kävelisin helvettiin hymyillen:) Ja tuntuu se monstereitten venytys hyvältä. Mutta tuntuu se miehenkin kalu hyvältä.
N32v
Moi pitkästäaikaa N32v. Miten sinä kestät noita vittumaisia kuittauksia?. Itselläni oli aihe MIKSI KIRJOITTELEN TÄÄLLÄ. Eipä tullut kysymyksiä vaikka selkeästi laitoin rimpsun että miksi. Se on uskomaton määrä mitenkä paljon täällä on alapeukutuksia. Itse koen olevani täysi satusetä täällä, vaikka kokemusta on. Toki on fantasiotakin, olen kyllä kirjoittanut ne. Esimerkiksi että fantasioin sinun nussimisesta. Välittääkö vaiko ei siinä pulmaM50+.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:33"]Moi pitkästäaikaa N32v. Miten sinä kestät noita vittumaisia kuittauksia?. Itselläni oli aihe MIKSI KIRJOITTELEN TÄÄLLÄ. Eipä tullut kysymyksiä vaikka selkeästi laitoin rimpsun että miksi. Se on uskomaton määrä mitenkä paljon täällä on alapeukutuksia. Itse koen olevani täysi satusetä täällä, vaikka kokemusta on. Toki on fantasiotakin, olen kyllä kirjoittanut ne. Esimerkiksi että fantasioin sinun nussimisesta. Välittääkö vaiko ei siinä pulmaM50+.
[/quote]
Äh, ei piä ottaa niitä niin vakavasti:) Kyllähän täälä saa kuulla olevansa vaikka ja mitä ja paskaa tulee niskaan. Mutta on niitä kivojakin kommentteja ja on vaan mukava jakaa kokemuksia muitten kanssa. Onhan täälä hyviäkin tyyppejä:) Pääasiahan on, että itse tietää kuinka ne asiat omassa elämässään on.
N32v
Oot paska, vitun N32v. Toivon sulle oikein paha mieltä. Paljon kipuja!!!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:55"]Tässä tyypillinen miesten välinen keskustelu ketju! hyvä pojat! [/quote] Ai, piät mua miehenä vai...? Mun munat on kyllä ihan sarjoissa:) Viimeksi tarkistaessani kyllä se vittukin löytyi haaroista. Olisi kyllä aika vänkää olla päivän mies. N32v
[/quote]
Pitikö ihan tarkistaa?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:33"]Moi pitkästäaikaa N32v. Miten sinä kestät noita vittumaisia kuittauksia?. Itselläni oli aihe MIKSI KIRJOITTELEN TÄÄLLÄ. Eipä tullut kysymyksiä vaikka selkeästi laitoin rimpsun että miksi. Se on uskomaton määrä mitenkä paljon täällä on alapeukutuksia. Itse koen olevani täysi satusetä täällä, vaikka kokemusta on. Toki on fantasiotakin, olen kyllä kirjoittanut ne. Esimerkiksi että fantasioin sinun nussimisesta. Välittääkö vaiko ei siinä pulmaM50+. [/quote] Äh, ei piä ottaa niitä niin vakavasti:) Kyllähän täälä saa kuulla olevansa vaikka ja mitä ja paskaa tulee niskaan. Mutta on niitä kivojakin kommentteja ja on vaan mukava jakaa kokemuksia muitten kanssa. Onhan täälä hyviäkin tyyppejä:) Pääasiahan on, että itse tietää kuinka ne asiat omassa elämässään on. N32v
[/quote]
Hyvä että olet puolellani, kiitos. Olen kirjoittanutkin, että naiset ovat fiksumpia kirjoittamaa täällä. Tuo mikä pännii on se, että sinä, minä, ja jotkut toisetkin ovat nimimerkeillä täällä. Tämähän on anonyymi palsta. Toiset pääsevät kokoajan kuittailemaan kun ei ole nimimerkkejä. Saakohan he jotain kiksejä kun saavat alapeukuttaa, tai saavat vittuilla ja vähätellä toisten kirjoituksille. Ja paskat heistäM50+.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:33"]Moi pitkästäaikaa N32v. Miten sinä kestät noita vittumaisia kuittauksia?. Itselläni oli aihe MIKSI KIRJOITTELEN TÄÄLLÄ. Eipä tullut kysymyksiä vaikka selkeästi laitoin rimpsun että miksi. Se on uskomaton määrä mitenkä paljon täällä on alapeukutuksia. Itse koen olevani täysi satusetä täällä, vaikka kokemusta on. Toki on fantasiotakin, olen kyllä kirjoittanut ne. Esimerkiksi että fantasioin sinun nussimisesta. Välittääkö vaiko ei siinä pulmaM50+. [/quote] Äh, ei piä ottaa niitä niin vakavasti:) Kyllähän täälä saa kuulla olevansa vaikka ja mitä ja paskaa tulee niskaan. Mutta on niitä kivojakin kommentteja ja on vaan mukava jakaa kokemuksia muitten kanssa. Onhan täälä hyviäkin tyyppejä:) Pääasiahan on, että itse tietää kuinka ne asiat omassa elämässään on. N32v
[/quote]
Hyvä että olet puolellani, kiitos. Olen kirjoittanutkin, että naiset ovat fiksumpia kirjoittamaa täällä. Tuo mikä pännii on se, että sinä, minä, ja jotkut toisetkin ovat nimimerkeillä täällä. Tämähän on anonyymi palsta. Toiset pääsevät kokoajan kuittailemaan kun ei ole nimimerkkejä. Saakohan he jotain kiksejä kun saavat alapeukuttaa, tai saavat vittuilla ja vähätellä toisten kirjoituksille. Ja paskat heistäM50+.
[/quote]
Juuri tuo vähän ärsyttää, että kovimmat vittuilijat ovat aina ilman nimimerkkiä. Minullakin on kaunis vihaajakuntani:) Mutta kyllä toisaalta tietyt "persoonat" tunnistaa kirjoituksista ilmankin. Mutta kuittailkoon, ei se minun päivääni pilaa:)
N32v
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:42"] [quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 17:33"]Moi pitkästäaikaa N32v. Miten sinä kestät noita vittumaisia kuittauksia?. Itselläni oli aihe MIKSI KIRJOITTELEN TÄÄLLÄ. Eipä tullut kysymyksiä vaikka selkeästi laitoin rimpsun että miksi. Se on uskomaton määrä mitenkä paljon täällä on alapeukutuksia. Itse koen olevani täysi satusetä täällä, vaikka kokemusta on. Toki on fantasiotakin, olen kyllä kirjoittanut ne. Esimerkiksi että fantasioin sinun nussimisesta. Välittääkö vaiko ei siinä pulmaM50+. [/quote] Äh, ei piä ottaa niitä niin vakavasti:) Kyllähän täälä saa kuulla olevansa vaikka ja mitä ja paskaa tulee niskaan. Mutta on niitä kivojakin kommentteja ja on vaan mukava jakaa kokemuksia muitten kanssa. Onhan täälä hyviäkin tyyppejä:) Pääasiahan on, että itse tietää kuinka ne asiat omassa elämässään on. N32v [/quote] Hyvä että olet puolellani, kiitos. Olen kirjoittanutkin, että naiset ovat fiksumpia kirjoittamaa täällä. Tuo mikä pännii on se, että sinä, minä, ja jotkut toisetkin ovat nimimerkeillä täällä. Tämähän on anonyymi palsta. Toiset pääsevät kokoajan kuittailemaan kun ei ole nimimerkkejä. Saakohan he jotain kiksejä kun saavat alapeukuttaa, tai saavat vittuilla ja vähätellä toisten kirjoituksille. Ja paskat heistäM50+. [/quote] Juuri tuo vähän ärsyttää, että kovimmat vittuilijat ovat aina ilman nimimerkkiä. Minullakin on kaunis vihaajakuntani:) Mutta kyllä toisaalta tietyt "persoonat" tunnistaa kirjoituksista ilmankin. Mutta kuittailkoon, ei se minun päivääni pilaa:) N32v
[/quote]
Minua kyllä aika-ajoin närästää. Minusta tuntuu että osa kuittajista on runkkareita, joilla ei ole naista. Kuka estää fantasioimasta? meillä on vaimoni kanssa on sopimus katsoa saa muttei koskea. Sängyssä en ole vieraan kanssa ollut, mutta fantsut on fantsujaM50+.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:25"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:12"]Ai onko N32 joku jakorasia? Vai saatteko oikeasti kiksejä tästä? [/quote] En ole mikään jakorasia, mun mies ei ole sähikäinen. Olen iloinen antaja:D N32v
[/quote]
n32n mies on aisankannattaja, lisäks molemmat heistä oat biihmisiä.