Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rupien repiminen on niin ihanaa?

Vierailija
26.06.2015 |

Miksi? Pelkkä repiminen ei itselleni riitä, vaan laitan sen vielä suuhun, pureskelen etuhampaillani hetken ja nielaisen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö muut omia rupiaan? Yläpeukku jos syöt, alapeukku jos et

Vierailija
2/5 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muut saa nautintoa rupien repimisestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kyllä rupien repimisesta, mutta mulle tuli vähän oksua suuhun kun luin aloitusta pidemmälle..:D
.
Rupien repiminenhän on ihanaa juuri siksi, että iho on siinä kohtaa kovempaa ja paksumpaa ja se rupi lähtee niin houkuttelevasti irti reunoilta. Sitä on pakko irrotella vähän pidemmälle ja pidemmälle, kunnes se on lopulta kokonaan irti, hupsis! Sormi hakeutuu luonnostaan ruven kohdalle, koska iho tuntuu siitä kohtaa erilaiselta kuin muu ympäröivä iho -> pakko räplätä. Nautinto repimisestä on opittu jo lapsena ja se on muistissa. Lisäksi ruven repiminen on kiellettyä (ettei jäisi näkyvämpää arpea ja ettei haava repeäisi uudestaan auki) ja kaikki kiellettyhän houkuttelee. :)

Vierailija
4/5 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65 v ja revin aina samat ruv et uudelleen.Olen paassyt kynsien jyrsinasta eroo jo vuosia aitten sittsn tama tuli tilalle.sory on egla ntilaiset kirjaimet jossa ei oo aata. Voiko kukaan auttaa tai oletteko saaneet apua kyseiseen o gelmaan.

Vierailija
5/5 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupioita kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi