**LOKAKUISTEN MAANANTAI**
Kommentit (69)
taitaa olla LIMATULPPA tuloillaan... eli onnea matkaan ; ) Tietysti voi mennä aikaakin ennen kun pääset tositoimiin, mutta lupaavalta näyttää...
ja koko perheelle!! Liikuttavaa. Nyt näitä tosiaan alkaa tulemaan.
Morena: Voisikko tuo rusehtava vuoto olla limatulppaa??? Toivotaan että oot seuraavana vuorossa!!!!
" silmät risitissä" öitä toivottelee Mamseli
vielä hannallekin! Ihanaa, kun näitä vauvauutisia tulee lisää, tuntuu omakin aika paljon lähemmältä taas!
Tuike rv 38+3 (vieläkin....)
Käykäähän laittamassa tietonne listalle, kun ehditte...
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8404359&p=2&tmode=1&smode…
Ja Niinalle ja Morenalle vaan tervemenoa synnytyslaitokselle!!!
Onpas kyllä oikein poksahtelupäivä, jos meinaatte vielä kaksi lisää käydä tekemässä :)
Ollaan me täällä loppukuuhun sitten, Jolla ja jääsydän ja Lillis ja Raputyttö ja vieläkös joku ilmoittautui vai joko muistin väärin :)
Coe
Meillä ollut tietokone rikki ja mä en oo päässyt lukemaan lokakuisten kuulumisia varmaan kahteen viikkoon ja oon meinannut haljeta jännityksestä, kun en oo ollenkaan tiennyt kuinka moni on jo pienokaisensa saanut! Nyt onneks kone taas pelittää ja pääsen lukemaan teidän kuulumisia. Ihanaa on lukea, että nyt me vihdoin ruvetaan jakautumaan ja ensimmäiset on jo saanut pienokaiset vierelleen ja kotiinkin... Kumpa minäkin pian saisin! :)
Näin pikaisesti jos kirjotan vielä omat kuulumiseni, niin hyvin täällä voidaan, vauva ainakin. Itsellä olo alkaa olla jo aika inhottava ja haluisin jo eroon tästä massusta ja vauvan kainalooni. Mahataudinkin sairastin ja sen seurauksena sain jo kunnon suppareitakin, 10min välein noin 12tuntia ja sit menin sairaalaan ja laittoivat tippaan, kun olin niin kuiva jo. Kun nesteytys ailkoi vaikuttaa, myös supparit rauhoittui. Yön yli olin sitten sairaalassa tiputuksessa ja sain voimani takaisin. Ei ollut kivaa sairastaa mahatautia tän ison mahan kanssa!
Mutta nyt siis oksennukset ja ripulit ohi, ONNEKSI. Tänään on ollut sellasta kauheeta painon tunnetta, kipua ja poltetta tuolla alapäässä ja emätinluissa, että voisko olla merkki, et vauva ois vihdoin ruvennut laskeutumaan... Toivottavasti niin! Tähän asti terkkari ollut vähän huolissaankin, kun vauva niin hirveen korkeella viihtynyt, että josko ei mahtuiskaan oikeen laskeutumaan. Esikoisen kanssahan oli niin, ja loppujen lopuksi sitten tehtiin sektio, kun synnytys pitkittyi niin paljon ja vauva ei meinannut laskeutua vaikka synnytyskin oli jo käynnissä. Toivon siis että, vauva jo pikkuhiljaa laskeutuis ja kiinnittyis (vaikka tiedän olon olevan useesti vielä tukalampi sitten).
Mulle siis tehdään koko arvio vielä viikko ennen lakettua, jolloin sietten mietitään mahtuuko alakautta vai pitääkö suunnitella sektio. Täällä siis jännitellään sitten sitä, kun synnytys tapakaan ei vielä oo aivan selvä.
Nyt pitää kyllä aktiivisesti käydä lukemassa, josko niitä synnytys kertomuksia rupeis pian tulemaan. Ja lisää vauva uutisia! Mutta nyt nukkumaan, kun väsyttää niin vietävästi.
Hyvää yötä rakkaat sisaret!
Möhömassu + masukki rv37+2
Ps. Sorry kaikki kirjotus virheet, koska tiedän niitä on varmaan kauheesti, kun oon tosiaan aivan väsy ja silmät ristissä täällä koitan kirjottaa.... Siis nati nati! :)
Kyllä on sunkin uutisia odoteltu, vaikka saatiinkin jo vähän vihiä asiasta. Lämpimät onnittelut koko perheelle. Olikos muuten ruuhkaa vai rauhallista Taysissa? Olitko millä osastolla? Tää haluis kanssa jo sinne!
Olipas kiva lukea saskun ja aleksanterin vauvakuulumisia. Ihan kade olen! Pysykää vaan täällä odotuspuolella, kunnes saadaan porukkaa tuonne vauva-puolelle. Nyt ainakin näyttää lupaavalta :)
Morena: Kuulostaa lupaavasti limatulpalta! Mullakin eilen tuli rusehtavaa limaa, mutta tänään väri on ollut kellertävä. En tiedä sitten...
Niina: Hui! Sulla saattaa siis lähtö tulla tänä yönä. Täällä jännitellään sun puolesta. Laita viestiä, jos ehdit ja pystyt, mikäli lähtö tulee! Kovasti onnea synnytykseen toivottelen varmuuden vuoksi!
Supistelee täälläkin, mutta ei tarpeeksi lujaa. Höh!
S-I
Älä huoli Coe, minäkin olen taatusti viimeisten joukossa. Ensisynnyttäjä kun olen, niin eiköhän se pitkäksi mene, marraskuun puolelle. Mulla tosin vähän raskausmyrkytyksen oireita nyt ilmaantunut, että toivottavasti ei mitään ongelmia tule, käynnistämistä tai muuta. Mulla kun ei ole minkäänlaista kiirettä saada vauvaa vielä ulos!
Tietenkään en kovin isoa vauvaa toivo, mutta muutoin ei tarvisi pitää mitään kiirettä, mulla on kovasti siivoushommaa ja ompelujuttuja vielä tekemättä.
Minea rv 35+6
Minä täällä keikun hereillä vielä vaikka viime yönäkin tuli vähän unta, kun minua pelottaa mennä nukkumaan. Kun se SATTUU niin paljon! Kaikki kääntymiset, kyljelläänmakuut ja inhottavat heräämiset siihen kun on PAKKO mennä vessaan (eli pakko nousta sängystä ja se sattuuuuuuu).
Mieluummin valvon kuin kärsin... tosi terveellistä, jos synnytykseen menee vielä vaikka viisi viikkoa... ei tuu paljon kerättyä unta varastoon.
JE_NI pääsi jo huonoista öistään, olisko ketään muuta?
Coe
P.S. MINEAlle vilkutteluja että loppukuussa nähdään :)
Kokemusta ei kylläkään ole, MUTTA eikös tuo ole aikas lupaavaa tuo rusehtava vuoto???!!!! Pidän peukkuja, että pääsette tekin PIAN vauvanhakuun :)
T.Je_Ni 39+1