Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haravoiminen, puutarhanhoito

23.04.2006 |

Onko jotain rajoitteita mitä ei saisi tehdä puutarhatöissä? vai onko se vain oman tuntemuksen mukaan? Mä koitin äsken haravoida ihan hiljaksiin, rauhallisesti niin mulla alkoi ottamaan tonne kohtuun ihan selkeesti. Oli pakko lopettaa koko haravoiminen. Onko teillä muilla haravoiminen onnistunut ihan normaalisti?

rv 20+6

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mitä liikuntaan tulee, kuuntele omaa kehosai ja kun tuntuu ettei jaksa niin sit lopetat. =)

my_selene ja neitinen rv 34+6

Vierailija
2/4 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä onnistuu puutarhan hoito hyvinkin karjanhoidon ja hevosten hoidon lomassa;)

saar@ 32+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapeutti sanoi, että jos tuntuu pahalle joku liikunta, niin ei sitä välttämättä tarvitse kokonaan lopettaa, pitää vaan hellittää. Eli haravoidessakin teet töitä pienissä pätkissä ihan rauhallisesti, käyt välillä huilimassa ja jatkat taas myöhemmin. Varmaan vartti kerrallaan on ihan hyvä määrä.

Tytteli-83 rv 32+4

Vierailija
4/4 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia tuntemuksia, eli varmaan kannattaa hellittää jos tuntuu kauhean pahalta..itse koitin juurikin tänään ahkeralla puutarhan hoidolla, haravoinnilla ja multasäkkien ja kivien roudauksella saada supistuksia aikaiseksi, mutten saanut kyllä sen kummempia kun mitä tulee satunnaisesti muutenkin..laskettu aika huomenna :)

t.anni 39+6