Mitä eroa: Guess ja Guess Marciano?
Mitä eroa on Guessilla verrattuna Guess Marcianoon? Voisiko joku selventää mulle?
Kommentit (7)
Guess Marciano taitaa olla vähän aikuisempaan makuun, väljempi mitoitus ja tyylikkäämpää. Guess taas pintamuotia, pienehkö mitoitus ja nuorempi kohderyhmä.
No, mun nähdäkseni Guess on enemmän sellainen nuorille tarkoitettu farkkubrändi, kun taas Guess by Marciano on suunnattu aikuisemmalle naiselle, jolla on enemmän rahaa käytettävänään ja enemmän tyyli- ja laatutajua.
Fashionstore.fi tietää kertoa, että:
Marciano on globaalin Guess–brändiperheen kruununjalokivi, joka on nimetty pääsuunnittelijan ja Guessin luovan johtajan, Paul Marcianon mukaan. Marciano tarjoaa huippumuotia niin päivittäiseen arki- kuin bisnespukeutumiseenkin, juhlapukeutumista tietenkään unohtamatta. Brändi on tunnettu korkealaatuisista ja helppohoitoisista materiaaleistaan sekä erinomaisesta laadustaan.
Marciano on hienostuneen naisen valinta, joka rakastaa vaatteissaan näyttävyyttä sekä klassista glamouria. Marcianolla on neljä mallistoa vuodessa.
Marcianon mallisto on suunniteltu ja toteutettu muotimaailman viimeisimpiä trendejä mukaillen yhteistyössä italialaisten ja amerikkalaisten suunnittelijoiden kanssa Euroopan muotipääkaupungissa Milanossa
Guess on se varsinainen merkki, johon kuuluu Marcianon mallisto. Loput tiedot onkin jo yläpuolella kommenteissa. .
Eli mun todennäköisempi valintani tällaisena +35v naisena on Guess by Marciano, ei Guess.
Guess by Marciano on kalliimpi ja kaikkineensa laadukkaampi mallisto naistä kahdesta. Paremmat materiaalit ym.
Edelleen kaipaisin vastausta tähän kysymykseeni. Osaako joku sanoa, mitä eroa Guessilla ja Guess Marcianolla?